Bålkaffe Skrevet 19. desember 2022 #21 Del Skrevet 19. desember 2022 Pivot skrev (1 time siden): Vi hadde da ikke nedstengning i to hele år. Vi som har skolebarn har da vært (små)syk flere ganger gjennom pandemien. Hyppige besøk i koronateltet. Sjelden at testene slo ut for korona. Samme som vaksinene da. Ikke noe sted skrev jeg at vi har hatt det i to hele år. Men nedstengninger har vi hatt, jo, og jeg ble permittert hver gang. Du leste forskningen jeg linket til, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 19. desember 2022 #22 Del Skrevet 19. desember 2022 prt90 skrev (5 timer siden): Ikke så rart det da. Ingen covid tiltak og vaksinen begynner å miste effekten. Det er ikke koronadødsfall som er årsak til denne overdødeligheten. Ifølge helsepersonell har de økning i alt mulig rart. Ikke bare infeksjonssykdommer engang. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella-2 Skrevet 19. desember 2022 #23 Del Skrevet 19. desember 2022 LisbethBerg skrev (21 timer siden): La oss håpe at myndigheter verden over har lært at det er en særdeles dårlig idé å stenge ned land på den måten de gjorde. Man kan ikke stoppe det uungåelige, det kan bare utsettes. Det er det vi ser nå. Men grunnen til at man stengte ned, var at man ikke hadde noen vaksine. Flere land som ikke stengte ned, fikk overbelastede sykehus. De kunne til slutt ikke ta inn flere. Det var jo dette man var redd for 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 19. desember 2022 #24 Del Skrevet 19. desember 2022 Noe må jo begravelsesbyråene leve av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 19. desember 2022 #25 Del Skrevet 19. desember 2022 Det døde jo færre enn normalt med corona-tiltakene, så dette er vel bare å se på som en korrigering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avsbdnf Skrevet 21. desember 2022 #26 Del Skrevet 21. desember 2022 Det er vell sikkert baby-boomer generasjonen som begynner å banke på St. Peters dør. Det er mange mennesker i 1950-1959 kullene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 23. desember 2022 #27 Del Skrevet 23. desember 2022 Nææææææh!!!??? Tenk så pussig gitt.... Landet var mer eller mindre nedstengt i nesten 2 år der folk knapt fikk en lett forkjølelse. Selvsagt vil det dø folk når samfunnet åpner opp igjen. Det som skjer nå er at folk som hadde dødd av en helt vanlig influensa i 2020 dør nå i stedet, og dermed hoper deg seg opp med dødsfall. Mange dødsfall er rett og slett "utsatt". Det er provoserende å se alle avisoverskriftene som lager katastrofe-titler av noe som er fullstendig logisk. Bare noen få år før covid, døde det nesten 2000(!!) av influensa et år. Ja, du leste riktig, TO TUSEN. I et "vanlig" influensa-år dør ca. 1000 mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 26. desember 2022 #28 Del Skrevet 26. desember 2022 On 12/21/2022 at 9:00 PM, avsbdnf said: Det er vell sikkert baby-boomer generasjonen som begynner å banke på St. Peters dør. Det er mange mennesker i 1950-1959 kullene. Om det dør noen 70åringer betyr det vel ikke så mye mener du...? I min relativt nære krets er det 3 personer i første halvdel av 50 åra som har pakket sammen de siste 6 månedene, det er jækla mange flere en de 5 foregående åra (ingen). Det er faktisk påfallende selv om det ikke beviser noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avsbdnf Skrevet 26. desember 2022 #29 Del Skrevet 26. desember 2022 Tiuren skrev (9 minutter siden): Om det dør noen 70åringer betyr det vel ikke så mye mener du...? I min relativt nære krets er det 3 personer i første halvdel av 50 åra som har pakket sammen de siste 6 månedene, det er jækla mange flere en de 5 foregående åra (ingen). Det er faktisk påfallende selv om det ikke beviser noe. Merkelig antagelse du kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 26. desember 2022 #30 Del Skrevet 26. desember 2022 Just now, avsbdnf said: Merkelig antagelse du kommer med. Det så ut som en bortforklaring av fenomenet, en (bort)forklaring jeg ikke tror stemmer. Beklager om jeg tilla deg meninger du ikke hadde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 26. desember 2022 #31 Del Skrevet 26. desember 2022 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Tråden stenges. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg