AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Har ganske harde ansiktstrekk som plager meg veldig, som f.eks. En dominerende nese… Dette påvirker selvtillit veldig, men det er dessverre ikke aktuelt å fikse nesen akkurat nå. Når jeg ser på bilder av kjendiser, så synes jeg at lysere hår ofte gir mykere ansiktstrekk? Og at mørkt hår ofte gjør dem hardere? Hva tenker dere? Anonymkode: faabd...e8a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Synes det handler mer om hvor mye sminke de har på. Anonymkode: c1c8f...606 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Fargen på håret og fargen på sminken virker inn. Bruker du mørke farger så blir det mer kontrastfylt og hardere. Anonymkode: 2bd1c...f9c
Natta1980 Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Det er viktig å finne ut av selv, hvilken hårfarge du kler best. Skal du bli blond, er det fint å velge en farge som passer hudtonen din. Er du veldig lys og kald i huden, passer nok en kald blond deg. Har du mer gyllen hud, gå for varm blond. Og gjør det hos frisøren. Hjemmebleking blir bare orange, så gult. En stor nese, eller dominerende nese, kan man sminke med ganske mørkt solpudder. Gjør jeg alltid.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 Det kan også hjelpe med en mykere frisyre, dvs litt bølger, ingen harde kanter, ikke stram midtskill osv Anonymkode: c1c8f...606 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Natta1980 skrev (1 time siden): Det er viktig å finne ut av selv, hvilken hårfarge du kler best. Skal du bli blond, er det fint å velge en farge som passer hudtonen din. Er du veldig lys og kald i huden, passer nok en kald blond deg. Har du mer gyllen hud, gå for varm blond. Og gjør det hos frisøren. Hjemmebleking blir bare orange, så gult. En stor nese, eller dominerende nese, kan man sminke med ganske mørkt solpudder. Gjør jeg alltid. Dette med nyanser forstår jeg, så måtte selvfølgelig fått hjelp fra frisør å finne en som passer best til meg😊 I mitt tilfelle vet jeg at jeg kler kaldere blondt, da jeg har hatt det før. Lurte egentlig på om noen var enig i at lysere hår gjør ansiktstrekkene «mykere». Skyggelegging på nese fungerer sikkert fint hvis man har bred nese, men det har jeg ikke. Har høy neserygg med en «hump», det er ikke så lett å sminke vekk. Anonymkode: faabd...e8a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan også hjelpe med en mykere frisyre, dvs litt bølger, ingen harde kanter, ikke stram midtskill osv Anonymkode: c1c8f...606 Er veldig bevisst på frisyre ja. Har langt hår og må ha litt volum, det kler jeg best. Anonymkode: faabd...e8a
Natta1980 Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette med nyanser forstår jeg, så måtte selvfølgelig fått hjelp fra frisør å finne en som passer best til meg😊 I mitt tilfelle vet jeg at jeg kler kaldere blondt, da jeg har hatt det før. Lurte egentlig på om noen var enig i at lysere hår gjør ansiktstrekkene «mykere». Skyggelegging på nese fungerer sikkert fint hvis man har bred nese, men det har jeg ikke. Har høy neserygg med en «hump», det er ikke så lett å sminke vekk. Anonymkode: faabd...e8a Ja, jeg syns lyst hår gjør ansiktstrekkene mykere.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Go for it! Jeg visste ikke om det når jeg bleket men fikk faktisk kommentarer på at jeg fikk et mykere ansikt Anonymkode: ebfa1...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå