AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Hei. Jeg har gått en tidlig morgen tur, og nå står jeg utenfor hjemme og har klart å låst meg ute plutselig..... får ikke tak i nøkkel før om noen timer. Jeg er så sulten og føler meg dårlig av sult. Hva skal jeg gjøre for å få tiden til å gå? Jeg vil ikke ringe noen om dette. Jeg skal vente i 3- 4 timer. Anonymkode: aaf16...775
Kaisada Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei. Jeg har gått en tidlig morgen tur, og nå står jeg utenfor hjemme og har klart å låst meg ute plutselig..... får ikke tak i nøkkel før om noen timer. Jeg er så sulten og føler meg dårlig av sult. Hva skal jeg gjøre for å få tiden til å gå? Jeg vil ikke ringe noen om dette. Jeg skal vente i 3- 4 timer. Anonymkode: aaf16...775 Finn en kafe som er åpen, hvis det er i nærheten. Bor du i leilighet? Ring styrer i borettslag el. 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Finn nærmeste bensinstasjon. De har mat, varm drikke og lademulighet for mobilen. Anonymkode: e23c4...db4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Bare si hvor du er så skal jeg komme og hente deg. Anonymkode: eee52...a03
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Finn nærmeste bensinstasjon. De har mat, varm drikke og lademulighet for mobilen. Anonymkode: e23c4...db4 Siden hun er sulten så vil jeg tro hun ikke har bankkort på seg. Ts, hvis det er en bensinstasjon eller kiosk i nærheten så forklar situasjonen der, gi de tlfnr og navnet ditt sånn at de forstår du ikke har uærlige hensikter og så får du sikkert litt mat og drikke der. Så kan du gå tilbake senere og betale for maten Anonymkode: 7ee30...402 1 1
Eva-Lena Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 (endret) Er dette samme person som frøs så veldig fordi døra sto opp, men som ikke kunne lukke den ennå? Hvorfor la du dette inn under samliv og kjærlighetsrelasjoner? Endret 4. desember 2022 av Eva-Lena 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 Eva-Lena skrev (2 minutter siden): Er dette samme person som frøs så veldig fordi døra sto opp, men som ikke kunne lukke den ennå? Virker like mystisk, i hvert fall. Anonymkode: 18b84...b30 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Siden hun er sulten så vil jeg tro hun ikke har bankkort på seg. Ts, hvis det er en bensinstasjon eller kiosk i nærheten så forklar situasjonen der, gi de tlfnr og navnet ditt sånn at de forstår du ikke har uærlige hensikter og så får du sikkert litt mat og drikke der. Så kan du gå tilbake senere og betale for maten Anonymkode: 7ee30...402 De kan sikkert ta Vipps også. Anonymkode: 18b84...b30 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Trøst deg med at ingen dør av sult på 3-4 timer. Med mindre du har alvorlig grunnsykdom eller underernæring så har de fleste i i-land bare godt av å kjenne på litt sult i så få timer Anonymkode: 98552...b58 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Ring låsesmed. Anonymkode: c3aef...db0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 Du vil ikke ringe noen? Nei men da så Anonymkode: 4d6b1...cca 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 Det er ikke farlig å være sulten i fire timer. Ville vært mer bekymret fordi jeg ble kald? Anonymkode: cac25...2cc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hei. Jeg har gått en tidlig morgen tur, og nå står jeg utenfor hjemme og har klart å låst meg ute plutselig..... får ikke tak i nøkkel før om noen timer. Jeg er så sulten og føler meg dårlig av sult. Hva skal jeg gjøre for å få tiden til å gå? Jeg vil ikke ringe noen om dette. Jeg skal vente i 3- 4 timer. Anonymkode: aaf16...775 Gå en lang tur. Sult kan ignoreres. Du trenger jo ikke ringe noen om det, du kan sende en melding og høre om noen har lyst på en spontan morgentur eller treffes? Anonymkode: e497a...4bb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 Men milde himmel da, ikke vær så tafatt. Ring en venn som kan komme og plukke deg opp. Blir bare en morsom historie Eller ring på hos en nabo. Eller gå til en bensinstasjon/kro el.l om det finnes i området. Folk er stort sett veldig villige til å hjelpe i sånne situasjoner, neste gang kan det jo være de som trenger hjelp. Anonymkode: 47a94...72a 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 Nå er det jo 4 timer siden dette ble lagt inn, så antar TS har fått nøkkel? Bor midt i byen her, så tusen ting jeg kunne gjort. Hadde vel bare gått på nærmeste kafe hvor man kan bestille/betale via QR-kode, vipps eller apple pay/mobile pay, og spist en god frokost. Kjeder du deg ihjel kan du kjøpe deg en kinobillett via mobilen og stikke på kino. Kjøpe inngangsbillett på museum e.l. Stikke på biblioteket og lese en bok. Kanskje du har appen til foodora, burger king, dominos etc hvor man bestiller og betaler på nett. Man kommer seg langt uten lommebok, så lenge man har mobil. Anonymkode: fb1eb...203
Macro Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 Det tar ganske mange dager å sulte ihjel altså… 1
Brunello Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 Kaisada skrev (4 timer siden): Finn en kafe som er åpen, hvis det er i nærheten. Bor du i leilighet? Ring styrer i borettslag el. Og hva skal styret gjøre? 1
Kaisada Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 Brunello skrev (9 minutter siden): Og hva skal styret gjøre? de pleier å ha en ekstra nøkkel;)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 Kaisada skrev (Akkurat nå): de pleier å ha en ekstra nøkkel;) Nei. Anonymkode: eee52...a03
Brunello Skrevet 4. desember 2022 #20 Skrevet 4. desember 2022 Kaisada skrev (Akkurat nå): de pleier å ha en ekstra nøkkel;) Nei, det gjør de ikke. Det er ganske uvanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå