Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre nå som jeg ikke kommer meg inn før om noen timer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har gått en tidlig morgen tur, og nå står jeg utenfor hjemme og har klart å låst meg ute plutselig..... får ikke tak i nøkkel før om noen timer. Jeg er så sulten og føler meg dårlig av sult. Hva skal jeg gjøre for å få tiden til å gå? Jeg vil ikke ringe noen om dette. Jeg skal vente i 3- 4 timer. 

Anonymkode: aaf16...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei. Jeg har gått en tidlig morgen tur, og nå står jeg utenfor hjemme og har klart å låst meg ute plutselig..... får ikke tak i nøkkel før om noen timer. Jeg er så sulten og føler meg dårlig av sult. Hva skal jeg gjøre for å få tiden til å gå? Jeg vil ikke ringe noen om dette. Jeg skal vente i 3- 4 timer. 

Finn en kafe som er åpen, hvis det er i nærheten. Bor du i leilighet? Ring styrer i borettslag el.

• Liker 7
Skrevet

Finn nærmeste bensinstasjon. De har mat, varm drikke og lademulighet for mobilen.

Anonymkode: e23c4...db4

Skrevet

Bare si hvor du er så skal jeg komme og hente deg.

Anonymkode: eee52...a03

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Finn nærmeste bensinstasjon. De har mat, varm drikke og lademulighet for mobilen.

Anonymkode: e23c4...db4

Siden hun er sulten så vil jeg tro hun ikke har bankkort på seg. 

Ts, hvis det er en bensinstasjon eller kiosk i nærheten så forklar situasjonen der, gi de tlfnr og navnet ditt sånn at de forstår du ikke har uærlige hensikter og så får du sikkert litt mat og drikke der. Så kan du gå tilbake senere og betale for maten :)

Anonymkode: 7ee30...402

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Er dette samme person som frøs så veldig fordi døra sto opp, men som ikke kunne lukke den ennå?

Hvorfor la du dette inn under samliv og kjærlighetsrelasjoner?

Endret av Eva-Lena
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Er dette samme person som frøs så veldig fordi døra sto opp, men som ikke kunne lukke den ennå?

Virker like mystisk, i hvert fall.

Anonymkode: 18b84...b30

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Siden hun er sulten så vil jeg tro hun ikke har bankkort på seg. 

Ts, hvis det er en bensinstasjon eller kiosk i nærheten så forklar situasjonen der, gi de tlfnr og navnet ditt sånn at de forstår du ikke har uærlige hensikter og så får du sikkert litt mat og drikke der. Så kan du gå tilbake senere og betale for maten :)

Anonymkode: 7ee30...402

De kan sikkert ta Vipps også.

Anonymkode: 18b84...b30

• Liker 6
Skrevet

Trøst deg med at ingen dør av sult på 3-4 timer. Med mindre du har alvorlig grunnsykdom eller underernæring så har de fleste i i-land bare godt av å kjenne på litt sult i så få timer 

Anonymkode: 98552...b58

• Liker 9
Skrevet

Ring låsesmed.

Anonymkode: c3aef...db0

Skrevet

Du vil ikke ringe noen? Nei men da så 

Anonymkode: 4d6b1...cca

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke farlig å være sulten i fire timer. Ville vært mer bekymret fordi jeg ble kald?

Anonymkode: cac25...2cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Gå en lang tur. Sult kan ignoreres. Du trenger jo ikke ringe noen om det, du kan sende en melding og høre om noen har lyst på en spontan morgentur eller treffes?

Anonymkode: e497a...4bb

Skrevet

Men milde himmel da, ikke vær så tafatt.

Ring en venn som kan komme og plukke deg opp. Blir bare en morsom historie :)

Eller ring på hos en nabo.

Eller gå til en bensinstasjon/kro el.l om det finnes i området.

Folk er stort sett veldig villige til å hjelpe i sånne situasjoner, neste gang kan det jo være de som trenger hjelp.

Anonymkode: 47a94...72a

• Liker 9
Skrevet

Nå er det jo 4 timer siden dette ble lagt inn, så antar TS har fått nøkkel? 

Bor midt i byen her, så tusen ting jeg kunne gjort. Hadde vel bare gått på nærmeste kafe hvor man kan bestille/betale via QR-kode, vipps eller apple pay/mobile pay, og spist en god frokost. Kjeder du deg ihjel kan du kjøpe deg en kinobillett via mobilen og stikke på kino. Kjøpe inngangsbillett på museum e.l. Stikke på biblioteket og lese en bok. Kanskje du har appen til foodora, burger king, dominos etc hvor man bestiller og betaler på nett.

Man kommer seg langt uten lommebok, så lenge man har mobil. 

Anonymkode: fb1eb...203

Skrevet

Det tar ganske mange dager å sulte ihjel altså…

• Liker 1
Skrevet
Kaisada skrev (4 timer siden):

Finn en kafe som er åpen, hvis det er i nærheten. Bor du i leilighet? Ring styrer i borettslag el.

Og hva skal styret gjøre?

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (9 minutter siden):

Og hva skal styret gjøre?

de pleier å ha en ekstra nøkkel;)

Skrevet
Kaisada skrev (Akkurat nå):

Nei. 

Anonymkode: eee52...a03

Skrevet
Kaisada skrev (Akkurat nå):

Nei, det gjør de ikke. Det er ganske uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...