Michaelhe Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Noen ganger så ser vi ting i verden, og så tenker vi "dette kan da ikke være normalt?". Men hva er det normale? Jeg kunne begrense mine tanker til statistikk, og si at dette er normalt fordi 50% oppfører seg slik. Men gjør jeg det har jeg ingen endringskraft. Sier jeg det motsatte kan det jo bare reduseres til min egen synsing og ønsker? Men jeg har ihvertfall muligheten til å endre verden til det bedre? Så er det normale da hvordan man ønsker at verden skal være? 1
AnonymousBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Det finnes ikke noe normalt for "alle", men bare for en selv. Hva som er normalt for deg blir noe personlig, fordi alle vil aldri klare å leve normalt, nettopp fordi ingen kan definere det. 1
Konal Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Allahu Akbar, det er ingen gud enn Han, den mest Gode, den Største! Jeg er ikke normal 😉 Utallige supernaturlige trans-rasjonale super-spirituelle opplevelser. Galskap historie. Galskap gutt. Men jeg er Gud-realisert. Spirituelt overlegen. "Psykose" er en motbydelig løgn. "Objektiv" er en motbydelig løgn. "Normal " ? Jeg er stolt av å være det motsatte. Endret 5. desember 2022 av Konal
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Flere vil vel si at det ‘normale’ er det flest gjør. Ikke nødvendigvis 50%. Samtidig, det du opplever som normalt, er ikke nødvendig hva jeg opplever som normalt. Hvis man ser på gjennomsnitt, så skal det feks godt gjøres å finne det gjennomsnittlige menneske. Altså et menneske som har alt gjennomsnittlig. Jeg sier: det normale er å være unormal. Og med det så er det unormale det som er normalt. Det jeg mener, er rett og slett at det aller aller meste er innafor normalen. Anonymkode: 0187d...5e8 1
Eleusinskemysteri Skrevet 16. desember 2022 #5 Skrevet 16. desember 2022 Spørs helt på hvilken sammenheng en diskuterer normalitet i. Normal IQ er jo for eksempel basert på normdata, men det som er normalt i et land vil være annerledes i et annet for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå