Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann på jobben driver og ser på meg hele tiden, senest forrige uke da vi var på konferanse. Blikkene våres møttes og jeg smilte kort. Jeg ble ikke tiltrukket av han, ikke litt engang og jeg mente ikke noe med det smilet, skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det. Han kom bort etter det og prøvde å prate, jeg pratet kort og sa jeg måtte gå. Han skjønte det. Nå angrer jeg. Er det ille at jeg smilte? Jeg har mann og barn. 

Anonymkode: 9bf50...88e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke ille

Anonymkode: 99b75...b1a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest ufiltrert
Skrevet (endret)

Mann fisker etter kontakt fordi han virker særdeles tilltrukket deg, og du ga han "klartegn" med det smilet.

Du må nok sette foten ned å fortelle vedkommende at du har "mann og barn" og at han gjerne får slutte å GLO så ekkelt på deg hele tiden.

Edit: om det fortsetter.

Endret av ufiltrert
Skrevet
ufiltrert skrev (23 minutter siden):

Mann fisker etter kontakt fordi han virker særdeles tilltrukket deg, og du ga han "klartegn" med det smilet.

Du må nok sette foten ned å fortelle vedkommende at du har "mann og barn" og at han gjerne får slutte å GLO så ekkelt på deg hele tiden.

Edit: om det fortsetter.

Jeg er sånn som smiler til de fleste, ler lett osv, men tror jeg har misforstått hele greia. 

• Liker 1
Gjest ufiltrert
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er sånn som smiler til de fleste, ler lett osv, men tror jeg har misforstått hele greia. 

Igjen, om disse blikkene og glo'ingen er fordi han er tiltrukket deg så er det best du "shut it down" med en gang. Det beteendet du forteller om vitner om at han "prøver seg" i mine øyne.

Men for all del, vil han bare være trivelig så.

Skrevet

Et smil er ofte en døråpner til en flørt, men det er ikke så vanskelig å la han forstå at det var bare et vennlig smil. Det er bare å sette grenser videre, dersom han faktisk prøver å komme nærmere.

Anonymkode: afd0f...f42

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg pratet kort og sa jeg måtte gå. Han skjønte det.

Hva skjønte han? At du måtte gå? Eller at du ikke er interessert?

Det er ikke utroskap å smile til folk. Men enkelte folk er veldig innbilske, så de tror smil betyr at du er interessert i dem. Når du oppdager det, så må du bare slutte å smile til dem. Være bestemt og avvisende. Du var fortsatt ikke utro. Bare kom i en dum situasjon du bør unngå å komme i flere ganger.

Anonymkode: 1e323...ac1

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg smier ofte bare for å hilse, betyr ikke noe mer enn et hei. 

Skrevet
Athena Catalina skrev (17 minutter siden):

Jeg smier ofte bare for å hilse, betyr ikke noe mer enn et hei. 

Ja, synes det blir litt voldsomt hvis folk tror at også smil er utroskap eller flørt.

Skrevet

Oj. Jeg har alltid trodd ett smil var normal høflighet :stum:

Om ett kort smil betyr "jeg vil ha deg", så håper jeg munnbindene kommer tilbake. Og jeg må ta en prat med foreldrene og besteforeldre om hva de har lært meg.

Anonymkode: e7d2b...0f3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oj. Jeg har alltid trodd ett smil var normal høflighet :stum:

Om ett kort smil betyr "jeg vil ha deg", så håper jeg munnbindene kommer tilbake. Og jeg må ta en prat med foreldrene og besteforeldre om hva de har lært meg.

Anonymkode: e7d2b...0f3

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et smil er ofte en døråpner til en flørt, men det er ikke så vanskelig å la han forstå at det var bare et vennlig smil. Det er bare å sette grenser videre, dersom han faktisk prøver å komme nærmere.

Anonymkode: afd0f...f42

Dette er fasit.

Bare fortsett å være et smilende og imøtekommende menneske, TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...