AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Dater en dame som er god og snill på alle måter. Største problemet for meg er at hun har mye hårvekst på hele kroppen, og på underleppen. Jeg takler ikke så mye kroppshår på en dame. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg blir uvel når vi kysser på grunn av det. Vi matcher bra på alt mulig annet. Får meg ikke til å si det heller. Føler meg så slem hvis jeg sier at du må fjerne hårene dine hvis vi skal ha en sjanse sammen. Jeg har for å hinte til at jeg ikke liker kroppshår og hår i ansiktet fjernet mesteparten selv. Anonymkode: 32d11...9e4 2
Gjest ufiltrert Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Du har 2 valg. Enten tøffer du deg igjennom og får eventuellt følelser som trumfer dette komplekset. Eller så går du videre. Thats it. Ikke ødelegg henne bare fordi DU har komplekser for genene hennes! 🤬
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Jeg har ikke tenkt å såre henne. Derfor jeg spør om råd. Bryr meg om henne, men jeg sliter med overnevnte. Anonymkode: 32d11...9e4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Hår på underleppen? Anonymkode: aa894...468 3
Nymerïa Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke tenkt å såre henne. Derfor jeg spør om råd. Bryr meg om henne, men jeg sliter med overnevnte. Anonymkode: 32d11...9e4 Råd for hva?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Skjerp deg. Trodde du at damer ikke har hårvekst akkurat som dere menn? Anonymkode: 966b1...300 5 1
AprilLudgate Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 I et samfunn hvor det er nokså lav aksept for naturlig behåring på kvinner og de faktisk får drapstrusler på sosiale medier for å vise en naturlig kvinnekropp - så tenker jeg at dette er et fullstendig bevisst valg fra hennes side. Trolig har hun PCOS eller liknende om du synes det fremstår som mer enn kvinner flest (jo, vi har faktisk mørkt hår og tettere hårvekst vi og - du har bare aldri sett det). Så la henne gå for en som ikke har problemer med det? 🤷♀️ Kan jo være hun synes du har litt puslete skjeggvekst eller er litt tynn i vikene eller noe uten å si noe til deg. Litt rar/liten tass, litt vel skjev, ikke steller ditt og datt godt nok, et par ekle uvaner osv. Men asså. Dette er dealbreaker for deg, det er NO CHANCE at hun ikke har fått med seg forventninger om hårløse damer. 10 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Her er det jo bare en ting å gjøre, la henne gå. Finn noen du passer bedre sammen med. Anonymkode: e6278...aba 5
Gjest ufiltrert Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke tenkt å såre henne. Derfor jeg spør om råd. Bryr meg om henne, men jeg sliter med overnevnte. Anonymkode: 32d11...9e4 Råd for å få henne å innse du er drømmemannen hun burde gjøre til lags ved å bruke hårfjerningsmetoder i ansiktet etc fordi hun har bittelitt mer enn "normen"? Stikk. Få deg en instagrambimbo.
Gjest ufiltrert Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 (endret) dette er det samme som: "Fyren jeg dater har KJEMPELITEN tiss, men han er snill, da. Tips på hvordan jeg forteller han att han må bruke dicksleeve for å tilfredstille meg?" Endret 4. desember 2022 av ufiltrert
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 ufiltrert skrev (3 minutter siden): dette er det samme som: "Fyren jeg dater har KJEMPELITEN tiss, men han er snill, da. Tips på hvordan jeg forteller han att han må bruke dicksleeve for å tilfredstille meg?" du er bare så kul at. Anonymkode: ea82b...91e 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 ufiltrert skrev (2 timer siden): Ikke ødelegg henne bare fordi DU har komplekser for genene hennes! 🤬 Nei, sånt skal kun gjøres mot menn. Anonymkode: 86690...817 1
Gjest ufiltrert Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: du er bare så kul at. Anonymkode: ea82b...91e Nommin. så du synes det er helt greit å be om tips og råd for å manipulere stakkars jenta med allerede komplekser for kroppshåret sitt å fjerne det? Hoppa du på mobbetrender i skolen også? Liker du å misshandle andre?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 Da går du videre til noen du er tiltrukket av og lar hun gå videre til en som ikke ser hårveksten som negativ. Anonymkode: c9f73...6e1 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 ufiltrert skrev (31 minutter siden): dette er det samme som: "Fyren jeg dater har KJEMPELITEN tiss, men han er snill, da. Tips på hvordan jeg forteller han att han må bruke dicksleeve for å tilfredstille meg?" Det er ikke det samme. Liten pikk gjør at man ikke får seksuell stimuli. De fleste mennesker har en skavank eller ti. Tipper TS også har noe daten skulle ønske var annerledes. Kanskje han er skalla, har ølmage, ekle tær eller skeive tenner. Slike ting er overfladiske. Løs vagina eller liten pikk er noe helt annet. Anonymkode: e0773...45a
Daria Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 Problemet her er deg, ikke henne, ergo er det også hos deg selv at du må sette inn eventuelle tiltak. Dette handler ikke om hennes kroppshår, men om dine urealistiske og overfladiske forventninger og preferanser. 4
Gjest ufiltrert Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke det samme. Liten pikk gjør at man ikke får seksuell stimuli. De fleste mennesker har en skavank eller ti. Tipper TS også har noe daten skulle ønske var annerledes. Kanskje han er skalla, har ølmage, ekle tær eller skeive tenner. Slike ting er overfladiske. Løs vagina eller liten pikk er noe helt annet. Anonymkode: e0773...45a Der tar du nok feil. Sex med stygg dame med extremt trang vagina? "meh" Sex med sinnsykt deilig dame uavhengig av "tranghet"? himmelskt. rått. begjærende. Du får ligge med ett femti talls til og komme tilbake. Endret 4. desember 2022 av ufiltrert
Iterion Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 Da må du enten være helt ærlig med ho om det og se hvordan hun reagerer evt. Du sier selv at det er uaktuelt å bli sammen med ho pga det. Har dog aldri sett en dame med hår under underleppa før. Mest sannsynlig er hun da en dame som ikke shaver seg i det hele tatt, men det er jo ting som kan gjøres noe med. Jeg synes det er utrolig uattraktivt selv.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor folk angriper meg. Jeg spør her inne om råd til hva jeg kan gjøre nettopp fordi jeg ikke ønsker å såre denne damen. Jeg prøver å akseptere henne som hun er, men når jeg kjenner håret hennes kiler meg når vi kysser (det er nesten som skjeggstubber), så er det turn off. Jeg vet at alle har hår på kroppen, men dette er nesten som skjegg. Hår andre steder på kroppen bryr jeg meg ikke så mye om, men stiv skjegglignenende hårvekst i ansiktet sliter jeg med. Det er ikke verre enn å nappe det bort. Jeg har selv fått høre fra kjærester og folk jeg har datet at de ikke liker å kysse meg når jeg ikke har barbert meg på noen dager. Det er ikke sosialt akseptert at en mann ber en dame om å fjerne "barten sin. Jeg føler imidlertid at de fleste kvinner ordner slike ting selv uten at noen må si det til de. Hun barberer seg under armene og i bikini linjen, men barten rører hun ikke. Er som sagt litt rådvill. Anonymkode: 32d11...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #20 Skrevet 5. desember 2022 Damer er mennesker. Mennesker har hår. Noen har mindre og noen har mer. Det er helt vanlig. Vi kommer i variasjoner. Å fjerne hår kan medføre irritert hud, økt svette og lukt og lettere infeksjoner så mange beholder hårene som de er. Enten må du akseptere det eller velge en annen. Selv liker jeg ikke hårete menn men kunne aldri bedt en mann om å fjerne hår for min skyld Anonymkode: 2adc9...2c2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå