Gjest gjest Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 har tenkt å bestille MD på nettet et sted. har jo sett mange plasser,men så er det problemer med korttidsminne. vil gjerne ha anbefalinger fra dere! har en pakke på posten fra strawberrynet på 500 kr for toll og div.kjipt.vil ikke få det igjen for å si det sånn. (skal jo prøve å sende kvittering til dem og se om jeg får det tilbake)
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #2 Skrevet 10. desember 2005 Jeg har handlet MD formulation på Ebay.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #3 Skrevet 10. desember 2005 Du får pengene igjen,både for tollbehandlingen og momsen. Ta digitalbilde av den lappen du fikk fra toll,må være tydelig send email til de. På beautybridge er MD formulations billig .
Gjest gjest Skrevet 10. desember 2005 #4 Skrevet 10. desember 2005 Du får pengene igjen,både for tollbehandlingen og momsen. Ta digitalbilde av den lappen du fikk fra toll,må være tydelig send email til de. På beautybridge er MD formulations billig . ← ok,høres bra ut.skal scanne det inn,det må vel gå bra.har ikke digitalkamera.så satser jeg på at jeg får igjen pengene. men hvordan kan de tjene på dette,når de må betale toll osv? skjønner ikke det jeg beautybridge ja.har du bestilt derfra?hvordan er det med toll der da?og frakt?
Gjest Deception Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Nå er det vel bare Strawberrynet som tilbakebetaler avgifter man har lagt ut, og ikke en generell regel. SN har ikke MD Formulations.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 hos prettyskin4less.com selger de md billig. kvikke i leveringen også.bruk code LIFE05 så får du i tilegg 5 prosent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå