Gå til innhold

Julebord og naboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i blokk og naboen har full fest nå. Jeg skal tidlig på jobb og hadde sen i kveld. Hvordan klare å sove?

Anonymkode: c5918...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bor i blokk og naboen har full fest nå. Jeg skal tidlig på jobb og hadde sen i kveld. Hvordan klare å sove?

Anonymkode: c5918...a22

Ring politiet, dette er ulovlig.

Anonymkode: f0750...42a

Skrevet

Tja klarer sjelden sove særlig mye mer enn 2-3-4 timer mellom sein og tidlig vakt, så istedenfor å ligge og tenke nå MÅ jeg sove, så har jeg bare innfunnet meg med at i natt blir det lite/ikke noe søvn, i morra blir jeg trøtt. Så ikke stress med å få sove er mitt råd,alle overlever å være stup trøtt på jobb en dag i ny og ne.

Anonymkode: 2c99b...81d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ring politiet, dette er ulovlig.

Anonymkode: f0750...42a

Derom det skjer svært sjelden, ringer man ikke politiet. De har nok av annet å gjøre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja klarer sjelden sove særlig mye mer enn 2-3-4 timer mellom sein og tidlig vakt, så istedenfor å ligge og tenke nå MÅ jeg sove, så har jeg bare innfunnet meg med at i natt blir det lite/ikke noe søvn, i morra blir jeg trøtt. Så ikke stress med å få sove er mitt råd,alle overlever å være stup trøtt på jobb en dag i ny og ne.

Anonymkode: 2c99b...81d

Enig  +  at da sover du veldig godt neste natt.

Også turnusarbeider

Anonymkode: aa5e7...3e9

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (11 timer siden):

Derom det skjer svært sjelden, ringer man ikke politiet. De har nok av annet å gjøre.

Tull.

Det har ingenting å si om det skjer ofte eller sjelden. De bryter ordensreglene og loven som sier det skal være ro etter kl 23 i hele Norge.

Man ringer politiet og kontakter styret så de skjønner at dette ikke skal gjenta seg og får advarsel fra både styret og politiet.

Anonymkode: 1295e...258

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Tull.

Det har ingenting å si om det skjer ofte eller sjelden. De bryter ordensreglene og loven som sier det skal være ro etter kl 23 i hele Norge.

Man ringer politiet og kontakter styret så de skjønner at dette ikke skal gjenta seg og får advarsel fra både styret og politiet.

Det er ikke ulovlig å ha fest i Norge. Og selv Iran har avskaffet moralpolitiet leser jeg i dag.

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (8 minutter siden):

Det er ikke ulovlig å ha fest i Norge. Og selv Iran har avskaffet moralpolitiet leser jeg i dag.

Det er ulovlig å plage naboer i henhold til Norsk lov. Det skal være ro etter kl 23. Det betyr at man ikke kan støye og være til sjenanse for naboene sine. 

Slutt med tåpelige usakligheter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ulovlig å plage naboer i henhold til Norsk lov. Det skal være ro etter kl 23. Det betyr at man ikke kan støye og være til sjenanse for naboene sine. 

Slutt med tåpelige usakligheter.

Man skal ikke være helt stille. HVs slags samfunn hadde vi hatt dersom vi ikke aksepterer at folk har selskap/fest. I en blokk blir det nødvendigvis litt lyd, men det må en bare leve med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...