AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Bor i blokk og naboen har full fest nå. Jeg skal tidlig på jobb og hadde sen i kveld. Hvordan klare å sove? Anonymkode: c5918...a22
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bor i blokk og naboen har full fest nå. Jeg skal tidlig på jobb og hadde sen i kveld. Hvordan klare å sove? Anonymkode: c5918...a22 Ring politiet, dette er ulovlig. Anonymkode: f0750...42a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Tja klarer sjelden sove særlig mye mer enn 2-3-4 timer mellom sein og tidlig vakt, så istedenfor å ligge og tenke nå MÅ jeg sove, så har jeg bare innfunnet meg med at i natt blir det lite/ikke noe søvn, i morra blir jeg trøtt. Så ikke stress med å få sove er mitt råd,alle overlever å være stup trøtt på jobb en dag i ny og ne. Anonymkode: 2c99b...81d 3
Brunello Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ring politiet, dette er ulovlig. Anonymkode: f0750...42a Derom det skjer svært sjelden, ringer man ikke politiet. De har nok av annet å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tja klarer sjelden sove særlig mye mer enn 2-3-4 timer mellom sein og tidlig vakt, så istedenfor å ligge og tenke nå MÅ jeg sove, så har jeg bare innfunnet meg med at i natt blir det lite/ikke noe søvn, i morra blir jeg trøtt. Så ikke stress med å få sove er mitt råd,alle overlever å være stup trøtt på jobb en dag i ny og ne. Anonymkode: 2c99b...81d Enig + at da sover du veldig godt neste natt. Også turnusarbeider Anonymkode: aa5e7...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Brunello skrev (11 timer siden): Derom det skjer svært sjelden, ringer man ikke politiet. De har nok av annet å gjøre. Tull. Det har ingenting å si om det skjer ofte eller sjelden. De bryter ordensreglene og loven som sier det skal være ro etter kl 23 i hele Norge. Man ringer politiet og kontakter styret så de skjønner at dette ikke skal gjenta seg og får advarsel fra både styret og politiet. Anonymkode: 1295e...258
Brunello Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tull. Det har ingenting å si om det skjer ofte eller sjelden. De bryter ordensreglene og loven som sier det skal være ro etter kl 23 i hele Norge. Man ringer politiet og kontakter styret så de skjønner at dette ikke skal gjenta seg og får advarsel fra både styret og politiet. Anonymkode: 1295e...258 Det er ikke ulovlig å ha fest i Norge. Og selv Iran har avskaffet moralpolitiet leser jeg i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Brunello skrev (8 minutter siden): Det er ikke ulovlig å ha fest i Norge. Og selv Iran har avskaffet moralpolitiet leser jeg i dag. Det er ulovlig å plage naboer i henhold til Norsk lov. Det skal være ro etter kl 23. Det betyr at man ikke kan støye og være til sjenanse for naboene sine. Slutt med tåpelige usakligheter. Anonymkode: 1295e...258
Brunello Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ulovlig å plage naboer i henhold til Norsk lov. Det skal være ro etter kl 23. Det betyr at man ikke kan støye og være til sjenanse for naboene sine. Slutt med tåpelige usakligheter. Anonymkode: 1295e...258 Man skal ikke være helt stille. HVs slags samfunn hadde vi hatt dersom vi ikke aksepterer at folk har selskap/fest. I en blokk blir det nødvendigvis litt lyd, men det må en bare leve med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå