AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Jeg så en video nylig på tiktok, hvor ei dame snakket om menn som ikke er klare for forhold. Det betyr: han begynner å få følelser men blir skremt bort, eller at det går fort frem f.eks. Hennes råd var da å lovebombe mannen, sende meldinger hver dag, fortelle hvor mye han betyr for deg, alltid være tilgjengelig for han når han trenger deg. Og gutten ender opp til slutt med å bli forelsket.❤️i jenta. Jeg har fått høre av en mann, at han har aldri har møtt ei så bra dame som meg, men vi avsluttet det andre grunner aldersforskjell osv. så slo opp Men jeg følte meg smigret, av å høre det..... jeg hadde da jobbet ganske mye for han. Men det var ikke lett. Men samt så er jeg glad i å gi masse kjærlighet spesielt på meldinger, sende godmorgen meldinger, han var veldig off, han mente dette skremte han til tider, men jeg var nyforelsket og betatt, man mister litt seg sjøl og. Ønske de en fin dag, spør om de har sovet godt, jeg liker å holde personen interessert. Er det en god erfaring for at menn skal innse hvor bra egt dama er som ikke gir opp så lett?🥰 er dere og litt sånn som meg at dere setter pris på god morgen meldinger av en mann dere holder på med hvis det går en stund uten å møtes?🥰at man viser at man bryr seg. Anonymkode: a4a40...2eb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Eller de blir fette lei maset og ser deg som needy Anonymkode: 9e65c...a14 10 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Eh aner ikke hvem hun er men sannsynligvis psykopat uten erfaring fra noen sunne forhold. Lovebombing er manipulerende tomme komplimenter og løfter. Det skremmer vekk de aller aller fleste fordi det er unaturlig og altfor intenst Anonymkode: 74956...fbe 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 "Lovebombing" er greit hvis det kommer helt naturlig, men dersom det er bevisst og taktisk er det manipulerende. Anonymkode: ecad9...ae7 6
Maskinfører Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 Jeg er heller ikke klar for forhold Mann 34 1
tøydokka Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Nei. Du vil irritere og skremme de vekk. De eneste jeg kan tenke meg dette vil fungere med er veldig usikre menn. 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 Hehehe det har funket på meg flere ganger😅 Viser at hu bryr seg om meg og ser en framtid sammen. Kanskje ikke for andre karer men folk er forskjellige Anonymkode: d7f2c...253 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Det jeg ble irritert for her var at hun LOVET det ville funke, at de skulle ha masse sex, og at han til slutt ville bli forelsket. For det første er alle mannfolk like ulike som kvinner. Man kan ikke tvinge eller manipulere noen til å like en. Da er det falsk. Hun gir et litt farlig råd her, for det som vil skje med mange her er at mannen trekker seg tilbake og jenta ender opp knust. Syntes det er så trist at man skal måtte ha sex for at noen får følelser, man burde bli kjent først, og at man liker hverandre som personer, og ikke at man liker hverandre kun for kroppen sin del.. Anonymkode: 3a89e...ece 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Har du hørt om kildekritikk før? Anonymkode: 642ce...4de 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Umulig å vite hva som ble sagt, men hun har faktisk et poeng. Jeg er mann, men det samme gjelder om man vil ha et forhold med en kvinne. Man må smi mens jernet er varmt og jeg har god suksess med å ikke holde tilbake på (ekte) komplimenter og ting som får henne til å føle seg bra og trygg... Jeg klarer ikke å lyve, så om jeg dater noen der jeg ikke føler at jeg kan si disse tingene uten at det er sant, så sier jeg det ikke. Jeg har merket at disse "forholdene" ofte dør ut, selv om jeg er interessert i å bli mer kjent med dem. Ikke at det er krise siden jeg tydeligvis ikke var så interessert til å begynne med, men jeg merker stor forskjell på det, og når jeg finner noen jeg virkelig vil ha. "Lovebombing" er feil ord, men det fungerer faktisk å gi komplimenter, tid og å være der for noen, i alle fall for meg. Anonymkode: 80c78...333 2 1
Zeruda Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 Trodde lovebombing var noe som kun narsissister drev med…….. Eh…… Er han ikke interessert, burde du heller holde deg unna ham og finne noen som er genuint interessert i deg. 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 Zeruda skrev (4 timer siden): Trodde lovebombing var noe som kun narsissister drev med…….. Eh…… Er han ikke interessert, burde du heller holde deg unna ham og finne noen som er genuint interessert i deg. Det er vel det som er problemet for veldig mange. Det er ikke endeløst i utvalget av menn man liker. Finner man først en som tikker av alt du har søkt i en mann så er det ikke så lett å bare gi opp. De mennene vokser ikke på trær. Anonymkode: 9e65c...a14
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel det som er problemet for veldig mange. Det er ikke endeløst i utvalget av menn man liker. Finner man først en som tikker av alt du har søkt i en mann så er det ikke så lett å bare gi opp. De mennene vokser ikke på trær. Anonymkode: 9e65c...a14 Å skremme dem vekk med å være intens og falsk er hvertfall ikke veien å gå. De som er ute etter en sunn og varig relasjon vil bli kjent over lengre tid i et naturlig tempo og kjent med personen og faller ikke for falske komplimenter og besettelse. Anonymkode: 74956...fbe 2
Zeruda Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er vel det som er problemet for veldig mange. Det er ikke endeløst i utvalget av menn man liker. Finner man først en som tikker av alt du har søkt i en mann så er det ikke så lett å bare gi opp. De mennene vokser ikke på trær. Anonymkode: 9e65c...a14 Vet det. Men man MÅ gi opp. Ellers så gir man opp sitt eget liv og blir martyr. De vokser ikke på trær, nei. Men det hjelper ikke når det ikke er tosidig kjemi.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du hørt om kildekritikk før? Anonymkode: 642ce...4de Lol, kildekritikk? Tror du er i feil tråd. Anonymkode: 3953c...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 Zeruda skrev (33 minutter siden): Vet det. Men man MÅ gi opp. Ellers så gir man opp sitt eget liv og blir martyr. De vokser ikke på trær, nei. Men det hjelper ikke når det ikke er tosidig kjemi. Du fikk ikke med deg de mennene som skrev her at det har funka på dem??? Anonymkode: 9e65c...a14 1
Zeruda Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du fikk ikke med deg de mennene som skrev her at det har funka på dem??? Anonymkode: 9e65c...a14 Ja. Det kan kanskje fungere på kort sikt, men det er en risikosport. Det jeg sier er at hun må gi opp følelsesmessig. Hun må ikke «selge» følelsene sine til en person som kanskje ikke gjengjelder dem og heller ikke fiksere seg på den personen. Det er livsfarlig. Har vært der selv. Livet har lært meg at enten så er menn interessert eller så er de ikke det. Kanskje han kan utvikle følelser for henne. Men det er heller tvilsomt. Sjangsene er større for at hun vil sees på som en plageånd. Det skal ikke være sånn at en må spille spill for å få noen interessert. Om man må lokke dem, så er de ikke interessert. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 Det fungerer på meg. Og jeg er mann. Ei dame som booster egoet mitt, viser at hun liker meg er jeg definitivt mer åpen for å bli bedre kjent med. Ei dame fikk meg til å føle meg som verdens beste, hennes utvalgte, det gir en godfølelse. Og den følelsen vil man jo ha mer av. Men hun var mer varmblodige fra middelhavsområdet og for henne kom det veldig naturlig. Så hvis du har noe fint å si så gjør det. Anonymkode: 494e5...86a 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hehehe det har funket på meg flere ganger😅 Viser at hu bryr seg om meg og ser en framtid sammen. Kanskje ikke for andre karer men folk er forskjellige Anonymkode: d7f2c...253 Har ikke sett videoen. Men funker for meg også, om jeg skjønner at det er ekte og hun virkelig er interessert. Så lenge jeg er interessert også. Vil ikke si jeg har dårlig selvtillit eller noe. Liker at dama er litt på ballen. Ikke at mannen alltid må ta initiativ til å drive samtalen/kontakten Anonymkode: ea92b...a71 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #20 Skrevet 4. desember 2022 Vet du hva såkalt lovebombing er TS? Det er veldig tydelig at personen fra TikTok har misforstått konseptet. Lovebombing er en form for manipulasjon som man bruker for å fange et menneske i et forhold, når personen er fanget så starter dermed mishandlingen. Dette er en betegnelse av et symptom, som er fremtredende hos psykopater og narsissister som jakter etter et offer. Anonymkode: 93f66...a8e 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå