AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Jeg synes jeg ser dette hele tiden. Både av influencere og bekjente. Når det åpenlyst publiseres flest bilder av det ene barnet, og kun et av barna får bursdagshilsen på Facebook. Gjerne det eldste barnet, eller den eneste jenta. Jeg vet ikke om det bare er meg som merker det, men det irriterer meg grønn. Hva får foreldre til å gjøre dette? Anonymkode: c27b6...f43
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Kan sikkert variere. Hos oss handler det om at et barn ikke vil at vi deler bilder, mens det andre ofte synes det er greit. Anonymkode: 76909...ba4 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan sikkert variere. Hos oss handler det om at et barn ikke vil at vi deler bilder, mens det andre ofte synes det er greit. Anonymkode: 76909...ba4 Samme her😊 Har null med favorisering å gjøre. Men rett og slett at det ene barnet syns det er greit mens det andre ikke ønsker det i samme grad. Respekt er det herifra, ikke favorisering😁😂 Anonymkode: 11279...8f6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Ikke alle barn gjør seg bra på bilder eller vil. Vil tro at sønner ikke alltid er like villige. Vi bor langt fra besteforeldre og spesielt datteren har villet at vi legger ut på facebook så besteforeldre kan se. Sønnen vil ikke vise seg frem. Anonymkode: 99067...7b9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle barn gjør seg bra på bilder eller vil. Vil tro at sønner ikke alltid er like villige. Vi bor langt fra besteforeldre og spesielt datteren har villet at vi legger ut på facebook så besteforeldre kan se. Sønnen vil ikke vise seg frem. Anonymkode: 99067...7b9 Legger ut på Facebook så alle dine kjente og mindre kjente venner kan se? Eller sender du privat til besteforeldrene? Fordi "legge ut på Facebook" i følge min 8 åring betyr å sende til de spesielle mottakerne Anonymkode: 2ac46...830 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå