AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Jeg er 45 år og føler i grunnen at jeg har det meste, men min nærmeste familie spør hvert år hva jeg ønsker meg og jeg kommer ikke på annet enn evt klær og dusjsåper o.l. Foreldrene mine spør fortsatt etter ønskelister. 😂 Har dere noe dere ønsker dere til jul? 🎄🎄 Anonymkode: 304f6...3a3
missLynch Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Har alt! Pysj og rødvin holder lenge 👌😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Ullundertøy, stearinlys i alle fasonger (fikk i fjor 🙂), armbånd og øreringer, kvern til kaffebønner, Basic bomullstrøyer fra Cubus, ullsokker, votter og opplevelser i sammen med den jeg får gaven av. Det kan være så enkelt som en gåtur som avsluttes på cafe. Tid i sammen er viktig. Anonymkode: 8ee55...a4b 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Alt folk slutter å syter og klager over alt som er å klage over, også at cancel kulturen går til helvette. Da blir det fin jul 🥳 Anonymkode: f6d19...d41 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 En melding, eller en telefonsamtale. Anonymkode: 1c112...5ab 1 6
Vegglampe Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 At noen faktisk bryr seg.. hvis det er innafor å ønske seg noe mere så vil jeg si pysj bukse, romslig hettegenser og sjokolade ( Toblerone og after eight). Men aller helst vil jeg ha en klem, og følelsen av å være verdt noe for andre. Føle meg sett og hørt. 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Alt folk slutter å syter og klager over alt som er å klage over, også at cancel kulturen går til helvette. Da blir det fin jul 🥳 Anonymkode: f6d19...d41 Jeg klager da ikke! Anonymkode: 304f6...3a3
Rebecca30 Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 Jeg ønsker meg faktisk ikke så mye til jul. Jeg har alt jeg trenger og er veldig takknemlig for det. Kanskje en ny dusjsåpe eller litt klær hadde vært fint, men ellers er jeg fornøyd med det jeg har. Hvis jeg måtte ønske meg noe mer, så kunne jeg tenke meg en opplevelse med mannen min. Kanskje en romantisk weekendtur eller en middag på en fancy restaurant. Det viktigste for meg er å tilbringe tid med dem jeg er glad i og ha kvalitetstid sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Skrevet 3. desember 2022 Vegglampe skrev (1 minutt siden): At noen faktisk bryr seg.. hvis det er innafor å ønske seg noe mere så vil jeg si pysj bukse, romslig hettegenser og sjokolade ( Toblerone og after eight). Men aller helst vil jeg ha en klem, og følelsen av å være verdt noe for andre. Føle meg sett og hørt. Det er det aller viktigste å føle at noen bryr seg om en! Det er noe jeg tenker mye på i forhold til andre. Hele året rundt er det viktig, men i julen tror jeg mange kan føle seg mer ensom. ♥️ Anonymkode: 304f6...3a3 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En melding, eller en telefonsamtale. Anonymkode: 1c112...5ab ♥️♥️♥️ Anonymkode: 304f6...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 Airfryer. Vintersko fra Sorel. Anonymkode: 14125...177
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 Flere bygninger til julebyen min. Anonymkode: db6ff...92b 1 1
GrønnNellik68 Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er 45 år og føler i grunnen at jeg har det meste, men min nærmeste familie spør hvert år hva jeg ønsker meg og jeg kommer ikke på annet enn evt klær og dusjsåper o.l. Foreldrene mine spør fortsatt etter ønskelister. 😂 Har dere noe dere ønsker dere til jul? 🎄🎄 Anonymkode: 304f6...3a3 ja har kjøpt min egen julegave, jeg trengte en ny mobil så da ble det det på black friday. Fra de hjemme ønsker jeg meg penger. Alt hjelper på. Når alt blir dyrere.
GrønnNellik68 Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 svartkatt skrev (2 minutter siden): En mann. ja med rød sløyfe rundt snoppen levert på døra.. og fått bestemme hvem .. hadde vært knæsj.. ha haha .. in your dreams sier jeg bare.
Mardina Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 Ønsker meg en brødbakemaskin 😊 Får ikke til den brødbakingen, så jeg håper en sånn maskin kan hjelpe meg 😊 Ellers har jeg ikke så mange ønsker, bortsett fra tid med familien ❤
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 Kjøper svært lite til meg selv resten av året, så har faktisk en del ting jeg reelt ønsker meg Ullundertøy står alltid på listen, bruker slikt daglig pga helsa. Ny pysj. Kaffeavtale på lokale bensinstasjonen. Nytt pokemon-spill (ja, jeg er så barnslig 😄 ) Litt eksklusivt sokkegarn de selger på lokale garnbutikken. Skjerf/sjal. Nye vintersko i ull (‘bumma’). Lommelykt som er som ei lykt, og sånn ‘lommelykt’ for å henge rundt halsen (til håndarbeid i mørkt garn). Ny kontroller til Nintendo switch’en. Tynne ullstrømper. Nye ullpledd, gjerne Røros-pledd, men pledd uansett. Fra en søster som er flink med slikt ønsker jeg meg bursdagskalender, med alle bursdagene skrevet på. Fra en venninne som elsker å bake ønsker jeg meg verdens beste kanelboller til fryseren. Hun ønsker seg hjemmestrikk fra meg. Anonymkode: 69c42...2e2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #20 Skrevet 4. desember 2022 1 måned husarbeid-og matlagingsfri. Masse barnevakt. Noe som ville frigjort masse tid til å lese romaner. Isolere meg en stund med en bunke med bøker. Anonymkode: 68e16...c4b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå