AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Så jeg var hos legen forrige uke på grunn av tilbakevendende barndomstraumer og depresjon (har av og til selvmordstanker) som jeg aldri har oppsøkt hjelp for tidligere. Prøver å ta et tak før det går for langt for en gang skyld. Det kommer opp i samtalen at jeg ønsker meg barn og at vi har prøvd en stund uten at det skjer noe. Legen spør «trener dere ofte på det?», og jeg oppfattet det som, «har dere sex?» Var det egentlig det han spurte om? Anonymkode: 00c7b...a0a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Det var nok en klønete måte å spørre på. Det er jo en forutsetning for å få barn at man har sex, så det er viktig info for legen å vite det for å hjelpe deg. Spurte du ikke hva han mente? Eller hva svarte du da? Anonymkode: 6a905...24f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Jeg svarte «nei, ikke så ofte» og han spurte «hvorfor ikke?» og da svarte jeg «samboeren har lavt driv og er mye sliten». Det virket som han ble overrasket (og derfor jeg lurer på om det egentlig var det han spurte om) og han spurte om jeg tenkte det var på grunn av meg. Jeg gjorde det til å begynne med, men nå skal samboer testes for ADD og dette kan visst være en del av det. Anonymkode: 00c7b...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå