Gå til innhold

Abate sengetøy - erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen testet dette og hatt noen runder vask over tid?

Anonymkode: aa31c...6ee

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt, lurer også på dette

Anonymkode: f076c...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 2238c...c57

AnonymBruker
Skrevet

Har fire sengesett fra Abate og de er holder seg meget godt i vask, men er jo litt vanskelig å få like «shiny» i utseende etter en vask og tørk. Eldste jeg har er vel 2-3 år nå og vaskes jevnlig. Like fine i form, farge og struktur. Anbefales sterkt. Er en glede å legge seg i hver kveld 🤩

Anonymkode: 59cc8...b35

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har fire sengesett fra Abate og de er holder seg meget godt i vask, men er jo litt vanskelig å få like «shiny» i utseende etter en vask og tørk. Eldste jeg har er vel 2-3 år nå og vaskes jevnlig. Like fine i form, farge og struktur. Anbefales sterkt. Er en glede å legge seg i hver kveld 🤩

Anonymkode: 59cc8...b35

Tusen takk☺️

Anonymkode: 2238c...c57

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to sett, og liker dem godt. Men, av en eller annen grunn, synes jeg akkurat disse sengesettene er litt klamme. Muligens er det en annen form for tettvevd bomull enn de jeg liker aller best. De deiligste sengesettene jeg har er Aiuyu (heelt nydelig!) og Gant. Abate dernest. Laknene fra Abate er forøvrig geniale,  det står merket inni hva som er langside og kortside. 

Anonymkode: 724ec...2ef

• Liker 1
  • Nyttig 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Bør disse tørketromles?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et laken i bomullssateng fra Abate som foreløpig virker veldig OK. 

(Derimot kjøpte jeg et sengesett fra Indusia, som jeg ikke er på langt nær så fornøyd med. Det er også i bomullssateng, men etter bare en vask virker det "matt" og utvasket. Jeg nevner det fordi jeg fant begge butikkene på Facebook-annonser, og det er vanskelig å vite hva man får når man bestiller på nett. Og begge skryter av å ha topp kvalitet.) 

Anonymkode: 05d53...cc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte Abate i fysisk butikk i Oslo (litt eksklusiv seng/møbelbutikk). Virker veldig bra så langt. 

Anonymkode: a0100...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...