Peanut Skrevet 10. desember 2022 #61 Del Skrevet 10. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Og jeg syns det er pinlig å gå med merker med stor logo og velkjent mønster for merke! Anonymkode: 229f7...700 Jeg har to Burberryskjerf (starter å bruke når det er kjølig), en duffelcoat (brukes når det er tidlig høst og sen vår) og en veske med det typiske mønsteret (brukes ved anledninger på sommeren). Synes alle er knall ^^, (Var i Singapore og der var Burberry pop. Gikk inne på et museum og tre kvinner satt og snakket sammen. Da vi (Butter og jeg) gikk forbi ble det helt tyst mens de stirret på vesken. Det var litt sånn ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #62 Del Skrevet 10. desember 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Max Mara, Chanel, Isabel Marant, Dior, Philippa K& Celine. Anonymkode: 7c15b...abf Er du også så fin på det at du skriver phitte? Anonymkode: 1a7c5...aba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #63 Del Skrevet 10. desember 2022 Varierer fra person til person. En som lever av mote og ble rik av det bruker nok andre klær enn en gammel norsk mann. Jeg bruker det jeg liker, prisen varierer fra ca 200 - 2500. Sjeldent jeg bruker over 2500 på et plagg, det føles sløsete selv om jeg har råd. Vokste opp i arbeiderklassefamilie, det spiller kanskje inn. Finner iblant billige plagg jeg liker til 200kr. Bryr meg ikke om merker. Liker jeg noe, så liker jeg det. Har venner med ulik økonomi, så går både på billigere og dyrere klesbutikker alt etter hvem jeg er med og hva de vil Unngår bevisst klær med store logoer på, syntes det er veldig stygt både til kvinne og herre. Mannen i huset mener det samme og unngår store logoer på egne skjorter. Anonymkode: b6db0...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #64 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 7.12.2022 den 1.54): Jean Paul er harry! Det er så harry at det kan kjøpes på Kiel ferga... Anonymkode: aae0b...a44 Nice! men Jeg er veldig fornøyd med de plaggene jeg har fra Jean Paul da .. Anonymkode: 9a927...d33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #65 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 6.12.2022 den 23.19): Faren min er rik og mange av klærne han går med er fra Jean Paul. Her snakker vi om en mann i 50-årene. Anonymkode: f92cf...39f Er jo på tilbud på Jean Paul på match mesteparten av året Anonymkode: 661cb...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #66 Del Skrevet 20. desember 2022 Plagg fra Hermes har eksklusivitet, men ikke påtrengende logo. Litt på noen skjerf og sånn, men i det hele er det høy kvalitet, uten at det skriker for høyt. En del av beltespennene er litt overdrevne, men nok av diskret ting å velge i. Da tenker jeg på ting for menn. Anonymkode: 9a927...d33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #67 Del Skrevet 20. desember 2022 Merker betyr mindre enn gode stoffer og kvalitet. Bruker kun naturmaterialer ala ull/kashmir, silke, lin (Zimmermann er gull for kjoler og bluser) og bomull. Roland Mouret, Chloe osv. osv. Anonymkode: 490c5...376 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #68 Del Skrevet 20. desember 2022 Er ikke opptatt av merker, men du finner ikke polyester i skapet mitt. Heller ikke store logoer. Jeg eier også få klesplagg, så det er ikke uvanlig at klærne er slitt. Jeg bruker dem opp før jeg kaster dem. Derfor tenker jeg kvalitet når jeg handler. Anonymkode: ee5d8...554 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #69 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg har meget god økonomi og regnes som rik. Kan kjøpe det jeg måtte ønske. Vesker jeg bruker er alt fra Mulberry, Chanel, de eldre klassiske og Hermes bl.a: Har en del Chanel og Hermes klær, men ikke med store logoer. Veldig glad i Busnel, By Malina , Zimmermann,Munthe, Ganni osv. Alt må ikke nødvendig koste så vanvittig mye, men kjøper kvalitet. Handler aldri på typisk kjejdebutikker som HM, Cubus, Kappahl etc. Og handler stort sett i utlandet, Italia, Frankrike, London og København Anonymkode: bc35d...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #70 Del Skrevet 20. desember 2022 Slitt tøy. Sparer penger. Anonymkode: 19a0c...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #71 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 22.21): Det er jo blitt ganske «in» blant vanlige dødelige og nyrike harry-influencere og bruke Louis Vuitton, Gucci m.m. Men hvilke merker går de som virkelig har penger på konto- de som kanskje ikke flasher det like mye?? Anonymkode: 6d813...0dd Man kan se hvem som har penger og ikke. Mye av nedre middelklasse bruker masse penger på dyre merkeklær og tror den fasaden avspeiler klasse, men det gjør den ikke. Den avspeiler hvem som ikke eier nåla i veggen men later som annet. Rike hadde aldri blitt rike om de hadde hatt et bunnløs sluk av forbruk. Det hadde jo ikke vært noe igjen å investere. Anonymkode: ea544...a73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #72 Del Skrevet 20. desember 2022 Anonymkode: eeb7c...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. desember 2022 #73 Del Skrevet 20. desember 2022 Strebere kler seg i flashy merker og løper rundt med poser til 100 kroner. Personer som har vokst opp med penger kjøper ofte etter kvalitet, men det kan godt bety H&M og Dressmann. Alt MÅ ikke være Jean Paul eller Gant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puddingass Skrevet 20. desember 2022 #74 Del Skrevet 20. desember 2022 Hermés drar en del rikinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. desember 2022 #75 Del Skrevet 20. desember 2022 (Lurer alltid på hva som går under kategorien «rik» <_< Hvor mange mill må man ha? ) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #76 Del Skrevet 20. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (26 minutter siden): Strebere kler seg i flashy merker og løper rundt med poser til 100 kroner. Personer som har vokst opp med penger kjøper ofte etter kvalitet, men det kan godt bety H&M og Dressmann. Alt MÅ ikke være Jean Paul eller Gant. Spesielt Jean Paul er vel så middelklasse som det kan bli. Helt grei kleskvalitet, men kjempe traust og ikke noe man kan flashe med. Gant koster litt mer, men er rimelig vanlig. Det er ikke noe flashy merke. Og jeg vil protestere mot å kalle H&M for kvalitet. Anonymkode: 9a927...d33 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 20. desember 2022 #77 Del Skrevet 20. desember 2022 Har du gamle penger eller er adel så har du skreddersøm og gjenbruker klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. desember 2022 #78 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Spesielt Jean Paul er vel så middelklasse som det kan bli. Helt grei kleskvalitet, men kjempe traust og ikke noe man kan flashe med. Gant koster litt mer, men er rimelig vanlig. Det er ikke noe flashy merke. Og jeg vil protestere mot å kalle H&M for kvalitet. Anonymkode: 9a927...d33 Du må gjerne tro det, men nå er det engang slik da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #79 Del Skrevet 21. desember 2022 Peanut skrev (18 timer siden): (Lurer alltid på hva som går under kategorien «rik» <_< Hvor mange mill må man ha? ) I sammenhengen her tenker jeg at det er når du ikke trenger å tenke på pris og bare kan skaffe deg det du mest vil ha. Anonymkode: 9a927...d33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 21. desember 2022 #80 Del Skrevet 21. desember 2022 Man kan ikke kjøpe god smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå