AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #41 Del Skrevet 6. desember 2022 Søsteren min som er god for 50 mill+ går i klær fra hm og Cubus. Evnt klær hun arver av meg eller mamma. Det kommer vel an på interessen. Hun har fire biler med verdi av 6 mill tilsammen, så det er der pengene hennes går hvis det skal kjøpes noe ekstra. Anonymkode: 26109...3ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #42 Del Skrevet 6. desember 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjelder ikke rike kvinner? Anonymkode: 54cf4...74c Jo det gjelder kvinner også. Er man blant de rikeste kvinnene kan man møte opp i kosedress og crocks selv om kleskoden er business casual. Anonymkode: 2d2a1...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #43 Del Skrevet 6. desember 2022 Toteme, Isabel Marant, Zimmermann, Ulla Johnsen, Reformation osv. Anonymkode: 48251...f5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #44 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 19.12): Rik og rik... er i hvert fall så jeg kan kalle meg millionær. Og elsker Adidas. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe en LV veske. Eller veske i det hele tatt 😅 Har lommer til tingene mine jeg. Eller handlenett. Anonymkode: 98573...576 Hvem elsker vel ikke Adidas? Utrolig mye kult og lekent! Anonymkode: 9c84c...24d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #45 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 1.41): Saville Row er vel kjent for skreddersøm? Slik jeg har forstått det(og jeg er ingen ekspert) så er målsøm(made to meassure) mye mindre skredderarbeid enn skreddersøm(bespoke). Ved skreddersøm blir alt individuelt tilpasset, mens ved målsøm så handler det mer om å tilpasse en standardress slik den passer kunden. Anonymkode: 2d2a1...5dd Målsøm benyttes ofte i bransjen som begrep både for skreddersøm slik du beskriver, samt tipasning av off-the-rack klær. Anonymkode: d8b4e...fad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #46 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 22.21): Det er jo blitt ganske «in» blant vanlige dødelige og nyrike harry-influencere og bruke Louis Vuitton, Gucci m.m. Men hvilke merker går de som virkelig har penger på konto- de som kanskje ikke flasher det like mye?? Anonymkode: 6d813...0dd Han jeg kjenner som er den rikeste i mitt fylke bruker mest H&M. Rike folk trenger ikke merkeklær for å vise de er rike. Se på Bill Gates… Anonymkode: 6171e...ea2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #47 Del Skrevet 6. desember 2022 Faren min er rik og mange av klærne han går med er fra Jean Paul. Her snakker vi om en mann i 50-årene. Anonymkode: f92cf...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #48 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han jeg kjenner som er den rikeste i mitt fylke bruker mest H&M. Rike folk trenger ikke merkeklær for å vise de er rike. Se på Bill Gates… Anonymkode: 6171e...ea2 Nei, det er bloggere og influencere som liker å flashe, men stilen deres er harry. Anonymkode: f92cf...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #49 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noe som kjennetegner virkelig rike menn er at de kan gå kledd som de vil når de møter kunder og forretningspartnere. Er man Mark Zuckerberg kan man møte opp i hettegenser selv om alle andre går i sort dress. Og er man Petter Stordalen kan man kle seg som en rockestjerne selv om alle andre går i dress. Anonymkode: 2d2a1...5dd Dette gjelder kun hvis vedkommende er såpass kjent at andre vet hva man er god for. En anonym riking blir ikke tatt seriøst hvis man kler seg som Petter Stordalen, eller møter opp med med casual klær som hettegenser. Anonymkode: c5ba4...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #50 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 19.00): For ikke å snakke om sånne typisk "Hjelp til jul-folk". Der er det kun Jean Paul og Calvin Klein som gjelder, kan det virke som. Anonymkode: bc6ae...723 Hva er Hjelp til Jul folk???? Anonymkode: 25dca...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #51 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Faren min er rik og mange av klærne han går med er fra Jean Paul. Her snakker vi om en mann i 50-årene. Anonymkode: f92cf...39f Jean Paul er harry! Det er så harry at det kan kjøpes på Kiel ferga... Anonymkode: aae0b...a44 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 7. desember 2022 #52 Del Skrevet 7. desember 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jean Paul er harry! Det er så harry at det kan kjøpes på Kiel ferga... Anonymkode: aae0b...a44 Du har tatt Kielfergen mye siden du vet det? <_< Personlig så orker jeg ikke bry meg. Jeg kjøper klær helst uten logo, hvis ikke så så liten som mulig >_< Favorittplagget er en cardigan fra RL Rugby ^^, Jeg har noen sommersko fra Jean Paul og, men det er fordi de er gode å gå i. Så da? O_o 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #53 Del Skrevet 7. desember 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): Du har tatt Kielfergen mye siden du vet det? <_< Personlig så orker jeg ikke bry meg. Jeg kjøper klær helst uten logo, hvis ikke så så liten som mulig >_< Favorittplagget er en cardigan fra RL Rugby ^^, Jeg har noen sommersko fra Jean Paul og, men det er fordi de er gode å gå i. Så da? O_o Jeg er harry men har dog ikke noe fra Jean Paul 🙂 Handler mine klær på Jula og Biltema. Anonymkode: aae0b...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #54 Del Skrevet 7. desember 2022 Max Mara, Burberry, Chloe, Escada og andre merker som har kvalitet og uten flashy logoer. Gamle penger bruker gjerne en ti-tyve år gammel vinterfrakk og reparerer den når det trengs. De andre britiske merkene som nevnes er jeg enig i også. Gjerne ren ull og kashmir på vinteren, og gammeldagse stoffer som tweed. Og heller enn Jean Paul (som jeg liker) ser jeg at en del rike kjøper Tommy Hilfiger (uten flashy logoer), Henry Choice, Boss, Lacoste og Polo Sport når de skal være preppy. Dette er da typiske fritids/ferieklær. Anonymkode: 41e93...512 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 7. desember 2022 #55 Del Skrevet 7. desember 2022 (endret) Hadde jeg vært rik, hadde jeg gått amok hos Filippa K. Klassiske tidløse plagg i god kvalitet. Det verste jeg ser, er synlige, flashy logo- klær. Regner med rike og mentalt oppegående folk velger kvalitet og snitt fremfor å flashe de typiske merkeklærne. Endret 7. desember 2022 av missLynch 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #56 Del Skrevet 10. desember 2022 Max Mara, Chanel, Isabel Marant, Dior, Philippa K& Celine. Anonymkode: 7c15b...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 10. desember 2022 #57 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 5.46): Like mange merker og like stor variasjon som de som ikke har fullt så mye. Jeg ser blant annet at LV får kjørt seg her inne. Men jeg kjenner flere som har en god del som har en klassiker fra LV, og andre dyre vesker. Forskjellen fra influencere er jo gjerne at man ikke kombinerer det med annen logoflashing og andenebb. Anonymkode: 262fb...056 Jeg har ikke sett en eneste fin LV veske noensinne. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #58 Del Skrevet 10. desember 2022 Venninnen min er ei av norges rikeste, du hadde ikke tippa det bare av å se på henne, men hun kler seg ikke som en slask heller. Finner hun et fint skjerf på h&m så kjøper hun der, diesel jeans og kari traa shorts i sommer varmen. Hun har jo flotte kjoler og drakter til møter og sånn, men hun kler seg stilfullt samme hva pris. Anonymkode: c4ea7...4ed 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #59 Del Skrevet 10. desember 2022 Vi er ikke superrike men vil si vi er rike. Og jeg syns det er pinlig å gå med merker med stor logo og velkjent mønster for merke! Jeg har noe merkevesker men som ikke er så Flashi med logo, bare fordi jeg syns de er fine. Men ellers går det mye i lindex og kaphal. Anonymkode: 229f7...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #60 Del Skrevet 10. desember 2022 Adrenalina1 skrev (24 minutter siden): Jeg har ikke sett en eneste fin LV veske noensinne. Enig. Selv sparer jeg til en klassisk veske fra Celine⭐ Anonymkode: 7c15b...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå