AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Det er jo blitt ganske «in» blant vanlige dødelige og nyrike harry-influencere og bruke Louis Vuitton, Gucci m.m. Men hvilke merker går de som virkelig har penger på konto- de som kanskje ikke flasher det like mye?? Anonymkode: 6d813...0dd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 H&M, Cubus osv. Mange rikinger gidder ikke bruke penger på dyre klær. Kanskje derfor de fortsatt er rike LV og Gucci er herpa av de Harry, opererte influenserne. Anonymkode: 0d70f...968 31 2 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): H&M, Cubus osv. Mange rikinger gidder ikke bruke penger på dyre klær. Kanskje derfor de fortsatt er rike LV og Gucci er herpa av de Harry, opererte influenserne. Anonymkode: 0d70f...968 Godt poeng. TS Anonymkode: 6d813...0dd 3
Mamasitas Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 De ordentlige rike kjøper ikke klær med synlige merker. De går ikke rundt med reklame.. 36 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Det er vel bare å google Olav Thon? Anonymkode: cb846...a41 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Har ei venninne som er rik og hun går utelukkende i nøytrale, klassiske merkeklær. Man se ikke hvilke merker da hun ikke går med logoer. Hun har få klær, men det hun kjøper er kvalitet. Anonymkode: 07750...35e 21
MyCupOfTea Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 Jeg har inntrykk av at de rike går med mer nøytrale klær uten merker, de går ikke rundt å reklamerer for luksusmerker. Mange i middelklassen derimot, virker som har et stort behov for å bruke mest mulig penger på merkeklær som de kan vise frem. 9 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har ei venninne som er rik og hun går utelukkende i nøytrale, klassiske merkeklær. Man se ikke hvilke merker da hun ikke går med logoer. Hun har få klær, men det hun kjøper er kvalitet. Anonymkode: 07750...35e Samme inntrykk. Man ser ikke hvilke merker det er, men at det er fine stoffer som tynn ull, kashmir, silke osv. Anonymkode: e00b1...2f9 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Like mange merker og like stor variasjon som de som ikke har fullt så mye. Jeg ser blant annet at LV får kjørt seg her inne. Men jeg kjenner flere som har en god del som har en klassiker fra LV, og andre dyre vesker. Forskjellen fra influencere er jo gjerne at man ikke kombinerer det med annen logoflashing og andenebb. Anonymkode: 262fb...056 2
Natta1980 Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er jo blitt ganske «in» blant vanlige dødelige og nyrike harry-influencere og bruke Louis Vuitton, Gucci m.m. Men hvilke merker går de som virkelig har penger på konto- de som kanskje ikke flasher det like mye?? Anonymkode: 6d813...0dd Tror at mange rike går med Gucci og LV. Men helt uten logo. Ellers, sikkert mange andre designermerker de går med som er anonyme utenpå. Tror ikke mange går med HM eller Bik Bok. Pga dårlig kvalitet. For rike handler det vel om å representere seg selv i et elegant og velkledd lys. Silke, kasjmir mm. i klær som er forseggjort. 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 RosaPinkPanter skrev (19 timer siden): Jeg har inntrykk av at de rike går med mer nøytrale klær uten merker, de går ikke rundt å reklamerer for luksusmerker. Mange i middelklassen derimot, virker som har et stort behov for å bruke mest mulig penger på merkeklær som de kan vise frem. For ikke å snakke om sånne typisk "Hjelp til jul-folk". Der er det kun Jean Paul og Calvin Klein som gjelder, kan det virke som. Anonymkode: bc6ae...723 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er jo blitt ganske «in» blant vanlige dødelige og nyrike harry-influencere og bruke Louis Vuitton, Gucci m.m. Men hvilke merker går de som virkelig har penger på konto- de som kanskje ikke flasher det like mye?? Anonymkode: 6d813...0dd jeans og t-skjorte Anonymkode: b772b...386 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 At folk som er rike kler seg så innmari smakfullt og diskret har jeg vanskelig for å tro på. Se på mange av milliardærkonene, Fredriksen-døtrene, Spetalen osv. De er absolutt styrtrike og veldig flashy og småvulgær i stilen. Anonymkode: 26b65...84e 10 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er jo blitt ganske «in» blant vanlige dødelige og nyrike harry-influencere og bruke Louis Vuitton, Gucci m.m. Men hvilke merker går de som virkelig har penger på konto- de som kanskje ikke flasher det like mye?? Anonymkode: 6d813...0dd Vi bruker helt vanlige butikker typ hm, Sparkjøp osv, har selvfølgelig og endel fra Chanel osv men de dyre klærene er til jobb eller spesielle situasjoner Anonymkode: 9aa96...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 Brunello Cucinelli, Loro Piana. Anonymkode: 836cd...e96 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 Rik og rik... er i hvert fall så jeg kan kalle meg millionær. Og elsker Adidas. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe en LV veske. Eller veske i det hele tatt 😅 Har lommer til tingene mine jeg. Eller handlenett. Anonymkode: 98573...576
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er jo blitt ganske «in» blant vanlige dødelige og nyrike harry-influencere og bruke Louis Vuitton, Gucci m.m. Men hvilke merker går de som virkelig har penger på konto- de som kanskje ikke flasher det like mye?? Anonymkode: 6d813...0dd Jeg er selv i klesbransjen. De går mye i målsøm fra merker du sannsynligvis ikke har hørt om. Dvs skreddere som holder til i London (Saville Row) og Milano. Det er selskaper som har holdt på i flere hundre år. Anonymkode: d8b4e...fad 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Det er vel bare å google Olav Thon? Anonymkode: cb846...a41 En mann på 90 er vel kanskje ikke målestokken? Anonymkode: 1a7c5...aba 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #20 Skrevet 4. desember 2022 Nyrike bruker merker du har hørt om, med eller uten logo. Arbeiderklasse bruker store og synlige logoer. Du kan være veldig rik, men det er du som har bygd det opp, og da er LV og Gucci noe du bruker. Arvet du formuen bruker du ikke slikt. Kanskje som briller, med diskret logo, men ikke solbriller, hva Gucci angår. Gucci dag er for harry mennesker. Luis Vuitton har blitt helt arbeiderklasse. Gamle penger bruker merker du antagelig ikke har hørt om engang, men som har kvalitet i stoff, sømmer etc. Turnbull & Asser for eksempel for herreskjorter. Der går de rike fra de riktige kretsene. Hermes er kanskje det eneste velkjente designermerker de med mye og gamle penger fortsatt bruker. Anonymkode: 9c84c...24d 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå