Heipådegådu Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Blir litt sjokket, for noen måneder siden var det villt mange som svarte på kvinneguiden på innlegg jeg har lagt ut, og nå, selv om mange ser, så svarer ingen🥴 begynner å lure på om jeg gidder å bruke tjenesten lenger, hvis d ikke funker lenger😮 eller hva er deres synspunkt? 1
Entern Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Heipådegådu skrev (Akkurat nå): Blir litt sjokket, for noen måneder siden var det villt mange som svarte på kvinneguiden på innlegg jeg har lagt ut, og nå, selv om mange ser, så svarer ingen🥴 begynner å lure på om jeg gidder å bruke tjenesten lenger, hvis d ikke funker lenger😮 eller hva er deres synspunkt? Varierer veldig det der dessverre 🥲 1
Mezzosoprena Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Heipådegådu skrev (5 minutter siden): Blir litt sjokket, for noen måneder siden var det villt mange som svarte på kvinneguiden på innlegg jeg har lagt ut, og nå, selv om mange ser, så svarer ingen🥴 begynner å lure på om jeg gidder å bruke tjenesten lenger, hvis d ikke funker lenger😮 eller hva er deres synspunkt? Sjokkert, faktisk... Kanskje spørsmålene dine er annerledes. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 Det føles som det er langt mindre aktivitet på forumet nå enn før. Men dette er vel tilfellet for de aller fleste debatt-forum over tid: Folk mister rett og slett interessen. Anonymkode: 8f9c1...9f8 1
Daria Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Dette er ikke en tjeneste hvor du kan forvente svar på alt, det er et diskusjonsforum hvor alle deltar etter egen lyst og interesse. 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 For min del blir jeg litt lei. Det er mye av det samme. Lengde, størrelse, drama mellom mann/dame på alle plan. Incels, vidde, breidde, høyde, fedme, etc.. Anonymkode: b5ab2...82a 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Heipådegådu skrev (13 timer siden): Blir litt sjokket, for noen måneder siden var det villt mange som svarte på kvinneguiden på innlegg jeg har lagt ut, og nå, selv om mange ser, så svarer ingen🥴 begynner å lure på om jeg gidder å bruke tjenesten lenger, hvis d ikke funker lenger😮 eller hva er deres synspunkt? Nå er ikke KG en "tjeneste", men et diskusjonsforum, og det er fullstendig frivillig både å være her og å svare på innlegg. Anonymkode: 43903...374 6 1
Gjest ti10 Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nå er ikke KG en "tjeneste", men et diskusjonsforum, og det er fullstendig frivillig både å være her og å svare på innlegg. Anonymkode: 43903...374 HVA ER DET DU SIER???!!!????!! Er ikke KG en seriøs rådgivningstjeneste i regi av Staten?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Det kommer vel an på spørsmålene det. Anonymkode: 2cefa...e98 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det føles som det er langt mindre aktivitet på forumet nå enn før. Men dette er vel tilfellet for de aller fleste debatt-forum over tid: Folk mister rett og slett interessen. Anonymkode: 8f9c1...9f8 Ja, jeg gjør det. Har vært litt her fordi jeg er singel og det er fint å lese om andre single. Men så er det såpass mange kvalme innlegg fra menn her at man bare nesten får lyst til miste lysten på menn for alltid. 😅 det er jo den type menn jeg prøver å unngå. Skjønner ikke hvorfor de er på kvinneguiden når de ‘hater’ kvinner. Anonymkode: 0c545...7a7 1
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 ti10 skrev (4 timer siden): HVA ER DET DU SIER???!!!????!! Er ikke KG en seriøs rådgivningstjeneste i regi av Staten? Hvorfor er det ikke lattersmilefjes man kan trykke på her 🤣 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 Teatrica skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det ikke lattersmilefjes man kan trykke på her 🤣 Fordi folk hadde brukt det til å trolle 😛 Anonymkode: 99536...ab8
Million Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 Hvorfor er du sjokkert over at folk ikke frivillig dynger deg ned med svar? Det kommer jo helt an på hva man spør om, hva man vil diskutere, og hvorvidt folk er i slaget den dagen og orker/gidder/ønsker å svare. Det har imidlertid forbauset meg mange ganger at selv de sløveste problemstillingene kan få svar som brer seg over 10-15 sider, helt uten videre. Man vet aldri hva som fenger og hva som får svar, tydeligvis. Det varierer veldig! Og det må man bare regne med på et diskusjonsforum der alle svarer helt frivillig.
GrønnNellik68 Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 Du må skrive om ting som enten provoserer eller som er populært blant folk. Skrive om noe sært som bare du interesserer deg for da blir det lite tilbake meldinger.
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 Prøv igjen her og nå, ts? Hansken er kastet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå