AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Hva følte dere da barna flytta ut? Anonymkode: 3052c...815
Mezzosoprena Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Trist, stolt, glad, redd, nervøs, letta... 3 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Jeg var glad for at de tør å stå på egne ben og skape eget liv, men savner nok samtalene og nærværet. Anonymkode: a66a7...7be 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva følte dere da barna flytta ut? Anonymkode: 3052c...815 når størstemann flyttet synes jeg det var veldig tung, det var fordi jeg visste at svigerdatter var sjefen og jeg kom til og se han sjelden, og slik er det, jeg ser han ca 4 ganger i året, det er nå 12 år siden han flyttet og ser barnebarna på 2 og 6 altfor sjelden, men dessverre er det kun barnemorens familie som gjelder. han er idag 33 mellomste er en datter : hun har jeg veldig god kontakt med, både henne og svigersønnen min og er også god venn med hans foreldre og vi er ofte foreldre, de har 3 små på snart 3 og tvillinger som er 9mnd, de ser jeg flere ganger i uka 2-5 ganger. hun er er 29 Yngste gutten flyttet akkurat ut og er mye hjemme, han venter sin første sønn i Januar,han og samboeren bodde her i nesten 2 år,men trengte et større sted siden de venter barn nå ble det litt for trang med kjeller leiligheten. Han blir 23 i mars Alle bor i samme by Anonymkode: 239c9...da5 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): når størstemann flyttet synes jeg det var veldig tung, det var fordi jeg visste at svigerdatter var sjefen og jeg kom til og se han sjelden, og slik er det, jeg ser han ca 4 ganger i året, det er nå 12 år siden han flyttet og ser barnebarna på 2 og 6 altfor sjelden, men dessverre er det kun barnemorens familie som gjelder. han er idag 33 mellomste er en datter : hun har jeg veldig god kontakt med, både henne og svigersønnen min og er også god venn med hans foreldre og vi er ofte foreldre, de har 3 små på snart 3 og tvillinger som er 9mnd, de ser jeg flere ganger i uka 2-5 ganger. hun er er 29 Yngste gutten flyttet akkurat ut og er mye hjemme, han venter sin første sønn i Januar,han og samboeren bodde her i nesten 2 år,men trengte et større sted siden de venter barn nå ble det litt for trang med kjeller leiligheten. Han blir 23 i mars Alle bor i samme by Anonymkode: 239c9...da5 Så trist med din største. Det er min største frykt, at de ikke vil ha mye kontakt når de flytter ut Anonymkode: 8485d...dcd 3 2
Ulla Ullsokk Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så trist med din største. Det er min største frykt, at de ikke vil ha mye kontakt når de flytter ut Anonymkode: 8485d...dcd Det kommer jeg aldri til å godta! Skal sørge for å komme overens med dama hans uansett hvordan hun er!😅 2 1
Akryl Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Teatrica skrev (3 timer siden): Trist, stolt, glad, redd, nervøs, letta... Det blir du også av å lese mine innlegg her.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): når størstemann flyttet synes jeg det var veldig tung, det var fordi jeg visste at svigerdatter var sjefen og jeg kom til og se han sjelden, og slik er det, jeg ser han ca 4 ganger i året, det er nå 12 år siden han flyttet og ser barnebarna på 2 og 6 altfor sjelden, men dessverre er det kun barnemorens familie som gjelder. han er idag 33 mellomste er en datter : hun har jeg veldig god kontakt med, både henne og svigersønnen min og er også god venn med hans foreldre og vi er ofte foreldre, de har 3 små på snart 3 og tvillinger som er 9mnd, de ser jeg flere ganger i uka 2-5 ganger. hun er er 29 Yngste gutten flyttet akkurat ut og er mye hjemme, han venter sin første sønn i Januar,han og samboeren bodde her i nesten 2 år,men trengte et større sted siden de venter barn nå ble det litt for trang med kjeller leiligheten. Han blir 23 i mars Alle bor i samme by Anonymkode: 239c9...da5 Fra en som ser tilsvarende situasjon som annen familiemedlem, og ikke mor; skylden er ofte vel så mye på lille gutt. Der hvor mor ser en svigerdatter som styrer og bestemmer, begrenser besøk, prioriterer egen familie. Så ser jeg en mann som aldri tar tak når det gjelder planlegging, aldri tar initiativ til besøk eller invitasjoner, og der hun må huske på bursdager og gaver også til hans familie. Det er vanskelig å gjøre det likt når du må ta alt initiativ, pakke til unger, planlegge og koordinere, besøk til svigersiden der du kanskje ikke er så interessert i å være en gang da det skinner gjennom at svigermor misliker deg. Og selv om faktum her er at hun faktisk er en som styrer og sjefer; hvorfor setter ikke sønnen din ned foten, og kommer på besøk med barnebarna? Er han en viljeløs tufs? Anonymkode: a3830...25a 30 2 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): når størstemann flyttet synes jeg det var veldig tung, det var fordi jeg visste at svigerdatter var sjefen og jeg kom til og se han sjelden, og slik er det, jeg ser han ca 4 ganger i året, det er nå 12 år siden han flyttet og ser barnebarna på 2 og 6 altfor sjelden, men dessverre er det kun barnemorens familie som gjelder. han er idag 33 Anonymkode: 239c9...da5 Hvorfor er dette svigerdatter sin «skyld» i hovedsak? Sønnen din lar jo dette skje, og det er hans ansvar å holde kontakten med sin familie. Anonymkode: f863a...51a 10 1 12
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 Ulla Ullsokk skrev (15 timer siden): Det kommer jeg aldri til å godta! Skal sørge for å komme overens med dama hans uansett hvordan hun er!😅 Man kan ikke tvinge noen til mye kontakt. Det må man godta slik de selv velger det. Anonymkode: d0714...299 1
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 Akryl skrev (15 timer siden): Det blir du også av å lese mine innlegg her. Sjelden stolt og glad 🤣
Ulla Ullsokk Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Man kan ikke tvinge noen til mye kontakt. Det må man godta slik de selv velger det. Anonymkode: d0714...299 Watch me
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så trist med din største. Det er min største frykt, at de ikke vil ha mye kontakt når de flytter ut Anonymkode: 8485d...dcd takk for det jeg synes det er forferdelig vondt,men han er voksen og tar egen valg, jeg har gjort mitt for og holde kontakt det er ikke gjenside uten de 4 gangene i året Anonymkode: 239c9...da5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er dette svigerdatter sin «skyld» i hovedsak? Sønnen din lar jo dette skje, og det er hans ansvar å holde kontakten med sin familie. Anonymkode: f863a...51a han har ingen valg, hun bestemmer der i gården, så nei det er ikke mitt sønns valg Anonymkode: 239c9...da5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor er dette svigerdatter sin «skyld» i hovedsak? Sønnen din lar jo dette skje, og det er hans ansvar å holde kontakten med sin familie. Anonymkode: f863a...51a Det er ikke slik det er at de velger. Når noen bestemmer over deg, velger du ikke selv. Man vil ofte holde husfreden for barnas skyld. Derfor blir det sånn. Anonymkode: bf552...a50
Helene Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva følte dere da barna flytta ut? Anonymkode: 3052c...815 Begge deler. En epoke var over. Stolt, også trist. Nå har jeg et godt og nært forhold til datteren. Har vært så heldig at jeg har fått fulgt henne inn i voksenverdenen. Vet at hun ikke deler alt med meg, helt naturlig. Følte også tomrom da hun flyttet. Som sagt, følte begge deler. Barna har vi bare til låns. De må ut å fly på egenhånd etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): han har ingen valg, hun bestemmer der i gården, så nei det er ikke mitt sønns valg Anonymkode: 239c9...da5 må være så lett for deg å tro det er "slemme svigerdatter som forkludrer" lol din sønn er et voksent menneske, og har selv ansvar for sine egne valg og handler. er ikke noe som heter at det ikke er hans valg. hadde din sønn villet komme til deg oftere- så hadde ham gjort det. får være måte på virkelightsfornektelse altså! Anonymkode: b7ecb...02a 15 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): må være så lett for deg å tro det er "slemme svigerdatter som forkludrer" lol din sønn er et voksent menneske, og har selv ansvar for sine egne valg og handler. er ikke noe som heter at det ikke er hans valg. hadde din sønn villet komme til deg oftere- så hadde ham gjort det. får være måte på virkelightsfornektelse altså! Anonymkode: b7ecb...02a da sier vi det. ha en fin kveld Anonymkode: 239c9...da5
AprilLudgate Skrevet 4. desember 2022 #20 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): når størstemann flyttet synes jeg det var veldig tung, det var fordi jeg visste at svigerdatter var sjefen og jeg kom til og se han sjelden, og slik er det, jeg ser han ca 4 ganger i året, det er nå 12 år siden han flyttet og ser barnebarna på 2 og 6 altfor sjelden, men dessverre er det kun barnemorens familie som gjelder. han er idag 33 mellomste er en datter : hun har jeg veldig god kontakt med, både henne og svigersønnen min og er også god venn med hans foreldre og vi er ofte foreldre, de har 3 små på snart 3 og tvillinger som er 9mnd, de ser jeg flere ganger i uka 2-5 ganger. hun er er 29 Yngste gutten flyttet akkurat ut og er mye hjemme, han venter sin første sønn i Januar,han og samboeren bodde her i nesten 2 år,men trengte et større sted siden de venter barn nå ble det litt for trang med kjeller leiligheten. Han blir 23 i mars Alle bor i samme by Anonymkode: 239c9...da5 Avviser de initiativ til at du besøker dem? Eldste altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå