AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Kan soppinfeksjon i underlivet stikke, klø å værr skikkelig sårt? Redd det kan være herpes…har masse hvit utflod også Anonymkode: aa943...2a7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Ja, for meg har det vært det. Anonymkode: e1e3a...8ef
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Ja det klør,svir og noen ganger utflod.Bruker canesten.Australian body care har også vært gode produkter for sopp. Anonymkode: e27a1...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Måtte se der nede, det var veldig rødt med noen prikker. Har hatt lignende før å blitt testa for herpes flere ganger, men har aldri hatt utslag på testene.. håper bare det er sopp. Kan vel bli rødt og noe rifter/sår også? Anonymkode: aa943...2a7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Med sopp blir kjønnsleppene veldig røde innvendig. Det svir og klør intenst. Vanlig å må økt utflod Anonymkode: a112c...61e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Måtte se der nede, det var veldig rødt med noen prikker. Har hatt lignende før å blitt testa for herpes flere ganger, men har aldri hatt utslag på testene.. håper bare det er sopp. Kan vel bli rødt og noe rifter/sår også? Anonymkode: aa943...2a7 Ja. Sov uten truse. Ikke bruk såpe nedentil (aldri, den skal rense seg selv. Vask med vann). Ikke spyl oppi der… gå med løse klær og bomullstruser. Dropp stringtruse Du kan kjøpe canesten vagitorie og krem på apoteket. Vagitorien (pillen som skal inn i skjeden), er lurt å starte med for at det skal bli helt bra, også smøre som anvist på pakken. For min del får jeg ofte soppinfeksjon etter mensen, ved bruk av antibiotika og i perioder hvis jeg spiser mye hvete og sukker. Anonymkode: 4ab1e...736
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Sov uten truse. Ikke bruk såpe nedentil (aldri, den skal rense seg selv. Vask med vann). Ikke spyl oppi der… gå med løse klær og bomullstruser. Dropp stringtruse Du kan kjøpe canesten vagitorie og krem på apoteket. Vagitorien (pillen som skal inn i skjeden), er lurt å starte med for at det skal bli helt bra, også smøre som anvist på pakken. For min del får jeg ofte soppinfeksjon etter mensen, ved bruk av antibiotika og i perioder hvis jeg spiser mye hvete og sukker. Anonymkode: 4ab1e...736 Man skal vel ikke bruke de pillene som går oi i skjeden hvis man er gravid?☺️ Anonymkode: e1e3a...8ef
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Man skal vel ikke bruke de pillene som går oi i skjeden hvis man er gravid?☺️ Anonymkode: e1e3a...8ef Tror du kan bruke pillen, men sett den inn meg fingeren og ikke bruk den dingsen man skal sette den inn med. Da får du den ikke like langt inn som man strengt talt bør, men er tryggere. Anonymkode: 179c3...819
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Det er ganske vanlig å få soppinfeksjon i graviditeten. Selv slet jeg med det hele mitt første svangerskap. Det klør og svir, man blir rød og sår. Hvis du ser med et speil kan man gjerne se små hvite «sopper» som sitter innover i slimhinnene. Man kan bruke piller vaginalt, men de må settes inn med finger, ikke den pinnen som man ellers bruker. Spør lege hvis du er usikker. Du får også råd på apoteket om pillene. Anonymkode: b0e08...489
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du kan bruke pillen, men sett den inn meg fingeren og ikke bruk den dingsen man skal sette den inn med. Da får du den ikke like langt inn som man strengt talt bør, men er tryggere. Anonymkode: 179c3...819 Okei, for jeg fikk beskjed av min fastlege om at jeg IKKE skulle bruke de, men bare kremen. så TS forhør deg med legen, kan godt hende at det min lege sa var feil! Anonymkode: e1e3a...8ef
Anonym6789 Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Okei, for jeg fikk beskjed av min fastlege om at jeg IKKE skulle bruke de, men bare kremen. så TS forhør deg med legen, kan godt hende at det min lege sa var feil! Anonymkode: e1e3a...8ef Jeg fikk resept på en annen pille enn det jeg har kjøpt reseptfritt tidligere, var en slags stikkpiller som skulle inn i skjeden tre kvelder på rad
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #13 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Okei, for jeg fikk beskjed av min fastlege om at jeg IKKE skulle bruke de, men bare kremen. så TS forhør deg med legen, kan godt hende at det min lege sa var feil! Anonymkode: e1e3a...8ef Det stemmer ikke, med mindre man har noe komplikasjoner eller noe spesielt som gjør at man ikke skal bruke det. https://tryggmammamedisin.no/faq/gravid/soppinfeksjon-i-underlivet-2/ Anonymkode: 4ab1e...736
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #14 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 11.06): Man skal vel ikke bruke de pillene som går oi i skjeden hvis man er gravid?☺️ Anonymkode: e1e3a...8ef Joda, Canesten er trygt å bruke. Men sett inn med fingrene og ikke den stikken som er med https://tryggmammamedisin.no/faq/gravid/soppinfeksjon-i-underlivet-2/ Anonymkode: 4ab1e...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå