AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Husker det var ulidelig lang med nr en, både graviditeten og babytiden. Men med nr to er man kanskje mer opptatt pga barnet man har fra før, samt at man vet hva man går til og er mer erfaren? Anonymkode: eb073...0ee
Juniper Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Jeg synes tiden går fortere jo eldre jeg blir! Men du har helt rett i spekulasjonene. Jo mer opptatt man er, jo raskere rusher tiden forbi. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Husker det var ulidelig lang med nr en, både graviditeten og babytiden. Men med nr to er man kanskje mer opptatt pga barnet man har fra før, samt at man vet hva man går til og er mer erfaren? Anonymkode: eb073...0ee ja du har det så sykt travelt at det er fødsel før du vet ordet av det Anonymkode: 3b32e...406
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 JA!! Fikk nr 2 i mai, og klarer ikke å forstå hvor tiden har blitt av. Svangerskapet føltes halvparten så langt, og tiden etterpå har bare flydd! Anonymkode: 465e8...b7e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Så godt å høre, kanskje jeg tørr å prøve på nr to da🥰 Anonymkode: eb073...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå