Gå til innhold

Finnes det noe sminke for øynene mine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rettere sagt; under øynene mine. Jeg sliter med eksem rundt øynene og kløen gjør at jeg ofte blir rød. Jeg har prøvd f eks concealer under øynene, men jeg blir så tørr i huden. Har også prøvd Missha magic cushion under øynene og det dekker greit men gjør at jeg hovner opp (bruker her bare liten sminkekost for forsiktig påføring) 

Finnes det noe som kan dekke uten å tørke ut? Har selvfølgelig fuktighetskrem under og lar det trekke inn før påføring av noe mer. 

Anonymkode: 941d1...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rettere sagt; under øynene mine. Jeg sliter med eksem rundt øynene og kløen gjør at jeg ofte blir rød. Jeg har prøvd f eks concealer under øynene, men jeg blir så tørr i huden. Har også prøvd Missha magic cushion under øynene og det dekker greit men gjør at jeg hovner opp (bruker her bare liten sminkekost for forsiktig påføring) 

Finnes det noe som kan dekke uten å tørke ut? Har selvfølgelig fuktighetskrem under og lar det trekke inn før påføring av noe mer. 

Anonymkode: 941d1...c91

Har akkurat det samme problemet / spørsmålet . Følger denne 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd La roch posay sin sminke?

Om du har eksem og utslett så er det enda viktigere å bruke allergivennlig og mild sminke

Anonymkode: 0329e...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun Idun sminke, det er allergi vennlig. Annen sminke får jeg allergiske reaksjoner på, men ikke på denne.😊

Anonymkode: 76b7e...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...