AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Del Skrevet 3. desember 2022 Rettere sagt; under øynene mine. Jeg sliter med eksem rundt øynene og kløen gjør at jeg ofte blir rød. Jeg har prøvd f eks concealer under øynene, men jeg blir så tørr i huden. Har også prøvd Missha magic cushion under øynene og det dekker greit men gjør at jeg hovner opp (bruker her bare liten sminkekost for forsiktig påføring) Finnes det noe som kan dekke uten å tørke ut? Har selvfølgelig fuktighetskrem under og lar det trekke inn før påføring av noe mer. Anonymkode: 941d1...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 3. desember 2022 #2 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rettere sagt; under øynene mine. Jeg sliter med eksem rundt øynene og kløen gjør at jeg ofte blir rød. Jeg har prøvd f eks concealer under øynene, men jeg blir så tørr i huden. Har også prøvd Missha magic cushion under øynene og det dekker greit men gjør at jeg hovner opp (bruker her bare liten sminkekost for forsiktig påføring) Finnes det noe som kan dekke uten å tørke ut? Har selvfølgelig fuktighetskrem under og lar det trekke inn før påføring av noe mer. Anonymkode: 941d1...c91 Har akkurat det samme problemet / spørsmålet . Følger denne 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 3. desember 2022 #3 Del Skrevet 3. desember 2022 Du burde nok ta bedre vare på huden ved å la være å bruke sminke der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Del Skrevet 3. desember 2022 Har du prøvd La roch posay sin sminke? Om du har eksem og utslett så er det enda viktigere å bruke allergivennlig og mild sminke Anonymkode: 0329e...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 Har samme problem. Ekstremt tørr under øynene. Men bruker denne med god øyekrem under og det går bra: https://www.vita.no/loreal/loreal-paris-tinted-serum-foundation/loreal-true-match-eye-cream-in-a-concealer?gclid=CjwKCAiAhKycBhAQEiwAgf19eoDzZ18J1nJPFmS6Y4VJ0nV-qK6NzjqsZEVUIpwHchOfO4baE-r4IxoC0yUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg bruker kun Idun sminke, det er allergi vennlig. Annen sminke får jeg allergiske reaksjoner på, men ikke på denne.😊 Anonymkode: 76b7e...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå