Gå til innhold

Allergener på kontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med astma og allergi og er plaget året rundt. Mot jul er det av og til plassert svibler rundt om kring og dette utløser mange symptomer hos meg. Medisin fungerer ikke godt nok når jeg blir satt i rom med disse. 

Forrige uke var jeg på et kontor og så at det var minst 5 av disse blomstene plassert rundt omkring i lokale, og 1 inne på ett lite kontor jeg blir sittende i ca. 30 min. De hadde ikke blomstret forrige gang jeg var der, men regner med de er i full blomst til neste uke. Jeg gruer meg faktisk til møtet jeg skal i fordi jeg vet hvor plaget jeg blir både med kløe og direkte pust. Er i tillegg gravid så sliter med pusten fra før.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i denne situasjonen. Er jeg stygg og overdramatisk om jeg ber personen fjerne blomsten fra kontoret? De andre er jo fortsatt i lokalet og jeg kommer nok til å bli litt plaget uansett. Jeg dør jo ikke, men vil nok slite med både kløe og pust resten av den dagen. 

Anonymkode: ed9da...ca2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt inn noen dager i forveien og spurt om de kunne flytte sviblene i god tid før møtet fordi du får problemer med å puste. Hvorfor skulle du være stygg av den grunn? Bare tull.

Anonymkode: de388...ce0

• Liker 1
Skrevet

Bare si du har astma og blomstene trigger det, om de kan stå utenfor lokalet mens du er der. 

Anonymkode: a7faa...647

Skrevet

Det er de nok helt villige til å ta hensyn til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...