Gå til innhold

Når kan man slutte å tenke på at baby blir overstimulert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir de litt mer robust?

Anonymkode: 423ff...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil være forskjell fra person til person. Eldste ble og blir fort sliten av folk, akkurat som meg selv. Lillesøster derimot, aldri vist tegn på å være overstimulert.

• Liker 1
Skrevet

Hypersensitive mennesker kan bli overstimulert hele livet om de ikke tar vare på seg selv, så det er umulig å svare på uten å kjenne barnet ditt..

Anonymkode: 4ae18...815

• Nyttig 1
Skrevet

12, 18, 105 ???

selv er jeg veldig sensitiv og blir fortsatt veldig fort overstimulert. 
Har du en baby som lett blir overstimulert må du ta hensyn til du ser at baby ikke reagerer like sterkt lenger. 
Så enkelt og så vanskelig..

Anonymkode: a2884...012

• Liker 1
Skrevet

Har aldri passet sånn veldig på det egentlig. Har fulgt meg selv da jeg uansett ikke orker for mye aktiviteter når jeg er trøtt (som jeg alltid var i barseltiden) så det regulerte seg nok selv. Men så på TV, gikk innom kjøpesenter osv med liten baby, merket ikke at baby reagerte på det. Vet ikke helt hvor mye som skal til før de blir overstimulert men tror de tåler en del? 

Anonymkode: 4cfd7...153

• Liker 2
Skrevet

Egentlig aldri, men spedbarnsalderen er ekstra sensitiv. 

Anonymkode: 8fcbc...2a7

Skrevet

Mulig jeg er en forferdelig mamma, men må ærlig innrømme at jeg ikke tenker så mye på det før baby viser tegn til det. Da prøver jeg å skjerme henne litt, komme oss hjem, el. Tenker ikke at vi må droppe ting for å unngå at hun kanskje kan bli overstimulert, i alle fall. 

Anonymkode: 9b390...06b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...