Andrine& Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Jeg har forsøkt Facebook dating nå med det resultat at det er veldig unge menn som tar kontakt. Altså, hva vil de? Er det sex de er ute etter? Disse mellom 20 og 30 som viser interesse? De gis masse komplimenter å utgir seg for å være seriøst interessert. Jeg vil ikke ha en partner på samme alder som barna mine! Jeg ønsker meg kontakt med menn på min egen alder å har spesifisert at det er et seriøst forhold jeg vil ha. Bør jeg droppe nettdating å gå ut istedenfor tro? 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Ja, de veldig unge er bare ute etter sex. Dessverre gjelder det endel av de mer jevnaldrende mennene også. Etter min erfaring er det ingen datingapper som passer for oss godt voksne damer. Det er er bare gifte menn, useriøse menn, unge gutter og veldig ressurssvake menn som er på sånne apper. Bare å gi det opp. Prøve å finne en bra elsker isteden, som er noenlunde jevnaldrende og singel. Jeg har gitt opp å få forhold. Prøver bare å finne en god elsker isteden. Vanskelig nok det faktisk. For vil ha en som både er stabil over tid, singel, ser bra ut og er hyggelig. Anonymkode: 5a4a6...072 2
Andrine& Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, de veldig unge er bare ute etter sex. Dessverre gjelder det endel av de mer jevnaldrende mennene også. Etter min erfaring er det ingen datingapper som passer for oss godt voksne damer. Det er er bare gifte menn, useriøse menn, unge gutter og veldig ressurssvake menn som er på sånne apper. Bare å gi det opp. Prøve å finne en bra elsker isteden, som er noenlunde jevnaldrende og singel. Jeg har gitt opp å få forhold. Prøver bare å finne en god elsker isteden. Vanskelig nok det faktisk. For vil ha en som både er stabil over tid, singel, ser bra ut og er hyggelig. Anonymkode: 5a4a6...072 Okay, ja det er jo lett for de å gjemme identiteten sin på nett.. Mye falske folk. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøver bare å finne en god elsker isteden. Vanskelig nok det faktisk. For vil ha en som både er stabil over tid, singel, ser bra ut og er hyggelig. Det høres ut som den samme mannen som alle andre søker etter, både til elsker og forhold. Da blir det vanskelig ja. Ts; prøv å utvide din sosiale krets, helst gjennom aktiviteter du liker. Tinder har ellers den største brukergruppen, og du slipper å bli kontaktet av noen du ikke ønsker selv. Av de andre, synes jeg Match har et ganske greit opplegg, med passe mye profilinfo. M54 Anonymkode: e765a...12e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå