Gå til innhold

Laget pakkekalender til meg selv på januar salget i fjor 😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste jeg vet er at jeg kjøpte ting som vil være like nyttige og bra nå som for 12 mnd siden da de ble kjøpt, så pakket jeg de inn helt likt, skrev tall på de, og glemte de i boden. Nå har jeg overrasket meg selv med en kul kopp, tskjorte og ps4 spill 😁 anbefaler alle å prøve 😁

Anonymkode: a511b...72d

• Liker 8
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det eneste jeg vet er at jeg kjøpte ting som vil være like nyttige og bra nå som for 12 mnd siden da de ble kjøpt, så pakket jeg de inn helt likt, skrev tall på de, og glemte de i boden. Nå har jeg overrasket meg selv med en kul kopp, tskjorte og ps4 spill 😁 anbefaler alle å prøve 😁

Ikke dumt🌟

• Liker 1
Skrevet

God ide!!

🌟🌟

Anonymkode: 02c53...e12

• Liker 1
Skrevet

Gøy, jeg har tenkt tanken selv. Aldri hatt pakkekalender, men vil ha. :) 

Anonymkode: cb214...45d

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Har for god hukommelse, så for meg ville det ikke blitt noe spennende å åpne en slik kalender. 😅

Skrevet
Just now, Athena Catalina said:

Har for god hukommelse, så for meg ville det ikke blitt noe spennende å åpne en slik kalender. 😅

Det er jeg også redd for. Hadde forhåpentligvis i det minste ikke husket rekkefølgen da. 😅

• Nyttig 1
Skrevet
Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Men om du pakker det likt og rotet det tll, vet du jo ikke HVA som er i dagens gave? Eller kanskje du gjør, da er du rå 😃

Skrevet

Det var en morsom idé.

Anonymkode: ceaca...9e7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jeg også redd for. Hadde forhåpentligvis i det minste ikke husket rekkefølgen da. 😅

Be noen skrive tallene på pakkene 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...