AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Lærte begrepet "feeders" for litt siden. Og jeg ser at mange av disse henger her inne også. Sånn fetisjisme av store kropper. Sånne som liker deg fordi du er overvektig, og ikke på tross av overvekten. Og hvordan vet man om interessen kun er en seksuell fetisj? Anonymkode: 1a07c...f5e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Som å skille om interessen bare er seksuell eller noe dypere som når man har tynn eller middels kropp også. Legge merke til hvor mye han spør om deg personlig, ikke bare på første date men generelt, dagen din, barndomsminnene dine, tankene dine, interessene dine, engasjerer seg i deg som person og vil bli ordentlig kjent med den du ER. Finne på forskjellige ting sammen, og ikke bare sex og tafsing og film og kos og snakke om seg selv eller virker som han ikke lytter på det du sier Anonymkode: 473f3...0ee 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Date over lang tid før sex blir aktuelt Anonymkode: 473f3...0ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Feeders går jo for smellfeite damer . Er mat en stor fokus bør det jo være lett å oppdage. Anonymkode: a7f3e...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 De vil ofte spørre, om du kunne tenke deg å legge på deg mer. For er du bare litt overvektig, så er ikke du tykk nok for de. Anonymkode: 79467...738 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Det er ikke en fetisj. Jeg synes store og runde kropper er attraktive. Jeg finner ikke smale midjer og små rumper sexy. Jeg liker at det er mye å kose med. Dessuten synes jeg damer er mye penere om de er runde i ansiktet og har både mage og kraftige lår. Anonymkode: e8cd2...85e 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke en fetisj. Jeg synes store og runde kropper er attraktive. Jeg finner ikke smale midjer og små rumper sexy. Jeg liker at det er mye å kose med. Dessuten synes jeg damer er mye penere om de er runde i ansiktet og har både mage og kraftige lår. Anonymkode: e8cd2...85e Jo…. Men dette er et problem for meg. Jeg er gift med en som tåler både og innenfor rimelighetens grenser. Han liker slanke, middels, overvektige og kan strekke seg til fedme grad 1. Så jeg kan variere 30 kg, og han har like lyst på meg seksuelt. Jeg er overvektig nå, men har vært normalvektig og ønsker bli det igjen. Om jeg blir singel er det selvsagt hyggelig at noen liker meg NÅ, men det er jo et problem om jeg ikke kan gå ned i vekt fordi da mister de lyst 🤷♀️ Anonymkode: 4e6a3...54a 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jo…. Men dette er et problem for meg. Jeg er gift med en som tåler både og innenfor rimelighetens grenser. Han liker slanke, middels, overvektige og kan strekke seg til fedme grad 1. Så jeg kan variere 30 kg, og han har like lyst på meg seksuelt. Jeg er overvektig nå, men har vært normalvektig og ønsker bli det igjen. Om jeg blir singel er det selvsagt hyggelig at noen liker meg NÅ, men det er jo et problem om jeg ikke kan gå ned i vekt fordi da mister de lyst 🤷♀️ Anonymkode: 4e6a3...54a Herregud som du er styrt av en mann. Hva vil du selv? Det som betyr noe ikke hva de vil. Det er din kropp. Slanking er ett helvetes pes da. Som ikke bestandig går bra. Anonymkode: bbafa...193 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke en fetisj. Jeg synes store og runde kropper er attraktive. Jeg finner ikke smale midjer og små rumper sexy. Jeg liker at det er mye å kose med. Dessuten synes jeg damer er mye penere om de er runde i ansiktet og har både mage og kraftige lår. Anonymkode: e8cd2...85e Jeg er forøvrig "gjennomsnittelig" selv. Har BMI på 22. Anonymkode: e8cd2...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå