Gjest Lizbet Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 ...innimellom. Trodde jeg hadde møtt veggen fulstendig i går. Var så vanvittig sliten og trøtt uten å egentlig skjønne hvorfor. Hadde bare lyst til å legge meg ned å grine. Og det gjorde jeg...Med sambo liggende bak meg som trøst. Føler stadig at jeg ikke får gjort alt jeg skal. Studerer og det tar mye tid, jobber ved siden av og det tar tid, og skal ha tid til meg selv med trening og sosialt liv og ikke minst samboeren min. Er fælt å gå med følelsen av at du ikke får gjort noen ting helt, selv om jeg ikke skjønner hvordan jeg skal disponere tiden min for å få gjort alt på en annen måte....Har ikke råd til å slutte å jobbe - og tror ikke det kommer til å føre til noe mer skolearbeid heller. Noen som har opplevd noe lignende eller bare har noen gode råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #2 Del Skrevet 25. oktober 2002 JAAAA JEG HAR DET OGSAA SAANN!!!!!! Spesielt naa, naar det naermer seg slutten paa semesteret -da forsvinner gnisten med alt som maa gjores... har faktisk vaert deppa i det siste, og det er ikke goy!! Spretter ikke akkurat opp av senga, men onsker aa dra dyna over hodet... Her er det fredag kveld og jeg sitter paa universitetet... I gaar bestemte jeg meg for aa gjore EN ting jeg liker hver dag i minst en time -saa kan jeg prove aa fokusere paa det jeg gleder meg til! I dag skal jeg f.eks. jogge paa stranda med min kjaere, og det er veldig veldig hyggelig!! I morgen skal jeg faktisk paa tur med ganske mange og det gleder jeg meg ogsaa til. Mandag tror jeg det blir bowling... MAA bare prove aa ha et liv ogsaa, i tillegg til drossevis av innleveringer tester og eksamner. prov aa finne et lyspunkt som du tar deg tid til du ogsaa... kanskje du har noen forslag jeg kan foye til lista mi? Ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 25. oktober 2002 #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 ..ja kjenner meg godt igjen i det dere forteller - har hatt ett og et halvt semester på skolen nå hvor det ikke har vært tid til noe annet liv enn skolen.. er nå i praksis og det er så *godt* å kunne være ferdig på jobb klokken fire!!! Jeg syns jeg hele tiden hörer om den bekymringslöse studenttilværelsen - men det vet jeg ingenting om, og noen ganger kjenner jeg at jeg ikke orker å ta det fjerde året av utdanningen min - men da ville jo de tre förste være bortkastet. Tror du har veldig rett Ada at det er viktig å gjöre noe hver dag som man har lyst til å gjöre - jeg har begynt å ta meg i nakken og komme meg ut å gå - det er ikke for mye tiltak men kjempegodt :kgsmil: Og så tror jeg på å hvile seg når man begynner å bli sliten og ikke brenne seg helt ut! (selv om det er blitt ganske 'populært') Det er ikke nödvendig å være supergirl hver dag :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå