AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Ikke noe nytt som skjer i livet vårt nå, men likevel har hun blitt helt gal etter meg (mamma). Klamrer seg til meg og gråter hvis jeg går ut av rommet, enda verre hvis jeg skal på butikken etc mens hun og pappa er igjen. Levering i bhg går problemfritt. Takler det med masse kos og nærhet, og betrygger henne med at mamma kommer tilbake. Legging er som regel uproblematisk, men i kveld var hun helt desperat etter meg. Fikk ikke lagt henne i senga fordi hun holdt så hardt fast i meg. Pappaen foreslo at han skulle ta leggingen istedet, men da jeg gikk ut av rommet knakk hun helt sammen i desperat gråt. Jeg gikk likevel ut, da hun hadde pappaen sin der, og han roet henne fint. Men kan hun føle seg avvist av meg siden jeg gikk da hun trengte meg nå? 😥 Ble så veldig i tvil om hva jeg burde ha gjort.. Anonymkode: 14551...6b9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Veldig vanlig fra den alderen. Kan fort vare noen år. Her er det kun jeg, mor, som får legge barnet med mindre jeg er ute av huset. Hun er fire nå, storesøster på 7 aksepterer begge. 😂 Det går over, og ja man kan bli lei seg, koko, sint og glad for at en i det hele tatt har valgt å sette et menneske til verden ❤️ Datter og far trenger mer egentid, skape bare noe de to har og som vil gjøre henne trygg. Du er ute av huset eller de finner på noe. Så får du også din egentid 😉 Anonymkode: 2d1b7...bb2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå