AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg har nettopp vært gjennom mitt 3. egguttak. På de to første fikk jeg ut rundt 10 egg hver gang, og har fått egg på frys begge gangene. Tilsammen har 5 egg blitt dyrket til blasto og vært gode nok til frys eller innsett. Jeg ble gravid og har født et barn. To runder som gikk helt etter boka. Men ved dette uttaket var det få follikler som var store nok, og de endte opp med å tømme tre. Men INGEN egg. Det var tomt. Hva i all verden er det som skjer? Er løpet kjørt? Jeg gikk helt i kjelleren. Ingen egg. Null liksom. Kan det bare være tilfeldigheter? Dårlig syklus? Hvor vanlig er det å få ut null egg? Jeg er ung og har verken endo eller pco, kun litt lav AMH (for alderen, vel og merke). Anonymkode: 14ce8...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Del Skrevet 4. desember 2022 Det kan være tilfeldigheter og dårlig syklus. Er det en stund siden de andre forsøkene, eller brukte de andre medisiner eller gikk fra lang til kort protokoll eller motsatt? Jeg fikk ett dårlig egg ut etter å ha tømt flere follikler på det første forsøket, og da sa de at det godt kunne være helt tilfeldig, eller handle om at hormonstimuleringen ikke hadde blitt helt rett for meg. Det ble ikke funnet noe galt galt hos meg (eller mannen) heller, jeg var relativt ung. Og AMH var normal, men lav for alderen. Her hjalp det å bytte medisiner, øke dosen og gå fra lang til kort protokoll. Jeg fikk aldri mange egg ut, men ble gravid og fikk barn. Anonymkode: b0f98...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Del Skrevet 4. desember 2022 Hvor gammel er du ? Og har du tatt vaksinen..? Noen har problemer med å få barn etter å ha tatt vaksinen. Anonymkode: 0b69a...eca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg er 32 år. Det er 2-3 år siden de to andre forsøkene. De forsøker Duostim, så jeg fikk Gonapeptyl og ikke Ovitrelle denne gangen. Årsaken til at vi ble henvist til IVF var mannlig infertilitet. Jeg har sjekka alt som sjekkes kan, og det eneste å bemerke var lav AMH, ellers fungerer alt tilsynelatende hos meg. Men nå begynner jeg jo å tvile.. Anonymkode: 14ce8...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor gammel er du ? Og har du tatt vaksinen..? Noen har problemer med å få barn etter å ha tatt vaksinen. Anonymkode: 0b69a...eca Aldri hørt om noen som har slitt med å bli gravid pga vaksina, da er det rart at klinikker anbefalte at man tok den. Anonymkode: ea7fc...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 32 år. Det er 2-3 år siden de to andre forsøkene. De forsøker Duostim, så jeg fikk Gonapeptyl og ikke Ovitrelle denne gangen. Årsaken til at vi ble henvist til IVF var mannlig infertilitet. Jeg har sjekka alt som sjekkes kan, og det eneste å bemerke var lav AMH, ellers fungerer alt tilsynelatende hos meg. Men nå begynner jeg jo å tvile.. Anonymkode: 14ce8...9e4 Jeg vil tro at du var uheldig med forsøket. Og uten at jeg har nok kompetanse til å kunne si så mye om det, kan jeg også tenke meg at det kan handle om endringene i fremgangsmåte siden sist ikke passet for deg. Det er ikke så lenge siden du hadde forsøk som det høres ut som ga veldig gode resultater. Legen sa til oss at første forsøk noen ganger går dårlig, selv om de velger å gjøre det de tror fungerer best. Fordi prosessene i kroppen og fertilitet er komplekst og sammensatt og de ikke kan forutse alt før de har prøvd det. Dette forsøket høres ut som det kanskje også kan sees sånn, selv om dere har vært igjennom IVF før. Anonymkode: b0f98...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Del Skrevet 4. desember 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Aldri hørt om noen som har slitt med å bli gravid pga vaksina, da er det rart at klinikker anbefalte at man tok den. Anonymkode: ea7fc...585 Samme her.. Har hatt 1 uttak etter 1. dose og 2 uttak etter 2. + booster og har hatt gode resultat hver gang.. Aner ikke hvor dette kommer fra.. Vi ble oppfordra til å vaksinere først. Anonymkode: 330bd...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå