Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og typen har vært sammen i 8 måneder, eller, vi har vært eksklusive i 8 måneder. Det var litt krøll i starten da han nylig hadde kommet ut av lengre ekteskap. 
Da vi startet var vi begge enig om å ta ting sakte og møtes et par ganger i uka, da det var det vi begge ønsket. De siste 3 månedene har vi møttes hverandre uke, når han ikke har barna sine og vi er da sammen hele uka. 
Jeg ønsker jo å høre hva han ser for seg videre, av evt samboerskap om noen måneder eller et år. Men jeg er så dårlig på å formulere meg, hvordan skal jeg si/skrive det så det ikke høres helt desperat ut?😅 Hjelp, vær så snill.

Anonymkode: 4c8f8...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke barna er involvert enda, så er det vel litt tidlig å bli samboere? Hva han har sagt tidligere når dere har snakket om slikt?

Anonymkode: b4e58...472

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis ikke barna er involvert enda, så er det vel litt tidlig å bli samboere? Hva han har sagt tidligere når dere har snakket om slikt?

Jeg kjenner barna hans :) Vi har ikke snakket konkret om dette enda, ting har bare utviklet seg kjappere enn jeg trodde. Og derfor har jeg også begynt å tenke på hva han egentlig tenker om fremtiden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner barna hans :) Vi har ikke snakket konkret om dette enda, ting har bare utviklet seg kjappere enn jeg trodde. Og derfor har jeg også begynt å tenke på hva han egentlig tenker om fremtiden. 

Kan du ikke si akkurat dette?

• Liker 1
Skrevet

Start samtalen med åpent, generelt spørsmål om hvilke fremtidsplaner og -ønsker han har. La ham snakke fritt. Ikke legg føringer. 

Anonymkode: 565fc...16d

• Liker 1
Skrevet

En sånn prat tas face to face 

Anonymkode: 68bd3...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...