AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Hei. Jeg og typen har vært sammen i 8 måneder, eller, vi har vært eksklusive i 8 måneder. Det var litt krøll i starten da han nylig hadde kommet ut av lengre ekteskap. Da vi startet var vi begge enig om å ta ting sakte og møtes et par ganger i uka, da det var det vi begge ønsket. De siste 3 månedene har vi møttes hverandre uke, når han ikke har barna sine og vi er da sammen hele uka. Jeg ønsker jo å høre hva han ser for seg videre, av evt samboerskap om noen måneder eller et år. Men jeg er så dårlig på å formulere meg, hvordan skal jeg si/skrive det så det ikke høres helt desperat ut?😅 Hjelp, vær så snill. Anonymkode: 4c8f8...7ec
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Hvis ikke barna er involvert enda, så er det vel litt tidlig å bli samboere? Hva han har sagt tidligere når dere har snakket om slikt? Anonymkode: b4e58...472 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis ikke barna er involvert enda, så er det vel litt tidlig å bli samboere? Hva han har sagt tidligere når dere har snakket om slikt? Anonymkode: b4e58...472 Jeg kjenner barna hans Vi har ikke snakket konkret om dette enda, ting har bare utviklet seg kjappere enn jeg trodde. Og derfor har jeg også begynt å tenke på hva han egentlig tenker om fremtiden. Anonymkode: 4c8f8...7ec
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner barna hans Vi har ikke snakket konkret om dette enda, ting har bare utviklet seg kjappere enn jeg trodde. Og derfor har jeg også begynt å tenke på hva han egentlig tenker om fremtiden. Anonymkode: 4c8f8...7ec Kan du ikke si akkurat dette? Anonymkode: b4e58...472 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Start samtalen med åpent, generelt spørsmål om hvilke fremtidsplaner og -ønsker han har. La ham snakke fritt. Ikke legg føringer. Anonymkode: 565fc...16d 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 En sånn prat tas face to face Anonymkode: 68bd3...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå