Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #21 Skrevet 12. desember 2005 Dødskult at du turte, men jeg tror jeg ville feiget ut. Hadde jeg hatt nok innabords, så kanskje
Gjest Kålungen Skrevet 12. desember 2005 #22 Skrevet 12. desember 2005 En skikkelig avsporing her...men er det virkelig nødvendig å alltid måtte kommentere seriøsiteten samt gramatikken på enhver tråd som kanskje skiller seg litt fra de andre trådene her!?? Det må da være bra at noen tråder handler om andre ting enn størrelse, barbering og utseendet på utstyret? ← Enig med deg
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #23 Skrevet 12. desember 2005 En skikkelig avsporing her...men er det virkelig nødvendig å alltid måtte kommentere seriøsiteten samt gramatikken på enhver tråd som kanskje skiller seg litt fra de andre trådene her!?? Det må da være bra at noen tråder handler om andre ting enn størrelse, barbering og utseendet på utstyret? ← Ja, er det ikke typisk her inne? Man skal være helt korekt....ellers kan du gjøre hva du vil. For medisteren så er det viktig at gramatikken er på plass før i det hele tatt det blir snakk om sex. hehe. latterlig person. Helt patetisk. :grine2:
Gjest Kaare Skrevet 14. desember 2005 #24 Skrevet 14. desember 2005 Jeg synes det hørtes veldig gøy ut. Har vært med på noe lignende selv. Forskjellen var at jeg kjente litt til dama. Hun tok initiativet til det, og typen hennes var på samme sted. Hun var redd for å få sæden på seg, så den gikk på veggen i det tilfelle her også. Hadde vært bedre og svelget spør du meg.
Cuba Skrevet 14. desember 2005 #25 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Unnskyld meg, men får meg ikke helt til å tro på dette jeg men.. sikkert morsomt om det er tilfelle da, og det skjer nok noe lignende hver helg ett eller annet sted i landet.. grunnen til at jeg ikke klarer å tro helt på det er at det virker så ille oppdiktet og "korrekt". Og at denne "Kristin" hørtes veldig ut som samme person som "Maria". WOW!!! Det hørtes rett og slett dritkult ut! Crazy og vågalt av deg! Tror og håper jeg hadde gjort det samme, for det hørtes jo bare helt rått ut da! Men jeg er singel da, og disse her andre som har svart deg og som ikke forstår hva du spør om engang, kan verken være single eller ha antenner for litt spenning i hverdagen. Kristin ← Mulig jeg tar helt feil men.. Men uansett kan jeg jo svare hva jeg ville gjort; Hadde jeg vært singel og klar for et eventyr, han var ren, pen og så hyggelig ut kan det hende jeg hadde gjort det.. men tror egentlig jeg skulle ha flørtet litt med han først! Er litt pysete av meg sånn, men tror egentlig det bare kan være bra med tanke på ukjente gutter/menn.. Endret 14. desember 2005 av Cuba
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #26 Skrevet 14. desember 2005 Hei Cuba! Du tar nok feil der. Jeg kunne faktisk ønsket at jeg var trådstarter et lite øyeblikk, bare for denne episoden hun forteller om. Men utenom det, er jeg Kristin, fri og frank, og trives med det. Kanskje jeg får en vill opplevelse til helga La oss håpe på det! 2 julebord på ei helg
Cuba Skrevet 14. desember 2005 #27 Skrevet 14. desember 2005 Hei Cuba! Du tar nok feil der. Jeg kunne faktisk ønsket at jeg var trådstarter et lite øyeblikk, bare for denne episoden hun forteller om. Men utenom det, er jeg Kristin, fri og frank, og trives med det. Kanskje jeg får en vill opplevelse til helga La oss håpe på det! 2 julebord på ei helg ← Hehe.. oki, da velger jeg å tro på deg da! Lykke til til helga da! Du får ta litt initiativ selv da vet du! Går jo det og!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå