Gå til innhold

Hva hadde du gjort...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er caset. Jeg er 21 år, singel, har en venn som jeg av og til har sex med. Jeg var med en venninne og hennes type på et vorspiel i går hos noen venner av denne typen. Hyggelig, passe med alkohol. Vi gikk ut. Danset og hadde det bra. Etter litt gikk jeg i baren og satte meg i en sofa med et glass vin. Det satt en gjeng i fortsettelsen av denne sofaen, og den som satt nærmest var en gutt på cirka 30 kan jeg tenke meg. Kledd i dress. Tydeligvis på julebord. Mørk, passe høy, ganske bra utseende og kropp. Jeg drakk vinen min og så på mennesker. Slappet av og fikla litt med mobilen. Etter ca 10 min lener denne gutten seg mot meg og spør inn i øret mitt om han kan få mitt mob nr - " Så skal jeg videresende deg den kuleste meldingen ever.."

Uten å tenke noe mer, smiler jeg og gir ham mitt mob nr.

Jeg ser han skriver på mob`en. Etter litt tikker den inn hos meg.

"Du er hot.Jeg er frekk.Hotellet ved siden av. Trappen ned. Bank 2x på handicapen"

Jeg ser opp. Han er borte.

Jeg merker at det bruser i meg. Hva skal jeg gjøre..? Tenker alle de tanker som er naturlig å tenke. Ett par minutter.

Jeg reiser meg.

Og går ut. Driter i jakken i garderoben. Inn i resepsjonen og ned trappa. Ser døra til handicapen. Stopper opp. Han åpner døra før jeg rekker å banke.

Jeg går rett inn og begynner å råkline med ham. Han er en god kysser. Ingen av oss sier noe som helst. Han skrur av det sterke lyset. Kun litt lys kommer gjennom under døra. Vi råkliner virkelig. Han er i gang med å kneppe opp toppen min samtidig som han knar meg på rompa under skjørtet. Jeg åpner opp buksa hans. Tar runketak uten på bokseren. Vi styrer skikkelig. Jeg suger ham. Han fingrer meg mens vi kliner. Han tar på en kondom og tar meg bakfra mens jeg lener meg over vasken. Jeg med skjørtet trukket opp og stringen rundt støvlettene. Stayupsa henger litt på halvåtte. Han med dressbuksa rundt anklene og med skjorte og slips fremdeles på. Stemningen er rå. Digg at det er mørkt. Det er utrolig godt. Han koser litt med brystene mine mens han holder på. Jukker ikke, men elsker med meg. Rolige og lange bevegelser. Men likevel bestemte. Jeg kommer raskere enn vanlig. Ber han stoppe. Tar av han kondomen og runker og suger ham til han kommer. Han stønner. Jeg ber ham være stille. Spruten går opp etter veggen ved vasken. Jeg gir ham et kyss. Han virker helt utkjørt. Setter seg på dosetet. Jeg vasker meg raskt og fikser klærne. Gir ham et kyss til. Og går.

Jeg gikk tilbake til stedet. Hadde sikkert bare være borte i 20 minutter. Og danset med den gjengen kom jeg kom sammen med. Så ikke gutten igjen. Fortalte ikke noe til venninna mi.

Sjekka nr hans i dag - ikke noe navn registrert.

En once in a lifetime opplevelse. Men jeg angrer ikke. Det var rått og deilig.

Hva hadde du gjort...?

Maria

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva hadde du gjort...?

Satset på en karriere som sexnovelleforfatter.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Satset på en karriere som sexnovelleforfatter.

:ler:

Det ville ikke jeg gjort, for jeg kan ikke si at fortellingen pirret noe som helst her i gården i alle fall.... ;)

Skrevet

Vill gjetning: Hovedinnlegger er en mann som har planer om å gjøre dette stuntet, og ønsker å høre vår vurdering før han prøver? ;)

Skrevet
Vill gjetning: Hovedinnlegger er en mann som har planer om å gjøre dette stuntet, og ønsker å høre vår vurdering før han prøver?  ;)

Vel - du traff vel ikke helt med gjetningen din, Embla... ;)

Dette hendte meg faktisk i natt. Dønn seriøst.

Av responsen virker det som om man heller ønsker spørsmål a la "Skal pikken måles over eller under?" eller "Er det galt av meg å være utro?"

Ok for meg. Jeg trenger ikke å belemre deres forum. Men jeg trodde takhøyden var litt større, selv om man ikke tilhører kosemose-gjengen.

Maria

Skrevet
Vel - du traff vel ikke helt med gjetningen din, Embla...  ;)

Dette hendte meg faktisk i natt. Dønn seriøst. 

Av responsen virker det som om man heller ønsker spørsmål a la "Skal pikken måles over eller under?" eller "Er det galt av meg å være utro?"

Ok for meg. Jeg trenger ikke å belemre deres forum. Men jeg trodde takhøyden var litt større, selv om man ikke tilhører kosemose-gjengen.

Maria

Ok, men hva er det du spør om? Om andre ville gjort det samme som deg (altså blitt med en totalt fremmed fyr inn på et handicap-toalett for sex)?

For egen del ville jeg vel ikke gjort det, men skjønner godt at det var en spennende opplevelse for deg!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Ok, men hva er det du spør om? Om andre ville gjort det samme som deg (altså blitt med en totalt fremmed fyr inn på et handicap-toalett for sex)?

For egen del ville jeg vel ikke gjort det, men skjønner godt at det var en spennende opplevelse for deg!

Enig med deg.

Hvis jeg hadde fått dette "tilbudet" av en tilfeldig mann på byen, så ville jeg vist meldingen til alle venninnene mine, og latt den av jentene som hadde lyst på et tilfeldig eventyr treffe fyren på angitt sted :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Du spør om hva vi hadde gjort. Gjort med hva da? Har du hatt en fin opplevelse, så har du det. Men trenger du å gjøre noe? Hva er det du egentlig lurer på?

Hvis du spør om jeg ville møtt han på handicaptoalettet så hadde jeg ikke det, nei.

Endret av Smurf
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Hva hadde du gjort...?

Maria

Jeg hadde først tenkt "Skjerp deg, John Arne Riise." Deretter hadde jeg gått hjem og øvd litt mer på grammatikk før jeg prøvde neste novelle.

Skrevet
Du spør om hva vi hadde gjort. Gjort med hva da? Har du hatt en fin opplevelse, så har du det. Men trenger du å gjøre noe? Hva er det du egentlig lurer på?

Hvis du spør om jeg ville møtt han på handicaptoalettet så hadde jeg ikke det, nei.

Jeg beklager om jeg var uklar. Spørsmålet var rett og slett om du hadde gjort det samme som jeg gjorde - å være med på en slik gig.

Maria

Skrevet
Jeg beklager om jeg var uklar. Spørsmålet var rett og slett om du hadde gjort det samme som jeg gjorde - å være med på en slik gig.

Maria

Nei.

Er for forsiktig med tanke på sykdommer og graviditet til at jeg hadde takket ja til noe slikt. Anser ikke noen form for prevensjon for å være idiotsikkert når det gjelder graviditet, og med tanke på at virus og lignende er mindre enn sædceller så hadde ikke jeg tatt den sjansen ;)

Skrevet

WOW!!! Det hørtes rett og slett dritkult ut! Crazy og vågalt av deg! Tror og håper jeg hadde gjort det samme, for det hørtes jo bare helt rått ut da!

Men jeg er singel da, og disse her andre som har svart deg og som ikke forstår hva du spør om engang, kan verken være single eller ha antenner for litt spenning i hverdagen.

Kristin

Skrevet

Ikke pokker om jeg på noe vis hadde gått !!!!

Men så kult at du gjorde det, og så kult at du turte!! :)

Skrevet

Jeg har også en venn jeg har sex med her og der. Er på pause nå, men ville likevel ikke gjort noe slikt uten å bryte sexen med han andre først.

Skrevet

Jeg hadde forøvrig aldri turt det der. Tenk om hele kameratgjengen hadde stått inne på do og venta? :overrasket:

Synes ikke det var noe pirrende å lese jeg heller, men det ser veldig oppdiktet og konstruert ut, derav sexnovelle-kommentaren.

Skrevet

En skikkelig avsporing her...men er det virkelig nødvendig å alltid måtte kommentere seriøsiteten samt gramatikken på enhver tråd som kanskje skiller seg litt fra de andre trådene her!??

Det må da være bra at noen tråder handler om andre ting enn størrelse, barbering og utseendet på utstyret?

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg tar meg friheten til å svare seriøst: Ja hvis han var "ren og pen og eller ok" og dessuten klarte å ha det lille ekstra, så ja da ville jeg gått!

Men jeg ville nok trengt litt mer flørting for å være sikker på at ikke kompisene sto der også for å le...

Skrevet
Hvis jeg hadde fått dette "tilbudet" av en tilfeldig mann på byen, så ville jeg vist meldingen til alle venninnene mine, og latt den av jentene som hadde lyst på et tilfeldig eventyr treffe fyren på angitt sted  :ler:

Hadde gjort det samme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...