Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere reagert om: 

Kjæresten (ikke samboer enda) fikk ei ny venninne på Facebook. Hun ser yngre ut og er sjef i et firma han ikke har noe med. Hun bor 2 timer unna. Hun er pen og jeg ser ikke om hun har kjæreste eller ei.

Er dette utroskap? Eller tegn på det? Er det grunn til å misstenke hemmelige Tinder profiler? 

Anonymkode: 466ad...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er i slutten av 30 årene, det er jeg også. Hun ser ut til å være i slutten av 20 årene. Han har ikke vært utro tidligere så vidt jeg vet, men jeg er så bekymret :( Konstant redd.

Skrevet

En venne add i seg selv er ikke utroskap men det kommer an på intensjonen til venne adden. Spør han hvor han kjenner hun fra og hvorfor det er viktig å ha hun som venn. 

Om en mann legger til damer bare fordi de er pene eller fordi han har blitt kjent med de på byen eller lignende så blir det ganske nært utroskap. 

Anonymkode: d6533...357

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er i slutten av 30 årene, det er jeg også. Hun ser ut til å være i slutten av 20 årene. Han har ikke vært utro tidligere så vidt jeg vet, men jeg er så bekymret :( Konstant redd.

Oi jeg trodde at du kanskje var 13

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En venne add i seg selv er ikke utroskap men det kommer an på intensjonen til venne adden. Spør han hvor han kjenner hun fra og hvorfor det er viktig å ha hun som venn. 

Om en mann legger til damer bare fordi de er pene eller fordi han har blitt kjent med de på byen eller lignende så blir det ganske nært utroskap. 

Nei det gjør det ikke

Anonymkode: f14a7...099

• Liker 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Wow, hvem har så stålkontroll på kjærestens venner på FB?

Skrevet

Nei. dette er for invaderende.

• Liker 5
Skrevet

Det første jeg reagerer på her er TS sitt kontrollbehov. Wow! Det er definitivt et rødt flagg.

Jeg legger også til nye mennesker jeg møter på sosiale medier, ser ikke hvorfor det skulle bety at jeg er utro.

Jeg hadde aldri orket å overvåke partneren min sånn, jeg aner ikke hvem hun er venn med på some, men hun har aldri gitt meg noen grunn til å mistenke noe.

Anonymkode: 9f648...1ae

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (5 minutter siden):

Wow, hvem har så stålkontroll på kjærestens venner på FB?

Sjekker vennelista hver dag. Jeg vet at jeg sliter med paranide tanker, derfor spør jeg innimellom om andre sine synspunkter.

Skrevet

Dette hørtes ikke sunt ut. Mannen bør komme seg langt unna. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest _Falkor_
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sjekker vennelista hver dag. Jeg vet at jeg sliter med paranide tanker, derfor spør jeg innimellom om andre sine synspunkter.

👀 Hadde kjæresten min sjekket vennelisten min daglig, hadde jeg blitt litt redd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei det gjør det ikke

Anonymkode: f14a7...099

Det er din subjektive mening. Vi har tydeligvis forskjellig syn på hva som er greit forhold til utroskap og flørting 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har han vært sneaky før og oppført seg mistenksom eller du har tatt han i å lyve og være ulojal eller flørte med andre? Hvis ikke har du ingen grunn til å være paranoid. Men har han gjort noe før som gjør at du ikke kan stole på han så forstår jeg deg!

• Liker 3
Skrevet

TS trenger ikke å være en kontrollerende person. Dette kan hun ha sett helt tilfeldig. Kanskje hun lette etter et bilde av dem to eller noe, og tilfeldigvis så dette. 

Ts, jeg forstår deg godt. Snakk med han, og fortell han hva du tenker og føler rundt det. 

Er jo ikke rart du begynner å lure når du ikke har sett hun før.

Anonymkode: 6d558...39a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har han vært sneaky før og oppført seg mistenksom eller du har tatt han i å lyve og være ulojal eller flørte med andre? Hvis ikke har du ingen grunn til å være paranoid. Men har han gjort noe før som gjør at du ikke kan stole på han så forstår jeg deg!

Nei. Ikke som jeg vet. Jeg er bare veldig redd av meg og leter ofte etter tegn da jeg er redd jeg ikke er bra nok :(

• Hjerte 1
Skrevet

Det spørs jo hvordan mannen er. En del menn har ingen kvinnelige venner der man vet at med en gang de viser interesse for andre damer er det gjerne lurt å være litt oppmerksom. Andre menn er venner med både kvinner og menn der oddsen for at nye kvinnelige bekjentskaper er noe mer, er mye mindre. Hvis dere planlegger samboerskap og jobber mot felles fremtidsplaner er det lite sannsynlig at han er utro parallelt med det. Du burde bare slutte å snoke på samboers facebook, eller rett og slett ikke ha samboer som venn på facebook når det bare leder til stress for deg. 

Anonymkode: 059a4...508

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hadde dere reagert om: 

Kjæresten (ikke samboer enda) fikk ei ny venninne på Facebook. Hun ser yngre ut og er sjef i et firma han ikke har noe med. Hun bor 2 timer unna. Hun er pen og jeg ser ikke om hun har kjæreste eller ei.

Er dette utroskap? Eller tegn på det? Er det grunn til å misstenke hemmelige Tinder profiler? 

Jeg er ikke venn med min elsker pø sosiale media, unntatt hans hemmelige snap. Ingen er vel så dum at de markedsfører evt elskerinne på den måten???

Anonymkode: dea8e...b2f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette utroskap? 

Å få en ny FB-venn er å være utro? Seriøst??? Den type drama hadde ikke jeg giddet.

Anonymkode: 7056f...e30

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Uh, HÆ? 

Anonymkode: 6378b...d71

• Liker 1
Skrevet

Er problemet her egentlig at hun er penere enn deg? Isåfall ta deg sammen. Og spør deg også om hvorfor du tror typen din i det hele tatt har sjangs på denne dama om hun faktisk er penere enn deg. Hadde han hart sjangs på penere damer hadde han jo valgt en penere dame i utgangspunktet. Du har neppe noe å frykte.

Anonymkode: e9548...4c4

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...