Gå til innhold

Elsker -Hvor kosete er dere mannfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt singel for første gang på 20 år. Er i slutten av 30 årene og tok ikke lang tid før jeg møtte en mann hvor alt klaffet sexuelt . Han er den første jeg møtte etter bruddet og vi er begge er like lekende og lystende/kåte.  🥰 Når vi først møtes er vi veldig nære hverandre hele kvelden/dagen . Dvs :holde hender,holde rundt hverandre (også når vi sover).Vi kan ha opptil 5-7 runder i løpet av en natt og vi begge nyter hverandre fra topp til tå. Men her kommer spørsmålet . 
Siden jeg ikke har hatt noen elsker før så lurer jeg på hvor normalt er det å være så nære i tillegg ? Holder dere rundt hverandre hele natten ? Kysser,koser og holder rundt hverandre ellers når dere er sammen ? 
Har kontakt hver dag ? 

jeg er litt redd for om dette begynner å utvikle seg videre ,noe jeg ikke er klar for enda . Hvordan gjør dere dette gutter ? 

Anonymkode: a8afe...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig å oppføre seg som kjærester med en elsker den tiden man deler. Om du er usikker på hvor dere er på vei så ta en prat om det og fortell at du ikke klar for all nærheten fordi du ikke vil knytte følelser 

Anonymkode: 85985...067

• Liker 1
Skrevet

Koser gjerne om dama er ekstremt attraktiv og har kropp som er verdt å kose med. Er hun sånn midt på treet eller litt mehhh så holder det med sex

Anonymkode: ff28a...e4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Når vi først møtes er vi veldig nære hverandre hele kvelden/dagen . Dvs :holde hender,holde rundt hverandre (også når vi sover).Vi kan ha opptil 5-7 runder i løpet av en natt og vi begge nyter hverandre fra topp til tå. Men her kommer spørsmålet . 
Siden jeg ikke har hatt noen elsker før så lurer jeg på hvor normalt er det å være så nære i tillegg ? Holder dere rundt hverandre hele natten ? Kysser,koser og holder rundt hverandre ellers når dere er sammen ? 

Aner ikke hva som er normalt, men jeg ville følt meg kvalt med å ha det slik du beskriver.

Vi har separate soverom. Begge får panikk av å dele seng. 

Anonymkode: 4fa7d...293

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Aner ikke hva som er normalt, men jeg ville følt meg kvalt med å ha det slik du beskriver.

Vi har separate soverom. Begge får panikk av å dele seng. 

Anonymkode: 4fa7d...293

🤣

Anonymkode: a6808...695

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har blitt singel for første gang på 20 år. Er i slutten av 30 årene og tok ikke lang tid før jeg møtte en mann hvor alt klaffet sexuelt . Han er den første jeg møtte etter bruddet og vi er begge er like lekende og lystende/kåte.  🥰 Når vi først møtes er vi veldig nære hverandre hele kvelden/dagen . Dvs :holde hender,holde rundt hverandre (også når vi sover).Vi kan ha opptil 5-7 runder i løpet av en natt og vi begge nyter hverandre fra topp til tå. Men her kommer spørsmålet . 
Har kontakt hver dag ? 

jeg er litt redd for om dette begynner å utvikle seg videre ,noe jeg ikke er klar for enda . Hvordan gjør dere dette gutter ? 

Du må jo bare si det. En mann som kjører på med så mye kontakt, er enten ute etter å få følelser, eller så er han immun. Det virker unaturlig mye for pulevenner å være. 

Anonymkode: 1c8cc...a6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har kontakt hver dag ? 

Alle er ulike, det gjelder vel her også.

Men det er omtrent sånn jeg har det med mine elskerinner/fwb-er også.
Hvis ikke blir det jo bare en knullevenn.

M40

Anonymkode: 51bea...102

• Liker 1
Skrevet

Du kommer nok å få følelser snart. Bare pass på at han er singel, så forutsetningen er litt bedre😅

Anonymkode: bf790...34d

• Liker 1
Skrevet

Polyamori er også en ting. Han kan oppriktig være glad/elske deg og også noen annen ❤️

Anonymkode: a6808...695

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 18.15):

Koser gjerne om dama er ekstremt attraktiv og har kropp som er verdt å kose med. Er hun sånn midt på treet eller litt mehhh så holder det med sex

Anonymkode: ff28a...e4a

Får håpe det er det jeg er da😅.. Hele denne singel tilværelsen er ny for meg . Men jeg tenner han tydeligvis fort. 🤗 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 17.20):

Det er helt vanlig å oppføre seg som kjærester med en elsker den tiden man deler. Om du er usikker på hvor dere er på vei så ta en prat om det og fortell at du ikke klar for all nærheten fordi du ikke vil knytte følelser 

Anonymkode: 85985...067

Har vært tydelig med han hvor jeg står/at jeg ikke er klar for noe enda . Jeg liker denne nærheten veldig godt selv . Men er veldig usikker på hvor mye som er normalt i et kose forhold . Har som skrevet over ikke hatt noe slikt forhold før . Men må indrømme at vi klaffer utrolig godt sexuelt . Så jeg er heldig der 😊

Gjest Vitalogy
Skrevet

For å være ærlig, så er jeg litt usikker på hva du spør om.

For meg ville det du beskriver vært altfor intenst. Men spiller det noen rolle? Det er dere to som betyr noe, du trenger vel ikke å sammenlikne med mange enkeltpersoners ståsteder?

Skrevet
Vitalogy skrev (4 minutter siden):

For å være ærlig, så er jeg litt usikker på hva du spør om.

For meg ville det du beskriver vært altfor intenst. Men spiller det noen rolle? Det er dere to som betyr noe, du trenger vel ikke å sammenlikne med mange enkeltpersoners ståsteder?

Spurte bare om erfaring . Spiller helt klart ingen rolle . Dette er helt nytt så derfor nysgjerrig 😅Hilsen frøken uerfaren☺️

Gjest Vitalogy
Skrevet

Du må nyte opplevelsen, da. Snakk sammen som voksne mennesker utenfor senga også, tror det er det viktigste.

Og så er det bra at det ikke er meg du treffer, for vi hadde ikke vært like god match. 😛 

Skrevet

Virker jo som du har flaks og fått en god elsker/venn på første forsøk. Det er jo klart at det du beskriver er over normalen, men dersom du liker det selv er det jo bare å stå på og kose seg. Jeg hadde i hvertfall ikke hatt noe i mot å være gutt i et slikt forhold. 🙂

Skrevet

Kos og klem liker jeg 🙂 

Skrevet

Elskere og elskerinner...dere er gamle ass! lol

Anonymkode: 6c024...1df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...