AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Hei! Er det noen her som faktisk har god erfaring med Tise? Nå har plaggene mine riktignok bare ligget ute en dag, men bare fått interesse fra scammere (med ett unntak, hun kjøpte faktisk). Utrolig mye jobb for så lite avkastning. Er det noen vits i å fortsette? Eller burde man ta seg bryet med å legge ut på Finn..? Anonymkode: 8efd4...640
Fotballmamma Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Jeg har både solgt og kjøpt via Tise. Men klærne ble ikke solgt i løpet av en dag, nei. Så hvis du har det veldig travelt med å få solgt, er det kanskje bedre å selge via f.eks Facebook.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei! Er det noen her som faktisk har god erfaring med Tise? Nå har plaggene mine riktignok bare ligget ute en dag, men bare fått interesse fra scammere (med ett unntak, hun kjøpte faktisk). Utrolig mye jobb for så lite avkastning. Er det noen vits i å fortsette? Eller burde man ta seg bryet med å legge ut på Finn..? Anonymkode: 8efd4...640 jeg har solgt mye på tise. Men pleier å legge ut både på finn og tise - kan virke ganske random hvor det blir solgt. Merker også at det er enklere å selge på tise når man har mange annonser, og er litt aktiv. Anonymkode: 1788e...2af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå