Gå til innhold

Vanlig med tidlig eggløsnng i 28 dager syklus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vanligvis en syklus på 28 dager. Denne uka fikk jeg eggløsningsslim på dag 7 i syklus, altså ganske tidlig.

Fikk også mye slim på dag 8 og 9. Tok den siste eggløsningstesten jeg hadde på kvelden dag 7, onsdag, den var tydelig negativ. Utrolig svak strek.

Så da tenker jeg at eggløsning sannsynligvis ikke kan ha vært torsdag i alle fall. Siden jeg ikke hadde flere tester, vet jeg jo ikke om testen ville vært positivt på torsdag, fredag eller i dag (som er dag 10).

Har kjent murringer i eggstokkområdet på begge sider siden onsdag.

I dag hadde jeg ikke noe slim, men på de tre foregående dagene har ikke slimet vært synlig hver gang jeg har vært på do, så kanskje det fremdeles er det noe der inne?

Har pleid å ha eggløsning på dag 12, 13 eller 14, men er jo bekymret nå.

Er det noen her som har ca, like lang syklus som meg, men som får eggløsningsslim så tidlig? Er det vanlig at eggløsning kan skje på deg 14 i en syklus og så f.eks. dag 10 i neste?

Aner jo ikke om jeg har hatt, har eller skal ha eggløsning i de næmeste dagene.

Anonymkode: 3f2d3...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har vanligvis en syklus på 28 dager. Denne uka fikk jeg eggløsningsslim på dag 7 i syklus, altså ganske tidlig.

Fikk også mye slim på dag 8 og 9. Tok den siste eggløsningstesten jeg hadde på kvelden dag 7, onsdag, den var tydelig negativ. Utrolig svak strek.

Så da tenker jeg at eggløsning sannsynligvis ikke kan ha vært torsdag i alle fall. Siden jeg ikke hadde flere tester, vet jeg jo ikke om testen ville vært positivt på torsdag, fredag eller i dag (som er dag 10).

Har kjent murringer i eggstokkområdet på begge sider siden onsdag.

I dag hadde jeg ikke noe slim, men på de tre foregående dagene har ikke slimet vært synlig hver gang jeg har vært på do, så kanskje det fremdeles er det noe der inne?

Har pleid å ha eggløsning på dag 12, 13 eller 14, men er jo bekymret nå.

Er det noen her som har ca, like lang syklus som meg, men som får eggløsningsslim så tidlig? Er det vanlig at eggløsning kan skje på deg 14 i en syklus og så f.eks. dag 10 i neste?

Aner jo ikke om jeg har hatt, har eller skal ha eggløsning i de næmeste dagene.

Har tenkt akk det samme demne måneden. 🤣 men dag 13 nå. Og nå begynner de å bli positiv. Så den kommer nok. 

Anonymkode: a4272...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har tenkt akk det samme demne måneden. 🤣 men dag 13 nå. Og nå begynner de å bli positiv. Så den kommer nok. 

Anonymkode: a4272...37f

Håper det. Er bare litt bekymret for at den allerede kan ha vært? Selv om jeg bare er er på dag 10 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...