AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Jeg har meldt meg til å kjøpe julegave til barn og ungdom som ikke får så mye til jul. Fikk oppgave om å kjøpe til "jente 15". Var litt skrekken, ettersom jeg har gutt på 4 selv og ikke aner hva jenter på den alderen ønsker seg. Jeg ville ha Star Wars-ting, så jeg føler ikke jeg kan bruke meg selv som eksempel 😄 Hva drømmer en jente på 15 som kanskje ikke har så mye, om? Til rundt 400 kroner 😊 Hjelp 😄🙈 Anonymkode: 2e1e1...7b7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Ikke kroppspleie/hårpleie, siden du ikke vet noe om preferanser eller allergier. Ikke klær siden du ikke vet noe om personlig smak, da må det i tilfelle være byttelapp på. Ville egentlig kjøpt et gavekort på nærmeste senter, eller gavekort på kino. Anonymkode: 5c301...75c 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Mange jenter som kjøper CeraVe produkter på apoteket. De er ca 13-16 år. Rens og ansiktskrem Anonymkode: 858c4...b91 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 En fin genser, smykke, rettetang, krølltang, pysj, morgenkåpe.... Anonymkode: 2381e...503 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Gavekort på kjøpesenter. Et enkelt armbånd i sølv. Kosesokker. Anonymkode: b0e4e...706
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Jeg gir kun gavekort på senter/byområde eller kino til ungdommer i f.eks. God jul, lille venn. Gaven vil være fra deres nærmeste, som vet at dattera ikke liker armbånd, å rette ut håret, julepysj osv. Da blir det rart om det er dette som er i gaven. Noe som ligger nærmest mulig penger, slik at hun kan bruke det på det hun vil, er best. Anonymkode: 23a0b...ed3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 Hva med en bok som ser grei ut? Flere nettbutikker som for eksempel CDON eller lignende har kategorier (innenfor bøker) for barn / tenåringer. Noe lignende har sikkert "fysiske" butikker som Norli, og så videre også. I tillegg kan du vel gi ett gavekort på ett eller annet kjøpesenter eller noe, helst en butikk som ligger i nærheten av hvor denne personen holder til. Anonymkode: 2b638...5a3
Summeer Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 Hvis du har litt tid så ville jeg bestilt en øyepalett + maskara og noen børster fra makeupmekka. Har jenter selv på den alderen, og det er veldig poppis å handle derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå