KristinF Skrevet 3. desember 2022 #1 Del Skrevet 3. desember 2022 Hvor lenge kan man la barnet (3 år) være alene i badekaret på badet? Vi hører jo at hun holder på å leke😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Del Skrevet 3. desember 2022 Nei, det ville jeg ikke gjort. Kjenner faktisk til ei som hadde 2 barn i badekaret, den ene druknet mens hun hentet noe raskt i annet rom. Jeg mener hun fikk dom med uforsettelig drap…. Anonymkode: 99df8...96d 8 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Del Skrevet 3. desember 2022 Selv om man hører plasking så betyr ikke det at alt går bra. Å la en 3 åring bade alene syns jeg er regelrett uforsvarlig. Anonymkode: e81ca...2f9 36 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Del Skrevet 3. desember 2022 1 minutt kanskje? Hvor lang tid tar det å drukne? Anonymkode: 863a6...2bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg sitter i stua rett ved badet når 4åringen bader, og har gjort det en stund. Men han er typen som snakker og lager lekelyder. Blir det stille går jeg inn Ellers pleier jeg å vaske badet mens de bader.. Anonymkode: eb884...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg lar 5 åringen min bade alene, hadde ikke turt det med enn3 åring. Anonymkode: 3b765...2cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg lar ikke 5-åringen min bade alene enda, selv om jeg sikkert hadde kunnet gjøre det. 3 år hadde vært uaktuelt! Anonymkode: 767fb...1a2 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 3. desember 2022 #8 Del Skrevet 3. desember 2022 3 åring - ikke et minutt en gang. Plutselig får de hodet under vann og da skal det så kort tid til før de drukner. Selvom du hører at barnet leker så vil det gå litt noen sekunder fra du registrerer at det er blitt stille til du reagerer og går inn på badet og da kan det være for sent. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 Du kan sitte på toalettlokket og være på KG mens han bader. 25 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Del Skrevet 3. desember 2022 30sec. 5-6år kan de klare seg noen minutter alene. Anonymkode: 12aed...108 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det ville jeg ikke gjort. Kjenner faktisk til ei som hadde 2 barn i badekaret, den ene druknet mens hun hentet noe raskt i annet rom. Jeg mener hun fikk dom med uforsettelig drap…. Anonymkode: 99df8...96d Du kjenner henne ja? Drapsdom på et barn som gikk media hus forbi? Anonymkode: 78b7b...2f5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Del Skrevet 3. desember 2022 Ikke alene! Anonymkode: 6fed1...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #13 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kjenner henne ja? Drapsdom på et barn som gikk media hus forbi? Anonymkode: 78b7b...2f5 Det var i media for noen år siden: https://www.aftenposten.no/oslo/i/nPOJ/mor-tiltalt-for-uaktsomt-drap-etter-at-soennen-1-druknet-i-badekar (ikke meg du svarte) Anonymkode: 7a0ef...b31 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #14 Del Skrevet 3. desember 2022 Sitter på badet og jobber på PC-en, leser aviser, er på Kg, hører på podcast. Men sitter alltid slik at jeg ser h•n, og raskt kan strekke ut armen og dra h•n opp av vannet hvis hodet skulle komme under. Anonymkode: 2fdde...c51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #15 Del Skrevet 3. desember 2022 Skolealder. Når de har sluttet å leke og herje i badekaret. Går til og fra da med de eldste, og er på badet med de minste. Alltid døren oppe. Her klarte 8åringen å slå hodet og tanna si i badekaret når han lekte og herjet. Så er alltid rundt. Pleier å vaske badet eller brette tøy på badet. Anonymkode: 5659f...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinF Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 3. desember 2022 Egentlig skulle jeg bare sjekke hvor hysteriske folk er her på KG, og mine aner var korrekte! Joda, jeg lar kidden være alene i badekaret mens jeg er *like ved* i et annet rom. Går inn så fort det blir stille. Orker ikke sitte der inne for da blir det bare mas om å bade med henne eller leke osv. Synes det er fint at hun lærer seg å underholde seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #17 Del Skrevet 3. desember 2022 Bruker som regel å vaske badet når 4 og 5 åringene bader sammen😊 Anonymkode: 63e29...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #18 Del Skrevet 3. desember 2022 KristinF skrev (5 timer siden): Hvor lenge kan man la barnet (3 år) være alene i badekaret på badet? Vi hører jo at hun holder på å leke😊 Nei Anonymkode: 340d9...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinF Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei Anonymkode: 340d9...cf1 Nei hva?😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #20 Del Skrevet 3. desember 2022 KristinF skrev (7 minutter siden): Egentlig skulle jeg bare sjekke hvor hysteriske folk er her på KG, og mine aner var korrekte! Joda, jeg lar kidden være alene i badekaret mens jeg er *like ved* i et annet rom. Går inn så fort det blir stille. Orker ikke sitte der inne for da blir det bare mas om å bade med henne eller leke osv. Synes det er fint at hun lærer seg å underholde seg selv. Beskytt hjemmet ditt for å unngå ulykker "Det er viktig å ha to viktige punkter i tankene for å unngå ulykker knyttet til drukning: Først av alt, la aldri barnet ditt være alene i badekaret. Når barnet ditt er over 4 år, kan det hende du kan gå fra. For det andre, sørg for at det ikke er for mye vann i karet når du gjør det." Anonymkode: 340d9...cf1 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå