Gå til innhold

Ned med sosialistregjeringen som tar livet av folk med de strømprisene sine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå krever jeg at denne sosialistregjeringen blir fjernet for godt de har latt folk fryse ihjel pga strømprisene sine og så legger de skylda på Putin i Ukraina krigen. Nei dette er de selv skyldig i signer hvis du også vil fjerne denne regjeringen.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ned med Arbeiderpartiet!!!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis norske borgere fikk stemme på nytt i dag hadde de valgt politikere som mener akkurat det samme om dette.

Så - det er overhodet ingen tvil om at det store flertallet av det norske folk ønsker seg skyhøye strømpriser og et fullstendig ødelagt strømmarked.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Forbered dere på den konservative revolusjonen.

• Hjerte 1
Skrevet

Det store flertallet er ikke interessert i politikk, med mindre det får konsekvenser for lommeboka. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, Sommer2464 said:

Forbered dere på den konservative revolusjonen.

Lysglimt-vibes.

Og nei, demokratene er ikke konservative. De er fascister. Ikke la deg lure.

• Liker 2
Skrevet

Ikke at jeg er noen fan av den sittende regjeringen, men i hvordan mener du regjeringen har greid dette? Og at på til i hele Europa? Og er ikke de-regulering av strømmarkedet et resultat av det stikk motsatte av sosialisme? Hadde Norge vært sosialistisk hadde vel strømselskapene vært eid av staten og strømprisene satt av regjeringen, og slik er det jo ikke?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Sommer2464 skrev (2 timer siden):

Nå krever jeg at denne sosialistregjeringen blir fjernet for godt de har latt folk fryse ihjel pga strømprisene sine og så legger de skylda på Putin i Ukraina krigen. Nei dette er de selv skyldig i signer hvis du også vil fjerne denne regjeringen.

Er det rapportert at noen har fryst ihjel?

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Er det rapportert at noen har fryst ihjel?

Vinteren har så vidt begynt og vil vare helt fram til mai mange steder i landet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Så de sto på debatten og mente det var et godt tilskudd med 300 kr i mnd til enslige på trygd. Det er et hån og de selv hever million godtgjørelser.

Skrevet
Anonio skrev (3 timer siden):

Lysglimt-vibes.

Og nei, demokratene er ikke konservative. De er fascister. Ikke la deg lure.

Hvilke demokrater? de i USA eller et eller annet norsk parti jeg ikke har hørt om.

Skrevet
Drizzt skrev (2 timer siden):

Vinteren har så vidt begynt og vil vare helt fram til mai mange steder i landet. 

Igjen, er det rapportert at noen har fryst ihjel? Såvidt jeg vet så har det vært vinter en stund flere steder i en tid nå. 

Jeg har ikke lest noe i media om at noen har fryst ihjel, har du?

• Liker 1
Gjest DislayName
Skrevet

Nå ser dere konsekvensene av blå politikk over flere tiår. Deregulering. Salg av hva  som pleide å være offentlig eid og offentlige tjenester . Bytte av regjering endrer ikke på det på 1-2-3. Ikke at en Høyre-regjering ville gjort livet enklere til fattige uansett. 

Hva skjer med samfunnsvitenskapstimene, lærer ikke folk grunnleggende samfunnskunnskap lenger?? 

Skrevet
Sommer2464 skrev (6 timer siden):

Slutt å tro at dette har noe som helst med "sosialisme" å gjøre, og at noe ville blitt bedre med en "borgerlig" (dvs Høyre-ledet) regjering. De er skjønt enige om å flå deg, bare at venstresiden er mer tilbøyelig til å la ransutbyttet gå via staskassa på vei ut. Hvorfor tror noen at Erna "hadde de råd før " Solberg ville være mer behjelpelig overfor folk og bedrifter? Ok, kanskje bedrifter, hvis de er store og utenlandske og kan boltre seg i landet med subsidierte strømpriser. Men det kommer neppe så mange i Norge til gode.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Adobyen
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke at vi har et eneste parti som kan trylle med strømprisene nå.  Vi er gjennom flere år blitt fanget av avtaler vi ikke kommer ut av. Kablene var nettopp kommet i drift og prisene på vei opp da vi fikk regjeringsskifte. 
Jeg vet ikke noe om hvilken makt det er mulig å få oppi dette, eller hvem som kan rydde vei.  Det har jeg ingen tro på at høyresiden kan noe bedre enn de som sitter der nå.  Det er heller ikke bare strømprisene som plager folks økonomi, men alt annet stiger til himmels både her og i utlandet.

Endret av Adobyen
Skrevet
DislayName skrev (9 timer siden):

Nå ser dere konsekvensene av blå politikk over flere tiår. Deregulering. Salg av hva  som pleide å være offentlig eid og offentlige tjenester . Bytte av regjering endrer ikke på det på 1-2-3. Ikke at en Høyre-regjering ville gjort livet enklere til fattige uansett. 

Hva skjer med samfunnsvitenskapstimene, lærer ikke folk grunnleggende samfunnskunnskap lenger?? 

:rulle:

Takk for god latter i starten av dagen.

Gjest DislayName
Skrevet
2 hours ago, Drizzt said:

:rulle:

Takk for god latter i starten av dagen.

Slagferdig argumentasjon 👏👏

Skrevet

Ingen må tro at noen politikere vil noe annet en å ha mest mulig skatter og avgifter fra folk flest, hvordan skal de ellers holde NAV brukerne med penger for å unngå å bli stemt ut.

Det er ekstremt naivt å tro noe annet

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...