AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Del Skrevet 3. desember 2022 Hei alle ❤️ jeg går gjennom mitt siste forsøk nå, ultralyd mandag og blir nok uttak fredag. 3 forsøket privat, hadde 4 uttak og 2 innsett offentlig først. Offentlig så overlevde ingen til blasto, bare til dag 2 og 3,begge innsettene negativ. Privat så fikk jeg 2 blasto på de 2 uttakene jeg har hatt hittil og ble fryst. Første fryseinnsett gravid men mistet. Andre fryseforsøk negativt. De skulle se an under uttak om jeg kunne sette inn fersk denne gangen. Vet de ofte setter inn 2 dagers fersk og dyrker resten til blasto og fryser ned. Men kjenner jeg er livredd for å sette inn 2 dagers igjen men vet jo at egg de tar ut kan plutselig være bra i forhold til tidligere, må bare finne gullegget. Noen her som har satt inn 2 dagers og det har gått fint? ❤️ Anonymkode: e92eb...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Del Skrevet 3. desember 2022 Skrev ikke du en tråd i går om akkurat det samme ? 😊 Anonymkode: 51e53...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skrev ikke du en tråd i går om akkurat det samme ? 😊 Anonymkode: 51e53...690 Hei, det var i forhold til å sette inn fersk blasto eller fryst blasto, ikke 2- dagers Anonymkode: e92eb...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. desember 2022 #4 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg tenker siden det er siste forsøk så har det ikke noe å si. Hvis et embryo skal kunne bli til en baby så vil det bli baby uansett om det settes inn på dag 2 eller dag 5. Fordelene med 5 dagers er at 1) de tåler tin bedre. Få embryo faller fra ved tining og 2) de som er offentlig vil ha best mulig sjanse for graviditet da det statistisk sett krever færre innsett av 5 dagers enn 2 dagers for å få baby. Men, for din del der du betaler alt selv så ser jeg absolutt ikke problemet med å sette inn 2 dagers. Det påvirker absolutt ikke mulighetene dine til å få noe på frys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 Neutral90 skrev (7 minutter siden): Jeg tenker siden det er siste forsøk så har det ikke noe å si. Hvis et embryo skal kunne bli til en baby så vil det bli baby uansett om det settes inn på dag 2 eller dag 5. Fordelene med 5 dagers er at 1) de tåler tin bedre. Få embryo faller fra ved tining og 2) de som er offentlig vil ha best mulig sjanse for graviditet da det statistisk sett krever færre innsett av 5 dagers enn 2 dagers for å få baby. Men, for din del der du betaler alt selv så ser jeg absolutt ikke problemet med å sette inn 2 dagers. Det påvirker absolutt ikke mulighetene dine til å få noe på frys. Tusen takk for et godt svar og vinkling ❤️ mulig jeg hørte feil på klinikken men innbiller meg de sa at hvis jeg setter inn ferskt 2 dagers og ingen av de andre overlever videre til frys så vil ikke det 2 dagers egget som blir satt inn overleve i livmora heller så vært litt opphengt i det. Men mulig jeg misforsto ❤️ Anonymkode: e92eb...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for et godt svar og vinkling ❤️ mulig jeg hørte feil på klinikken men innbiller meg de sa at hvis jeg setter inn ferskt 2 dagers og ingen av de andre overlever videre til frys så vil ikke det 2 dagers egget som blir satt inn overleve i livmora heller så vært litt opphengt i det. Men mulig jeg misforsto ❤️ Anonymkode: e92eb...d8a Det kan de da ikke vite? Det finnes flere som har satt inn todagers og blitt gravid, uten å få noen på frys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Del Skrevet 3. desember 2022 Ja var det jeg tenkte og så sikkert jeg som har misforstått ❤️ Anonymkode: e92eb...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå