Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rapperen Kanye West uttaler seg kritisk om jøder. Blant annet har West sagt at over 50 prosent av lederne og administrerende direktører i Hollywood er jødiske. West er i hardt vær nå, og flere kjente klesmerker har valgt å kutte alle bånd til West. Men kan West ha rett i noen av sine uttalelser?

https://www.nettavisen.no/livsstil/ser-rodt-etter-kanye-wests-uttalelser-det-er-ingen-vei-tilbake-drittsekk/s/5-95-788168

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blinde høner finner også korn. Men hvis den blinde høna også synes at Hitler var inne på noe (selv om Hitler ville drept blinde høner som hen) så kan man ikke høre på slik kakling

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Intellektuelt så er jo fyren på nivå med en pose mel, hvis han hadde bodd i Tyskland i 1934 så hadde han vært blant de første til å bli send i konsentrasjonsleir eller skutt på flekken. Men det er jo mulig at han identifiserer seg hvit for alt jeg vet...

Bare det at han tror Hitler fant opp motorveier og mikrofonen sier jo sitt om nivået til denne klovnen. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanye West burde kanskje være glad for at det er mange jødiske produsenter etc i LA, som har gitt en afro amerikansk bipolar narsissist en rap karriere. For hadde Hitler vunnet krigen, hadde vi neppe sett Kanye på noen scene, eller joggeskoene hans i butikken.

Kanye West har tippa, og det er på tide å ta fra han mikrofonen. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han er sikkert i en manisk periode,.så jeg vil ikke dømme han på det.sånn sett... men det er jo helt uakseptable uttalelser og han burde få helsehjelp 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

"Kritisk" var kanskje en underdrivelse. Han ytrer seg direkte rasistisk og er tilhenger av Adolf Hitler! Spørsmålet burde kanskje heller vært om det er formidlende at han sannsynligvis er psykisk syk. Jeg mener at det bør gir konsekvenser for slike holdninger som han han står for.

• Liker 2
Skrevet

Ikke uvanlig at afroamerikanere hater jøder, dessverre. Men full Nazi som West er heldigvis sjelden.

Han er loco, sprø, graut i skallen.

• Liker 10
Gjest DislayName
Skrevet

Hvordan han kan være sønn av en college-professor forstår jeg ikke.

Skrevet

Han er syk. Har bipolar lidelse. Han burde strengt tatt ikke bli skrevet om.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
amit skrev (8 timer siden):

Rapperen Kanye West uttaler seg kritisk om jøder. Blant annet har West sagt at over 50 prosent av lederne og administrerende direktører i Hollywood er jødiske. West er i hardt vær nå, og flere kjente klesmerker har valgt å kutte alle bånd til West. Men kan West ha rett i noen av sine uttalelser?

https://www.nettavisen.no/livsstil/ser-rodt-etter-kanye-wests-uttalelser-det-er-ingen-vei-tilbake-drittsekk/s/5-95-788168

Jeg vet ikke om over 50% av ledere og direktører i Hollywood er jødiske, men spiller det overhodet noen rolle? Hvem bryr seg om slike ting egentlig? 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Han bør virkelig vurdere seriøst å ta de medisinene nå

• Liker 3
Skrevet
NordicViking skrev (9 timer siden):

Jeg vet ikke om over 50% av ledere og direktører i Hollywood er jødiske, men spiller det overhodet noen rolle? Hvem bryr seg om slike ting egentlig? 

Folk som hater jøder bryr seg sikkert om slike ting.

• Liker 2
Skrevet
Capazitet skrev (6 timer siden):

Han bør virkelig vurdere seriøst å ta de medisinene nå

Er vel bare tidsspørsmål før "lufta går ut av ballongen" der... 

Skrevet
amit skrev (18 timer siden):

Rapperen Kanye West uttaler seg kritisk om jøder.

Han uttaler seg ikke kritisk om jøder, han avslører seg som en full blown nazist. Han får selveste Alex Jones til å rødme i studio.

Han er også partner med Nick Fuentes som ønsker et slags karolsk-fundamentalistisk samfunn etter kalifat-modellen med sharia-lignende jus.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er jo bare fakta at de fleste av dem er jødiske.

Skrevet
Nilb skrev (2 timer siden):

Det er jo bare fakta at de fleste av dem er jødiske.

Dersom det er «bare fakta» så hadde det gjort seg med en lenke til dokumentasjon her.

Dersom det skulle være tilfelle: Hva så?

Hvem problematiserer at flertallet av toppledere og styreledere på Oslo Børs er medlemmer av den norske kirke? Svaret på det er ingen, og grunnen til det er at det ikke er noen grunn til å problematisere dette.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sciurus, mod

Skrevet (endret)

Eg tykkjer ikkje det er noko verre enn å uttala seg rasistisk om russarar eller andre grupper. Det med Hitler var likevel unaudsynleg. Han er truleg psykisk sjuk. 

Endret av Nattens rytter
Skrevet

Jeg tror dette er en kunstperformance. Eller lignende. Det er for sprøtt. Får i hvertfall oppmerksomheten retta mot seg si. 

Skrevet (endret)

Eg hadde eit familiemedlem som satt i Sachsenhausen og ein slektning som vart skoten som sonoffer under krigen, men eg går ikkje rundt og kjenner meg som eit evig offer. Om nokon gjer narr av meg eller kjem med dumme vitsar om nazisme, toler eg det. 

Endret av Nattens rytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...