Gå til innhold

En mann etter mitt hjerte

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg er en ihuga singlesse (fint ord, hva?), men jeg tror faktisk at jeg har funnet en mann som kan passe meg. (Om jeg passer ham er en annen sak, det vet jeg intet om)

Han er skilt, og har i høst flyttet fra en samboer han har hatt etter ekteskapet.

Grunn: Han syntes det ble så masete der. Hun ville at de skulle gjøre alt SAMMEN hele tiden, og hadde ingen forståelse for at han trengte masse tid alene.

Dette er en mann etter mitt hjerte. Han bor for seg selv, har ungene på besøk etter vanlige regler og har ei stedatter som også kommer på besøk når han har de biologiske barna der.

Han er morsom, lettvint, oppegående, godt utdannet OG kjekk!

Og han ville aldri krevd all min fritid.

Dette er en mann som kunne fått meg ut av singeltilværelsen min uten angst for å bli for bundet.

Jeg får prøve meg frem og se om det er plass for meg ett eller annet sted rundt ham.

Tiden vil vise. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så flott! Lykke til :)

(må bare si; det at også barnet han var stefar for, er med når hans biologiske barn er på besøk taler jo absolutt til hans fordel :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt egentlig, fordi han blir min nærmeste overordnede når jeg begynner å jobbe etter nyttår.... og han er medeier i firmaet og gikk på skolen sammen med min gamle kollega som er hovedeier av selskapet og har gitt meg denne jobben og som jeg også er så innmari glad i og har hatt en crush på... og det vil antakelig si at de er omtrent like gamle... og da er han ti-tolv år yngre enn meg.

Så jeg gleder meg til å begynne å jobbe, og så bare lodder jeg meg forsiktig frem og ser hva som skjer. Og skjer det ingen ting, så gjør ikke det noe. Begge disse gutta gleder jeg meg til å jobbe med uansett.

Jeg møtte ham i høst, da vi skulle bytte bærbar. Jeg hadde nemlig hans fordi han var på ferie da jeg begynte å jobbe med hjemmesiden deres. Da også ble jeg stående og snakke lenge med ham i sommerkvelden. Jeg gjorde visstnok godt inntrykk på ham den gangen, for dagen etter fikk jeg mail fra min gamle kollega som måtte fortelle meg at han hadde referert til meg som "for ei dame" med positivt fortegn. Og nå på mandag da jeg var på kontoret for å snakke med gutta, så ble jeg først sittende lenge og snakke med ham, fordi sjefen sjøl, min gamle kollega aldri kan sitte stille i to minutter, og vi pratet ikke så veldig mye jobb - og han fortalte masse om seg selv og livet sitt i stedet, og dette fortsatte han med i bilen da han kjørte meg hjem etter arbeidstid. Jeg kom med toget fordi min bil ikke er tilgjengelig før til uka en gang.

Og han er så lettvint og pratsom... så nå er jeg litt over middels betatt av hele fyren da...

Gleder meg til å begynne å jobbe ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må jo bare prøve :)

Nå er det nesten så jeg føler at jeg burde begynne i jobben i dag, og ikke vente til helt over nyttår.

Men det er ikke så himmelstormende at jeg ikke fint klarer å være hjemme og lage jul i huset mens jeg venter. Jeg tenker ikke på ham hele tiden hver dag, så jeg klarer meg bra.

Forelskelse er det ikke, men han er en god kandidat. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...