AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Jeg er utrolig usikker på om jeg i det hele tatt vil ha barn pr nå. Er i slutten av 20 å det frister fremdeles lite. Men det som er poenget er at om jeg evt skulle på en senere tidspunkt endre mening, for man skal aldri utelukke det.. Så er jeg kanskje litt rar, men tanken på mine, fine våre - eller såkalte den moderne familien skremmer meg. Det er min største frykt, med å gå fra hverandre og dermed at samboer får barn med en ny en. Og det blir halvsøsken her og der. Faren til min samboer har det sånn, og sier bare for et styr. Samtidig er jeg også kanskje litt konservativ i den form at jeg mener at det å få barn bør gjøres med en partner, ikke flere. Jeg har full respekt for de som av flere grunner får barn med flere, men personlig ville jeg aldri gjort det. Så hele poenget og diskusjonen er at visst jeg eventuelt skulle fått barn med samboer, så har jeg sagt at vi skal ha en kontrakt at om han evt finner seg en ny og får barn skal jeg få et stort pengebeløp som kompensasjon. Gjerne 100-200.000. Noe som gjør at han også må virkelig tenke seg om før han får barn med andre. Jeg hindrer han ikke, men jeg gjør det litt ekstra vanskelig for han. hva tenker dere ? Anonymkode: 4ac71...75b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Rareste forslaget jeg har hørt. Anonymkode: 5dec2...c44 3
Blod Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Det er bedre å angre på å ikke ha fått barn, enn å angre på å ha fått dem. Barn er ikke for alle. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Jeg tenker også sånn TS. Jeg hadde skrevet kontrakt på mye større beløp også, feks 1 mill dersom far er enten utro eller lager barn med en annen dame. Samme regler gjelder selvsagt også for meg selv, likestilte konsekvenser for begge! Hadde aldri unnet mitt barn å vokse opp med en splittet familie med halvsøsken, og hadde gjort alt jeg kunne for å sørge for at det aldri skulle skje. For å kunne lage en sånn kontrakt må du finne en bra mann, som virkelig ser verdien i deg og har samme utgangspunkt i at det er dere to for alltid. Og som er villig til å gjøre alt for å holde forholdet sunt og bra så lenge dere lever, om man skulle møte på problemer underveis. Anonymkode: 836e5...68b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker også sånn TS. Jeg hadde skrevet kontrakt på mye større beløp også, feks 1 mill dersom far er enten utro eller lager barn med en annen dame. Samme regler gjelder selvsagt også for meg selv, likestilte konsekvenser for begge! Hadde aldri unnet mitt barn å vokse opp med en splittet familie med halvsøsken, og hadde gjort alt jeg kunne for å sørge for at det aldri skulle skje. For å kunne lage en sånn kontrakt må du finne en bra mann, som virkelig ser verdien i deg og har samme utgangspunkt i at det er dere to for alltid. Og som er villig til å gjøre alt for å holde forholdet sunt og bra så lenge dere lever, om man skulle møte på problemer underveis. Anonymkode: 836e5...68b Ts her. Bra å se likesinnede 😍 Jeg selv har skilte foreldre med stesøsken, men de var heldigvis ganske voksne da jeg ble en del av den familien. Har full forståelse for at noen forhold ikke kan vare evig av div grunner. Men det er noe annet å finne seg med barn fra før av vs det å få nye park oppå der igjen med de igjen. Da blir alt så mye mer komplekst med en gang. Samboeren min mener jeg er litt vel overdramatisk. Men jeg sier så fint at visst det virkelig er meg du velger å få barn med så må du være innforstått med konsekvensene jeg har lagt til rette. Blir det for meget å overholde så finnes det plenty av andre kvinner du kan få barn med, men meg blir det ikke. Der er jeg beinhard ! Anonymkode: 4ac71...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå