Gjest Brit Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 Det reklameres med laser behandling mot kvisearr, porer og merker i huden, hvordan er resultatene etter slike behandlinger? Noen som har noen erfaringer, eventuelt med andre behandlings former mot slike arr.
Montezuma Skrevet 11. desember 2005 #2 Skrevet 11. desember 2005 Det finnes mange laserklinikker, bla. i Olso, som utfører dette (Laser skin resurfacing). Resultatet kan bli veldig fint, men forsikre deg om at den klinikken du velger vet hva de driver med. Be om å se bilder av dres eget utførte arbeid. Du kan f.eks høre på Hudklinikken, Oslo kosmetiske lasersenter eller MBC/Fornebuklinikken.
Lillesøster Skrevet 11. desember 2005 #3 Skrevet 11. desember 2005 jeg forhørte meg litt i markedet og de sier at krystallsliping er bedre enn laser. Tok derfor 6 behandlingstimer og er superfornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #5 Skrevet 30. desember 2005 Og hvor gammel bør man være når man tar denne behandlingen? Jeg lurer på om jeg noen gang blir kvitt disse hersens kvisene, og jeg er 25 år gammel! Ser jo ut som en fjortis i ansiktet Skjønner jo at jeg må bli kvisefri først, men hvor gammel pleier man å være når man tar denne behandlingen? Og så er jeg veldig interessert i pris jeg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå