Gå til innhold

Hjelp! Støvletthæler som bråker!


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nylig nye vinterstøvletter.. Er veldig fornøyd med alt - bortsett fra en ting: de bråker så fælt når jeg går inne! Når jeg løper frem og tilbake mellom kontorer på jobben - eller er på kjøpesenter - så må jo folk høre meg på flere mils avstand (sånn føles det ihvertfall).

Er det noe jeg kan gjøre med dette? Noen som kanskje har et smart triks? Det er nok ikke måten jeg går på heller, for det er kun disse støvlettene som bråker sånn på hælen...

Tips mottas med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg er gutt, så jeg har vel kanskje ingenting her å gjøre, men jeg måtte bare svare på denne.

Normalt vil de aller fleste menn/gutter snu seg når de hører klakk-klakk fra damesko. Da vil de som regel se noe pent. Det slår sjelden feil. Det er vel derfor skoene lager lyd, de skal tiltrekke seg oppmerksomhet!

Ikke misforstå meg med noe Ottar-tankegang her, men det er noe spesielt med lyden fra damesko, spesielt pumps/høye hæler. Men det er klart at dersom du ikke ønsker oppmerksomet, er noe gummigreier på undersiden en god ide! Jeg kan skjønne det i jobbsammenheng.

Hilsen mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hadde slike engang. Kameratene til min kjære lo, de hørte det lenge før jeg kom at det var jeg som var på vei. Heldigvis (?) ble de utslitt og lagt bort. Og fra den tid prøvegår jeg sko også UTENFOR det teppebelagte butikkgulvet før jeg kjøper dem.

Men ja, gummihel er nok ikke dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...