Hun barnløse Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Hei, Min samboer og jeg skal til Pakistan I januar for å delta i en kollegas bryllup. Det eneste problemet er at hotellet krever at vi er gift for å bo på samme hotellrom. Er det noen som har erfaring med hvordan det er for vestlige turister? Vi skal til Lahore
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Bestill to forskjellige hotellrom da? Anonymkode: eca8a...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Hun barnløse skrev (4 timer siden): Hei, Min samboer og jeg skal til Pakistan I januar for å delta i en kollegas bryllup. Det eneste problemet er at hotellet krever at vi er gift for å bo på samme hotellrom. Er det noen som har erfaring med hvordan det er for vestlige turister? Vi skal til Lahore Kanskje spørre denne kollegaen? Anonymkode: 08b6e...91f 1 1
Hensatt Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Er vel bare å ikke si noe. Hotellet har ingen måte å kontrollere dette på.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Bare kryss av på gift da. Anonymkode: ec82a...130
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Du trenger ikke å spørre om dette på forum. Du bestiller bare to rom. Anonymkode: 07a5f...fe9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå