Gå til innhold

Venninne sender direkte sending når jeg ikke vil være på live.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sender omtrent live hele tiden. I facebook grupper, instagram, tiktok osv. Dette gjør hun uansett hvem av vennene hun er med. Jeg har sagt jeg ikke vil være på live. Hun sier okei, så går det kanskje 10 min så bare tar hun meg med på live. Synes det er enda verre når hun gjør dette på fest enn når vi er edru. Hun sier heller ikke i fra om dette, hun bare starter en live. Vi kan ha sittet å snakke i kanskje 15 minutter uten at jeg vet hun sender live. Hvordan skal jeg få hun til å respektere at jeg IKKE ønsker å være på live sending?

Anonymkode: b10d7...156

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt henne ut, helt seriøst.

Folk som ikke respekterer deg må du fjerne fra livet ditt.

Anonymkode: e8537...f7f

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Kutt henne ut og fortell henne hvorfor. Jeg hadde aldri funnet meg i det.

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo ulovlig. Si at du kommer til å anmelde henne neste gang. Og anmeld dersom trussel om an,eldelse ikke virker.

Anonymkode: 48b32...f37

• Liker 2
Skrevet

Ja, trolig ulovlig. Har hun en diagnose? Jeg kjenner en dame som ikke er helt 100 %, som sikkert kunne gjort noe sånt, men er i hvert fall mulig å snakke til henne og sørge for at det ikke skjer igjen.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan skal jeg få hun til å respektere at jeg IKKE ønsker å være på live sending?

Anonymkode: b10d7...156

Det kan du ikke. 

Anonymkode: 2da78...8b5

Skrevet

Tror jeg hadde sagt at jeg kutter «vennskapet» om ikke hun legger bort mobilen når dere er sammen. Rett og slett fordi du ikke kan stole på henne når mobilen er oppe, og hva hun gjør med den. 

Jeg kan jo ikke si noe om hvordan hun er ellers, og om «hun er noe å samle på», men jeg hadde virkelig ikke likt å være på noe live, jeg har ikke en gang videochat med mine nærmeste. Kan ikke fordra det. Kan til nøds ha noe med yngre familiemedlemmer ved spesielle dager. Å sette igang en livesending og ikke fortelle at samtalen er offentlig er respektløst. 

Skrevet

«Kan du gi faen i å ta meg med på live sending!!» 

noen ganger må man bli ufin 

Anonymkode: 501da...4ce

• Liker 1
Skrevet

Nesten så man trenger et lydopptak av at hun sier noe som setter henne i et dårlig lys, i bakhånd, som et ess i ermet om hun viser/publiserer at du sier/gjør noe ufordelaktig.

Skrevet

Neste gang du ser hun sende live, ser du på henne, sier navnet hennes tydelig, og spør hvordan det går med klamydiaen, soppinfeksjonen, diareen eller noe slikt.

Anonymkode: 9843c...fa2

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neste gang du ser hun sende live, ser du på henne, sier navnet hennes tydelig, og spør hvordan det går med klamydiaen, soppinfeksjonen, diareen eller noe slikt.

Anonymkode: 9843c...fa2

LOL 😅

Anonymkode: 57b62...90c

Skrevet

Konfronter henne når hun har live. Da tenker jeg hun avslutter liven rimelig kjapt. Samtidig kan du jo si du avslutter vennskapet da hun ikke klarer å ta hensyn. Hun er ikke en jeg ville samlet på som en venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...