AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Han avtaler ting med meg men alltid drøyer med tiden også plutselig hører man ingenting. Han sier hvor jeg skal hente han osv så sier han to sek baby osv også bare plutselig hører man ikke noe. kan det være rus i bildet? Skjønner ingenting. Har ikke vært sånn hver gang men han er mest sånn i helgene. Han liksom utgir seg for å gjøre seg klar osv så bare blir han borte. Han har også sagt JEG er fraværende, skjønner ingenting jeg. Anonymkode: 96347...e49
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Han leker bare med deg og hundre andre Anonymkode: 34c2e...657 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han avtaler ting med meg men alltid drøyer med tiden også plutselig hører man ingenting. Han sier hvor jeg skal hente han osv så sier han to sek baby osv også bare plutselig hører man ikke noe. Anonymkode: 96347...e49 Hvorfor gidder du finne deg i det? Dump ham. Anonymkode: 359eb...171 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Uansett årsak til denne oppførselen, så hadde jeg ikke giddet. Tydelig at han ikke bryr seg samt mangler folkeskikk. Anonymkode: 25fe0...b5a 1
exictence Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Da sier du bare: Fint du gjør deg klar. Jeg drar om ....?....... 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Han gamer? Høres veldig typisk ut, om en spiller på nett og ikke helt får med seg hvor fort tiden flyr. ’Skal bare’ en kjapp runde til. Anonymkode: 10425...083
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Han er ikke til å stole på. Slutt å avtale ting med han. Slutt å hente han. Hvis han har lyst til å se deg, så kan han dra hjem til deg og se om du er der og om det passer. Du finner på ting med andre hvis du har lyst til det. Da må han dra igjen og innse at folk ikke setter livet sitt på vent for folk som ikke holder avtaler. Anonymkode: 8a22e...907 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han er ikke til å stole på. Slutt å avtale ting med han. Slutt å hente han. Hvis han har lyst til å se deg, så kan han dra hjem til deg og se om du er der og om det passer. Du finner på ting med andre hvis du har lyst til det. Da må han dra igjen og innse at folk ikke setter livet sitt på vent for folk som ikke holder avtaler. Anonymkode: 8a22e...907 Hva burde jeg si til han da? Anonymkode: 96347...e49
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han gamer? Høres veldig typisk ut, om en spiller på nett og ikke helt får med seg hvor fort tiden flyr. ’Skal bare’ en kjapp runde til. Anonymkode: 10425...083 Ja han gamer Anonymkode: 96347...e49
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Skrevet 3. desember 2022 Jeg datet en sånn fyr for noen år siden så kan fortelle min erfaring. Der var det både rus, psykiske problemer og en bedriten personlighet som gjorde at han oppførte seg sånn. Han var svært aktiv på datingsider, men møtte sjelden folk irl. En ensom ulv egentlig. Han var avhengig av å hele tiden bli kjent med nye damer som han la til på Facebook og fikk en ego-boost av å få oppmerksomhet fra stadig nye damer. Han var veldig frempå med å foreslå stadig nye avtaler men avlyste nesten alltid. De gangene vi faktisk møttes var han veldig hyggelig, men tydelig nervøs og luktet alkohol. Hver gang han avlyste ble det stille fra han i ca.3 uker og så tok han kontakt igjen på nytt. Alltid var det sånn. Og slik fortsatte det i 4 år. Han innrømmet til slutt at han led av alvorlig depresjon. Men likevel tror jeg også mye av denne drittoppførselen kan tilskrives personlighet. Han likte å leke med andres følelser. Det eneste jeg trøster meg med er at jeg datet andre i mellomtiden. Så da kastet jeg ikke bort tiden kun på han. Han var også en svært manipulerende person og så ingenting galt i måten han oppførte seg på. Gikk til frontalangrep om han fikk en kritisk kommentar på sin væremåte. Da jeg til slutt fikk meg kjæreste var han først sur. Sendte meg en melding om at han visste at jeg alltid kom til å tenke på han uansett. Jeg svarte selvsagt ikke. Deretter var han veldig pågående med å prøve å ringe meg og sende meldinger. Påstå at han var blitt alvorlig syk og skulle ha en operasjon han kanskje ikke overlevde. Men at om det ikke gikk bra, så ville han være glad for at han hadde møtt meg i livet sitt. Jeg svarte han selvsagt aldri på det heller. Med slike manipulerende mennesker er det kun "non contact rule" som gjelder. Så mitt tips er å kutte han ut nå. Ikke svar på noe, aldri. Gjør du det sier du ja til alle problemene som følger med en person med slik oppførsel. Det blir aldri bedre. Anonymkode: 17bc2...8de 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg datet en sånn fyr for noen år siden så kan fortelle min erfaring. Der var det både rus, psykiske problemer og en bedriten personlighet som gjorde at han oppførte seg sånn. Han var svært aktiv på datingsider, men møtte sjelden folk irl. En ensom ulv egentlig. Han var avhengig av å hele tiden bli kjent med nye damer som han la til på Facebook og fikk en ego-boost av å få oppmerksomhet fra stadig nye damer. Han var veldig frempå med å foreslå stadig nye avtaler men avlyste nesten alltid. De gangene vi faktisk møttes var han veldig hyggelig, men tydelig nervøs og luktet alkohol. Hver gang han avlyste ble det stille fra han i ca.3 uker og så tok han kontakt igjen på nytt. Alltid var det sånn. Og slik fortsatte det i 4 år. Han innrømmet til slutt at han led av alvorlig depresjon. Men likevel tror jeg også mye av denne drittoppførselen kan tilskrives personlighet. Han likte å leke med andres følelser. Det eneste jeg trøster meg med er at jeg datet andre i mellomtiden. Så da kastet jeg ikke bort tiden kun på han. Han var også en svært manipulerende person og så ingenting galt i måten han oppførte seg på. Gikk til frontalangrep om han fikk en kritisk kommentar på sin væremåte. Da jeg til slutt fikk meg kjæreste var han først sur. Sendte meg en melding om at han visste at jeg alltid kom til å tenke på han uansett. Jeg svarte selvsagt ikke. Deretter var han veldig pågående med å prøve å ringe meg og sende meldinger. Påstå at han var blitt alvorlig syk og skulle ha en operasjon han kanskje ikke overlevde. Men at om det ikke gikk bra, så ville han være glad for at han hadde møtt meg i livet sitt. Jeg svarte han selvsagt aldri på det heller. Med slike manipulerende mennesker er det kun "non contact rule" som gjelder. Så mitt tips er å kutte han ut nå. Ikke svar på noe, aldri. Gjør du det sier du ja til alle problemene som følger med en person med slik oppførsel. Det blir aldri bedre. Anonymkode: 17bc2...8de Denne personen virker også litt kåt av seg, altså vil møtes for å pule, men jeg vet ikke …. Han sier jo at jeg er fraværende … Han feiger alltid ut Anonymkode: 96347...e49
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva burde jeg si til han da? Anonymkode: 96347...e49 Ingenting. Bare drit i hele han Anonymkode: ef28d...ead 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #13 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting. Bare drit i hele han Anonymkode: ef28d...ead Jeg sa hn var tilbaketrukken, han mener jeg var det. Så. Men ja jeg skal drite i han. Anonymkode: 96347...e49
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #14 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingenting. Bare drit i hele han Anonymkode: ef28d...ead Jeg sa til han vi bare driter i det, er ikke noe vits osv, men han sa nei jeg vil ha deg osv skjønner ingenting jeg😂 Anonymkode: 96347...e49
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #15 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sa til han vi bare driter i det, er ikke noe vits osv, men han sa nei jeg vil ha deg osv skjønner ingenting jeg😂 Anonymkode: 96347...e49 Lukter fuckboy lang vei. Anonymkode: 3ad6a...f8b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #16 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg sa til han vi bare driter i det, er ikke noe vits osv, men han sa nei jeg vil ha deg osv skjønner ingenting jeg😂 Anonymkode: 96347...e49 Det er helt lov til å dumpe duster selv om de ikke vil bli dumpet! Hvis du dumper deg, så har han gjerne ingen å ha sex med, så skjønner jo at han protesterer. For du er sikkert grei å ha, av og til. Anonymkode: 8a22e...907 2 1
Virrevirrevapp Skrevet 3. desember 2022 #17 Skrevet 3. desember 2022 Du kan ikke oppdra andre men du kan sette grenser for deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sa til han vi bare driter i det, er ikke noe vits osv, men han sa nei jeg vil ha deg osv skjønner ingenting jeg😂 Anonymkode: 96347...e49 Problemet er troverdigheten av det han sier er 0%. Anonymkode: 359eb...171 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han avtaler ting med meg men alltid drøyer med tiden også plutselig hører man ingenting. Han sier hvor jeg skal hente han osv så sier han to sek baby osv også bare plutselig hører man ikke noe. kan det være rus i bildet? Skjønner ingenting. Har ikke vært sånn hver gang men han er mest sånn i helgene. Han liksom utgir seg for å gjøre seg klar osv så bare blir han borte. Han har også sagt JEG er fraværende, skjønner ingenting jeg. Anonymkode: 96347...e49 Hvis du vil leve livet ditt som en dørmatte så fortsetter du å være sammen med han. Hvis du kjenner din egen verdi og har et snev av selvfølelse så dumper du han. Anonymkode: c39cf...a4d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå