Gå til innhold

Hvilken tilbud får man av psykiatrisk sykepleie i bydelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på et vurderingsmøtet med psykiatrisk sykepleie, og ble spurt hva jeg trenger hjelp med. Jeg vet ikke helt hvordan psykiatrisk sykepleie i bydelen jobber. De venter svar fra meg om hva jeg trenger hjelp med. Jeg er hjemme hele tiden og trengte å komme ut litt, men pga anfall er det litt vanskelig å være blant andre. Jeg lurte på derfor hva slags hjelp kan man forvente å få.

Hvilken tilbud/hjelp får dere? 

Anonymkode: 46e16...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært på et vurderingsmøtet med psykiatrisk sykepleie, og ble spurt hva jeg trenger hjelp med. Jeg vet ikke helt hvordan psykiatrisk sykepleie i bydelen jobber. De venter svar fra meg om hva jeg trenger hjelp med. Jeg er hjemme hele tiden og trengte å komme ut litt, men pga anfall er det litt vanskelig å være blant andre. Jeg lurte på derfor hva slags hjelp kan man forvente å få.

Hvilken tilbud/hjelp får dere? 

De er veldig glade i og gå tur. Det er litt hovedsysselet. Du kan og få hjelp fra alt til og handle, gå til tannlege / frisør/ lege osv og skrive søknader, hjelp til og flytte, hjelp til renhold. 
de spør jo hva du trenger hjelp med så fyll ut alt du trenger. Om du kan forvente og få det er en annen sak, hvor mye tid har du fått innvilget? Kommer også an på personen du får hjelp av . 

Anonymkode: 003f9...5c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De er veldig glade i og gå tur. Det er litt hovedsysselet. Du kan og få hjelp fra alt til og handle, gå til tannlege / frisør/ lege osv og skrive søknader, hjelp til og flytte, hjelp til renhold. 
de spør jo hva du trenger hjelp med så fyll ut alt du trenger. Om du kan forvente og få det er en annen sak, hvor mye tid har du fått innvilget? Kommer også an på personen du får hjelp av . 

De har ikke gitt meg hvor mye tid ennå, de sier at de skal hjelpe meg, men jeg må fortelle dem hva jeg trenger hjelp med. Jeg har ikke fått skjema hvor jeg skal fylle ut, men hun sa at jeg skulle sende melding. 

Takk

Skrevet

Er det angstanfall da siden du er i kontakt med psykiatrisk poliklinikk?

Anonymkode: e67df...e48

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei PNES anfall.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har ikke gitt meg hvor mye tid ennå, de sier at de skal hjelpe meg, men jeg må fortelle dem hva jeg trenger hjelp med. Jeg har ikke fått skjema hvor jeg skal fylle ut, men hun sa at jeg skulle sende melding. 

Takk

Nei, de innvilger vel tid ut i fra hva du trenger hjelp med. 
jeg fikk 3 timer i begynnelsen ,veldig hyggelig effektiv og hjelpsom dame.  hjelp til flytting, innkjøp, kommunal tannlege , oppstart med trening, alt dette var ting jeg hadde skrevet at jeg trengte hjelp med.  Så gikk det ned til 1 time og var det og gå tur og prate. Så fikk jeg ny psykiatrisksykepleier som bare ville gå på cafe på tidspunkt hun bestemte, og jeg hadde ikke noe interesse av og gå på cafe og ba om heller og få hjelp til konkrete ting, men da fikk jeg ikke noe videre tilbud. Det er nok veldig varierende, men skriv absolutt alt du trenger hjelp til og håp på mye, men forvent ikke for mye. Håper du får « rett” Person og riktig og nok hjelp. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Psykiatrisk poliklinikk? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...