AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Hun har flere ganger bare forsvunnet i perioder fra livet og ignorert meg. Kommer tilbake og sier hun var opptatt og alt det. vi har hengt sammen i 1 mnd nå etter ca 1 år.hengt sammen nesten hver dag i en mnd. jeg merker hun hermer etter meg, som når jeg hadde på skjørt ville hun ha på dagen etter. Jeg hadde røde negler, så ville hun å kjøpe det samme dag. Hun kjøpte og limen funka ikke. Så hun kjøper andre negler. 3 dager etter har hun på rød neglelakk. Jeg får en rar følelse, men jeg tenker det går bra! Vi er venner. Er nok bare det igår la hun til en mann i skjult fra min snap logg som hun vet jeg snakker med. Har aldri møtt han. Men hun vet jeg liker han veldig og syntes han er kjekk. Det er rett og slett en mann jeg nylig ble kjent med. han sendte meg plutserlig mld og fortalte, da jeg sa til vennina mi starta hun med løgn først. Til hun så jeg hadde skjønnt. så beskjylder hun meg for at jeg kuttet vennskap for en mann. Nå lurer jeg på hvem mer hun har adda fra min snap pg hva mer hun har lyvet om vi er 22 Men må inrømme hun virker litt barnslig for alder av og til. skjønnrr ikke om jeg skal forbli venn eller ikke? kutter jeg ut har jeg ikke mange venner igjen, hvertfall ikke spontante som henne. Som kan bli med på alt mulig? Og ut når som helts… jeg er i rn sykemelding periode jeg trenger å få meg mye ut.. og føler hun er eneste som kan få ut så og si hver dag/anhver dag. men nå lurer jeg på hva mer hun skjuler fra meg Anonymkode: b1ec8...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Hun virker ikke som en god og ekte venn Anonymkode: 26713...3d2 1
Gjest ufiltrert Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 jeesus. hu høres ut som psykisk sjuk og missbruker deluxe. Narcissist som gjør alt for å få vilja si. Hun er ingen VENN, hun er ei ROTTE.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 AKKURAT sånn var en av mine barndomsvenninner også. Min mor sa alltid til meg at jeg måtte passe meg for henne og at hun var sjalu på meg. Jeg så ikke noe av dette selv da det pågikk. Forstod alt i ettertid når jeg flyttet og plutselig hadde hatt mye avstand fra henne. men tok tid før hun sluttet å ringe meg, det slutta ikke før jeg fikk nytt nummer og skjulte det fra nett. Hun jeg kjente var hvertfall en person som var sjalu på nesten alt og alle. slike mennesker er farlig å ha i livet sitt Anonymkode: 50c43...ab9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Jeg hadde kutta henne ut og blokkert fra alle sosiale medier. Hun har ikke respekt for andre og vil være deg. Derav herminga. Anonymkode: 3e7a3...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå